DE, zijn je lensjes nie goed meer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef DarkElf het volgende:
artisjokken zijn lekker. Heb je ze zelf gemaakt?
Nou sinds een tijdje schrijft die leuke knul ook wel eens een boekje dus misschien dat het daaruit kwam? Kan natuurlijk ook, en dan noem je het misschien ook Jamie's artisjokkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
DE, zijn je lensjes nie goed meer?Ze zijn van Jamie, uit een potje
Gemenerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Mhehehe. Ik maakte Kaas net heel hard aan het schrikkenHij stond onder de douche, en ik sneakte heel stil naar binnen. De trap op, zachtjes de kamer door en toen ineens ´BOEH!´ gecombineerd met het douchegordijn openrukken. Hij schrok zich een ongeluk! En die uitdrukking op zijn gezicht was écht priceless
Ach ik maak t wel weer goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi MK.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nouquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:34 schreef Den_Haag het volgende:
Spoilers werken niet mer plaatje Isa
Je moest wel een nieuwe fav zoeken want die andere gaat geen films meer maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:00 schreef Den_Haag het volgende:
Nou ja, als de opleiding een gedegen 4 jaar duurt op HBO niveau dan is het dat natuurlijk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Want jij hebt die colleges ook gevolgd? Ik kan me voorstellen dat er weinig vraag is naar de studierichting maar dat wil niet zeggen dat het geen HBO opleiding is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef Den_Haag het volgende:
het gaat om het HBO niveau, dat wordt daar niet echt gehaald
College is klaar. naar de bar![]()
Zoooooo een 9.1 ff googlenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht, er komt natuurlijk nog een film met hem uit waar ik naar toe kan
http://www.imdb.com/title/tt1054606/
Stukkie met Heath:quote:
Maar bij die belijdenis komt de paus toch niet langs?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Mijn neefje weet me nog steeds te verbazen met zijn gebrek aan kennis. Ja, het kan nog.
Ik: naar welke film wil je toe?
Hij: welke films kan ik kiezen?
Ik: Terminator, Night at the Museum of Angels and Demons
Hij: waar gaat die over?
Ik: Angels and Demons?
Hij: ja
Ik: Een aanslag op het Vaticaan
Hij: Wat is dat?
Ik: Daar woont de paus
Hij: ken ik niet
Achtergrond info: hij is Rooms Katholiek en heeft belijdenis gedaan dit jaar.
Ik ben klaar wakker
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
En boos worden op mensen die iets anders zeggen
Bijvoorbeeld. Of double chocolate browniesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge. Wat wil je dan bakken, Lein? Cheesecake?
Ik kan ook custard gebruiken voor maizena heh?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:49 schreef ColdFeet het volgende:
Try this: biscuitjes-kruimelbodem maken en stevig laten worden in de koelkast.
Oven op 180 graden.
135 gram suiker, 3 afgestreken eetlepels maizena, 1 zakje vanillesuiker, rasp van 3, sap van 2 limoenen losroeren in een kom.
Met de mixer er 600 g volvette roomkaas doorheen, daarna 2 eieren, daarna 250 ml slagroom (eigenlijk double cream, evt deel vd room vervangen door mascarpone).
Dan 150 g geraspte witte choco door het kaasmengsel roeren en prut in de bodem gieten. Halverwege een berg frambozen erdoor door, dan nog een laag kaas. Op een bakplaat zetten met een paar ovenvaste schaaltjes halfvol water. 50 minuten bakken.
Toffeesaus, is dat een blikje dulche de leche met slagroom warm gemaakt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ander geniaal plan, door mij met overgave gejat van starbucks: Brownies maken, horizontaal in 2en of 3en snijden, toffee tussen de lagen, bovenste laag in kleine blokjes en gezellig over de plaat verdelen. Meer toffeesaus en noten
Hij staat in de ovenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:49 schreef ColdFeet het volgende:
Try this: biscuitjes-kruimelbodem maken en stevig laten worden in de koelkast.
Oven op 180 graden.
135 gram suiker, 3 afgestreken eetlepels maizena, 1 zakje vanillesuiker, rasp van 3, sap van 2 limoenen losroeren in een kom.
Met de mixer er 600 g volvette roomkaas doorheen, daarna 2 eieren, daarna 250 ml slagroom (eigenlijk double cream, evt deel vd room vervangen door mascarpone).
Dan 150 g geraspte witte choco door het kaasmengsel roeren en prut in de bodem gieten. Halverwege een berg frambozen erdoor door, dan nog een laag kaas. Op een bakplaat zetten met een paar ovenvaste schaaltjes halfvol water. 50 minuten bakken.
We maken m wel een keer samen als ie lekker wordtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Da's een lange reis voor een stukje goddelijke taart
Voor of na het bakken?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
Lein: wel eerst een paar uur in de koelkast laten opstijven! Ben benieuwd wat je ervan vindt
Lein en iets laten opstijven, terwijl ze bij Kaas isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
Hihi, opstijven juist in de koelkast. Hihi.
bij mij nooit zo langquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor of na het bakken?![]()
En indien na: hoe lang duurt dat?
Na het bakken. Hij moet echt koud zijn van binnen, anders is ie te vloeibaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor of na het bakken?![]()
En indien na: hoe lang duurt dat?
citroen-polentacake te heavy zeker?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Weet iemand een leuk taartje/gebak-iets, italiaansig? Niet al te massief&zwaar?
Uhuh. Ik zat ook nog te denken aan citroen-mascarponetaart (lekker!), maar dat is ik ook te zwaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
citroen-polentacake te heavy zeker?
Het wordt idd Italiaans, we bestellen pizza'squote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Risotto maken, SOllie!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
morgen maak ik ook bietenrisotto, MK'tje
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
is ze der belofte van het goedmaken nog nagekomen?
Ga koekjes bakkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb eindelijk een oventje gekocht
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of double chocolate browniesoe oe oe en wat is het geworden >?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(zal nog ff bijlezen)[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Verdikke, ik zit niet voor niets te lurken hoor!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Uhuh. Ik zat ook nog te denken aan citroen-mascarponetaart (lekker!), maar dat is ik ook te zwaar.
Afijn, ik heb wat gevonden in Made in Italy. Maar aangezien ik morgen een Fok!ster te eten krijg, hou ik het menu nog even geheim
ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ga koekjes bakkenMet de spulletjes die je gehad hebt met ehm.... Ohja, de tapas meeting!
Met 2 vorken kan je ook prima een mix maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ga ik zeker doenheb t al klaar gezet maar dan moet ik alsnog weer eerst n mixer
na t weekend ga ik flink bakkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Met 2 vorken kan je ook prima een mix maken.
Kun je mee-zoeken naar de perfecte clafoutis! Heb je bloem, suiker, eieren en melk?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
na t weekend ga ik flink bakkenheb nu niks in huis, wel allerlei overnschalen, cakevormen e.d. gekocht
bang voor gelatine? gek mens!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
DE, uiteindelijk ga ik dat toch niet maken; ik ben altijd een beetje bang voor gelatine
Ik denk dat ik twee van de gerechten ook weleens voor jou heb gemaakt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
DE, uiteindelijk ga ik dat toch niet maken; ik ben altijd een beetje bang voor gelatine
Ik vind het een vervelend product om mee te werken; ik bind liever met zetmeel of met eidooierquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bang voor gelatine? gek mens!
nou ik heb goed gegeten bij je dus dat zal morgen ook vast goedkomen.
Eén van de leukste kadootjes die ik ooit aan iemand heb gegevenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
FreecellIk heb hier het Griezelkookboek van Roald Dahl staan, dat lijkt me wel wat voor jou
Superlollig boek!
Je meent dit hopelijk niet echt, he?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Wil 'm zelf eigenlijk ook wel, denk dat Milou die maar voor haar verjaardag gaat vragen![]()
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:20 schreef freecell het volgende:
Welja, ik laat me gewoon irriteren door het usericon van deze gozer Acinonyx
En nu vind ik mezelf irritant.
Ik vind ze alletwee grappig.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moest lachen.
Tevens om deze soortgelijke grap op de Fok Weblog:
Argibald
Maar je niet laten opfokken, Freecelletje
Stipjes was met een gezamelijke vriend hier om te eten, waarna we naar een (uitstekende!) toneelvoorstelling zijn geweest. Vond het leuk om haar voor het eerst hier uit te nodigen na dat gedoe vorig jaar. Ook blij dat we gewoon vrienden gebleven zijn. En de risotto van mij is wahn-sinnik.![]()
Oh reallyquote:Op zondag 7 juni 2009 08:08 schreef Leintjeuh het volgende:
CF, je cheesecake is goedgekeurd. Wel wat zwaar als ontbijt, maar heerlijk!
Ja! En het viel wel tegen dat ie zo lang in de koelkast moest. Toen dat ding eindelijk eetbaar was, lagen kaas en ik al in comaquote:
Mja je moet toch íéts als het die tijd van de maand is. Nu lig ik maar een poosje verveeld te fokken. Zucht.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:50 schreef DarkElf het volgende:
nee, helemaal niet
t heerst hier ook, vrijdag hele lekkere gember/chocolade koekjes gemaakt en vandaag heeft de mr een cheesecake met chocolade gemaakt (ieniemienie springvormleek me beter
)
Stress heb ik nu gelukkig niet. Tenzij ik nu doemdenkerig ga liggen doen over school of het leven in het algemeen. En dat was ik niet van plan!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:05 schreef DarkElf het volgende:
hier is t vooral een stressuiting geloof ik(net als het satelietprutsen van de mr bijvoorbeeld) In die tijd van de tijd heb ik nooit dit soort neigingen..
Goed bezig, Leinquote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier staat een triple chocolate pecan brownie in de net grondig gereinigde oven. De cheesecake is naar de buren, die hadden ook trek in taart. Valt het op dat ik poets- en bakwoede heb?
Ik gok (99% kans) dat DH die salade ook niet zelf maakt, maar ik heb op zich nog wel een lekker recept, alleen gaan daar dus wel rode bietjes in en wordt hij rood/roze van kleur.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
Oh BTW, heb jij een goed recept voor aardappelsalade? Ik vind prefab altijd zo... mwaa
Maar zijn dood heeft me wel geprompt om de film eindelijk eens te zien!!quote:Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef Isabeau het volgende:
En nu Bill echt dood is hoor ik er niemand overEcht niemand!
Uit de hand gelopen seksspelletje toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef Isabeau het volgende:
En nu Bill echt dood is hoor ik er niemand overEcht niemand!
Leuk van die speculaties als de politie het nog steeds niet weet.quote:
Zijn meerdere mogelijkheden. Die van vanavond was met griekse yoghurt, peterselie, sjalotjes, tijm en bosui.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh BTW, heb jij een goed recept voor aardappelsalade? Ik vind prefab altijd zo... mwaa
quote:Een foto van de dode Amerikaanse acteur David Carradine (72) is uitgelekt in de Thaise boulevardkrant Thai Rath. De acteur, bekend van 'Kung fu' en 'Kill Bill', werd deze week dood aangetroffen in een hotelkamer in Bangkok. Eerst ging men ervan uit dat Carradine zelfmoord had gepleegd, maar die piste werd al snel in twijfel getrokken.
De Thaise krant heeft nu een foto gepubliceerd van Carradine, die vastgebonden in een kast hangt. De familie van Carradine reageert woedend op de publicatie en is vast van plan om iedereen die de foto in de VS publiceert te laten vervolgen.
Na de dood van de acteur werd aan zelfmoord gedacht, maar momenteel is er ook sprake van een uit de hand gelopen seksspelletje.
Waar zeg ik dat het feiten zijn?quote:
Hier doe je net of dit de doodsoorzaak isquote:
Eens met Lein, kusjekroel enzoquote:Op zondag 7 juni 2009 23:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat een stekelig toontje hier zeg. Wie is er op een cactus gaan zitten?
Die cactus zit nog ergens in bij Isa, denk ik, maar ik ga slapen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat een stekelig toontje hier zeg. Wie is er op een cactus gaan zitten?
Zo, uitgekeken. Bill dood.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eens met Lein, kusjekroel enzo
Kill Bill Vol 2 is klaar met downloaden. Arigato
Hipquote:Op maandag 8 juni 2009 08:19 schreef borisz het volgende:
Mogge![]()
Zo een bespreking van ons paper en een hoorcollege ethiek & Christelijk sociaal denken.
Typisch VU vakquote:Op maandag 8 juni 2009 08:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Hip
Ben benieuwd naar dat hoorcollege!
Ondersteboven houden en schudden? Anders met de kruimeldief erover?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:39 schreef freecell het volgende:
Wie weet trouwens hoe je het toetsenbord van een PackardBell Easynote kan schoonmaken? Er beginnen steeds meer toetsen te klieren...
Hey das best een goed ideequote:Op maandag 8 juni 2009 10:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ondersteboven houden en schudden? Anders met de kruimeldief erover?
Vertel mij wat over goede ideeënquote:Op maandag 8 juni 2009 10:17 schreef freecell het volgende:
Hey das best een goed idee
Kruimelzuiger helpt niet
Ik verslikte me letterlijk in mijn theequote:Op maandag 8 juni 2009 10:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Iets harder, ik zit op de derde verdieping
Goezo!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:57 schreef DarkElf het volgende:
morning
zo, net de nederlandse internist verteld dat ik een andere dokter heb en ook gezegd dat ik t vrij vervelend vond hoe sommige dingen gingen (zoals met die allergische reactie). Hij was not pleased om dat te horen want daar moet heel anders op gereageerd worden.. anyway; ik vond dat ik het allemaal netjes gedaan had en nu ga ik gewoon verder met de dokter uit Antwerpen
Goedzo DE. Als je er zelf tevreden over bent is het top toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:57 schreef DarkElf het volgende:
morning
zo, net de nederlandse internist verteld dat ik een andere dokter heb en ook gezegd dat ik t vrij vervelend vond hoe sommige dingen gingen (zoals met die allergische reactie). Hij was not pleased om dat te horen want daar moet heel anders op gereageerd worden.. anyway; ik vond dat ik het allemaal netjes gedaan had en nu ga ik gewoon verder met de dokter uit Antwerpen
Ik heb iets smerigs mee genomen uit de supermarkt. Tropicana pineapple & lime sap. Limited summer edition. Wat een vieze tjak. Ik hou van ananas en lime lust ik ook. Dit smaakt naar dik ananassap met pleeverfrisser erdoorquote:
Ken je m? Ik snap echt niet wat er lekker aan zou moeten zijn. De lime-smaak is veel te overheersend, het proeft alsof je een hap neemt uit een lime-schil...quote:
Mijn beschrijving is natuurlijk erg gekleurd he!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:43 schreef DarkElf het volgende:
klinkt vies maar dat kan eventueel te maken hebben met 2 dingen: 1) ik hou niet zo van ananas (ja alleen verse soms om te eten) en 2) de beschrijving van lein
Gaarnequote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Den_Haag het volgende:
CF, als je het recept wil post ik het morgen wel. goed?
had het meer over de ananasconcentraat met pleeverfrisserquote:Op maandag 8 juni 2009 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ken je m? Ik snap echt niet wat er lekker aan zou moeten zijn. De lime-smaak is veel te overheersend, het proeft alsof je een hap neemt uit een lime-schil...
En ik had zo'n zin in een lekker sapje
1 kg (malta of rode) aardappelen koken, daarna in schijfjes of blokjes snijden en afkoelenquote:
Kon je het al bijna proeven?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef Den_Haag het volgende:
had het meer over de ananasconcentraat met pleeverfrisser
Hej, die is uit de Allerhande!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
1 kg (malta of rode) aardappelen koken, daarna in schijfjes of blokjes snijden en afkoelen
2 bosuitjes en 1 sjalotje snipperen, lading peterselie fijn snijden en wat tijmblaadjes van de takjes afhalen
Bij elkaar mengen in een bak, 150 tot 250gr griekse yoghurt en 2-3 el mayonaise erbij. Door elkaar mengen en verder op smaak brengen naar wens met citroensap en zout
Hij is wat zuriger en frisser dan andere aardappelsalades
Hej, een lurker uit slankquote:Op maandag 8 juni 2009 13:04 schreef Muis006 het volgende:
Hej, die is uit de Allerhande!
Staan sowieso veel lekkere recepten in dit keer
Dat hoor ik donderdag hoop ik, dan moet ik naar die arts in Antwerpen voor de 2e keer.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga het eens maken! Werk je een hele kilo aardappels in je eentje weg?
DE, fijn dat dat je nu van het hart is! Hoe gaan ze je nu verder behandelen, met wat voor medicijnen?
Ik kon jou niet missenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hej, een lurker uit slankwelkom hier!
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik kon jou niet missenen dankje!
Hier een plaatje van de aardbeienslagroomtaart die ik had gemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hej, die is uit de Allerhande!
Staan sowieso veel lekkere recepten in dit keer
Ja!quote:
het is nog niet op! heb genoeg voor vandaag bij de biefstukquote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga het eens maken! Werk je een hele kilo aardappels in je eentje weg?
klinkt lekker , ga ik ook eens maken (maar dan geen kilo aardappelen natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
1 kg (malta of rode) aardappelen koken, daarna in schijfjes of blokjes snijden en afkoelen
2 bosuitjes en 1 sjalotje snipperen, lading peterselie fijn snijden en wat tijmblaadjes van de takjes afhalen
Bij elkaar mengen in een bak, 150 tot 250gr griekse yoghurt en 2-3 el mayonaise erbij. Door elkaar mengen en verder op smaak brengen naar wens met citroensap en zout
Hij is wat zuriger en frisser dan andere aardappelsalades
Nee, echt niet Zoutenbier want die ken ik nietquote:Op maandag 8 juni 2009 14:57 schreef Den_Haag het volgende:
Malta is redelijk vast maar half-kruimig kan ook
Kibbelingen zijn
Bedoel je niet Zoutenbier, Lein?
Die heeft volgens mij al een paar keer de AD haring? (in ieder geval iets met visquote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm lekkere kibbeling van de beste vistent in de HofstadEn dat voor iemand die eigenlijk nooit vis eet (want: niet lekker
te vissig) maar deze is GENIAAL. Heerlijk, gebakken waar je bijstaat. Die vissies spartelen nog net je bakje niet uit, zo vers is het. Echt. Heerlijk.
Op het Savornin Lohmanplein in Den Haag dusCaptain Jack ofzo
De fastfood onder de visquote:Op maandag 8 juni 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
ik ben dol op vis. Maar lekkerbekjes en kibbeling... Brrr
Daar is al een topic over!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]maar het is zo lekker, eens in de zoveel tijd.
Moblo zou ooit nog een sushi-meet regelen
sekse-discriminatiequote:Op maandag 8 juni 2009 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Alleen voor vrouwenik denk niet dat DH zich als vrouw kan voordoen.
Ik zou een heel mannelijke sushi rollen. Een van minstens 20 centimeter!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
sekse-discriminatie
Ga dan zelf binnenkort maar weer eens sushi eten
Helaas heeft iemand de sushi schaal van d-h gesloopt haha.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik zou een heel mannelijke sushi rollen. Een van minstens 20 centimeter!
Zal ze leren
Over contactlenzen gesproken...quote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Haha ik reed een uurtje geleden door den haag in mn fietspakje en toen werd ik nagefloten en riep er een vent dat ik een lekker ding was!
Ik vond het nou net zo'n echte bioscoopfilm. Ik ging niet voor christian bale en eenmaal naar de film kijkend vond ik de andere hoofdpersoon ook nog veelquote:Op maandag 8 juni 2009 16:53 schreef DarkElf het volgende:
Isa: ik was van plan om de terminator film te downloadenIK dacht: Christian Bale.. en het zal er vast niet zo suf meer uit zien als toen dus laten we het een kans geven. In de bios zoek ik liever andere films uit
Zit daar nog een verhaal achter? Ziet er idioot uit.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:08 schreef Den_Haag het volgende:
ga maar weer eens naar huis. maar nog even een foto waar ik echt de slappe lach van krijg
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Kaas maakt graag rare foto's
[ afbeelding ]
Jaren '70: ongeschoren oksels en beige katoenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef DarkElf het volgende:
Dat is het idd Isa: een jaren 70 foto achtig iets
Mooi sta je erop hoor Lein
t gaat om de sfeer truttebolquote:Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jaren '70: ongeschoren oksels en beige katoen
Nee, het is een leuke foto, Lein. En krullen zijn tof
orthodoxe joden rellen omdat er een parkeergarage geopend werd op de sabbatquote:Op maandag 8 juni 2009 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zit daar nog een verhaal achter? Ziet er idioot uit.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind m ook heel mooi, met dat tegenlicht en fel licht op de achtergrond, and she's such a natural beauty![]()
Oeh, drie keer raden wie er niet met complimenten om kan gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh puh-lease
![]()
Te lang in de zon gefietst?
Ik heb niet hardgelopen. Ik ben naar Pencak Silat geweestquote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
Goed bezigHoe hard loop je? Of hou je dat niet bij?
Ik heb vandaag de spinning even overgeslagen; moe&hoofdpijn
Morgen is weer een dag.
+1 vrouw kent vrouwquote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef DarkElf het volgende:
oh please lein je plaatst hem zelf hoor.. dus je wilt graag aandacht.
Inge beukte haar hoofd tegen de muur, Marleen moest huilen en Ranomi was misselijk?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Whoo-hooo, net onder de douche gestaan naast Inge Dekker, Marleen Veldhuis en Ranomi Kromowidjojo
Ik:![]()
Zij:![]()
![]()
Niet als je mij in zwembroek ziet.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inge beukte haar hoofd tegen de muur, Marleen moest huilen en Ranomi was misselijk?
Da's best....vreemd. Toch?
Dan is het nog een wonder dat ze dat alle drie niet allemaal deden?quote:
Kijk, dit zijn zij zonder mijn zwembroek:quote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan is het nog een wonder dat ze dat alle drie niet allemaal deden?
Ik denk dat het wel meevalt, jij in zwembroek
in nederland wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef freecell het volgende:
Voor laseren staat een wachttijd, maar voor een acute ontsteking toch niet?
Nog even een excuus voor mijn humeur van gister avondquote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef DarkElf het volgende:
oh please lein je plaatst hem zelf hoor.. dus je wilt graag aandacht.
Als je nergens een snel consult kan krijgen, ik heb nog wel een oogarts in de kennissenkring. Misschien kan paps dan een vroege afspraak voor je regelen. Ik PM je ff!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef Den_Haag het volgende:
7 weken van die prive-kliniek is toch het snelste. bel denk ik straks mijn huisarts nog eens wat hij zegt.
Thanxquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je nergens een snel consult kan krijgen, ik heb nog wel een oogarts in de kennissenkring. Misschien kan paps dan een vroege afspraak voor je regelen. Ik PM je ff!
Oi, dat klinkt als een fijne invulling voor je huwelijksjubileumquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef DarkElf het volgende:
Oh jippie, een andere reservatie van ons is ook ok, dus we gaan 13 aug naar 'Au Gastronome'en de dag erna slapen we in een poepig B&Btje in de Champagne
klinkt goed..gewoon idd zelf wat door elkaar doen wat je lekker lijkt. geen mayo of yoghurt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oi, dat klinkt als een fijne invulling voor je huwelijksjubileum
DH, ik heb vandaag aardappelsalade als lunch. Het uiteindelijke recept werd iets anders - ik had nog 300 g aardappels, en dan met 5 lente-uitjes, veel peterselie, flink wat verse dille, wat gedroogde munt en oregano en veel zwarte peper. Het ruikt iig heel lekker!
Ja, dat dus wel zoals in het recept. Volle Griekse yoghurt en mayoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
klinkt goed..gewoon idd zelf wat door elkaar doen wat je lekker lijkt. geen mayo of yoghurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |