DE, zijn je lensjes nie goed meer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef DarkElf het volgende:
artisjokken zijn lekker. Heb je ze zelf gemaakt?
Nou sinds een tijdje schrijft die leuke knul ook wel eens een boekje dus misschien dat het daaruit kwam? Kan natuurlijk ook, en dan noem je het misschien ook Jamie's artisjokkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
DE, zijn je lensjes nie goed meer?Ze zijn van Jamie, uit een potje
Gemenerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Mhehehe. Ik maakte Kaas net heel hard aan het schrikkenHij stond onder de douche, en ik sneakte heel stil naar binnen. De trap op, zachtjes de kamer door en toen ineens ´BOEH!´ gecombineerd met het douchegordijn openrukken. Hij schrok zich een ongeluk! En die uitdrukking op zijn gezicht was écht priceless
Ach ik maak t wel weer goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi MK.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nouquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:34 schreef Den_Haag het volgende:
Spoilers werken niet mer plaatje Isa
Je moest wel een nieuwe fav zoeken want die andere gaat geen films meer maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:00 schreef Den_Haag het volgende:
Nou ja, als de opleiding een gedegen 4 jaar duurt op HBO niveau dan is het dat natuurlijk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Want jij hebt die colleges ook gevolgd? Ik kan me voorstellen dat er weinig vraag is naar de studierichting maar dat wil niet zeggen dat het geen HBO opleiding is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:11 schreef Den_Haag het volgende:
het gaat om het HBO niveau, dat wordt daar niet echt gehaald
College is klaar. naar de bar![]()
Zoooooo een 9.1 ff googlenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht, er komt natuurlijk nog een film met hem uit waar ik naar toe kan
http://www.imdb.com/title/tt1054606/
Stukkie met Heath:quote:
Maar bij die belijdenis komt de paus toch niet langs?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:57 schreef Isabeau het volgende:
Mijn neefje weet me nog steeds te verbazen met zijn gebrek aan kennis. Ja, het kan nog.
Ik: naar welke film wil je toe?
Hij: welke films kan ik kiezen?
Ik: Terminator, Night at the Museum of Angels and Demons
Hij: waar gaat die over?
Ik: Angels and Demons?
Hij: ja
Ik: Een aanslag op het Vaticaan
Hij: Wat is dat?
Ik: Daar woont de paus
Hij: ken ik niet
Achtergrond info: hij is Rooms Katholiek en heeft belijdenis gedaan dit jaar.
Ik ben klaar wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |