Neen hoor,dit is echt niet het geval.Ik zeg ook nog,er word steeds aleen maar gevraagt ,waar ik woon.quote:
Vertel dat de Franse rechter maarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:24 schreef maxson het volgende:
[..]
Neen hoor,dit is echt niet het geval.Ik zeg ook nog,er word steeds aleen maar gevraagt ,waar ik woon.
En jij moet niet zo schreeuwen ...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:23 schreef LockonStratos het volgende:
KUT CRIMINEEL VAN DE STRAAT VUILE ZIGEUNERT
Ik denk al jaren dat ze mij die uitspraak willen verzenden maar toen indertijd wisten ze niet waar ik woonde.Dat is wat ik vermoed maar,ik ben er niet 1000% zeker vanquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:21 schreef maxson het volgende:
"Frankrijk wilt weten waar je woont".Dit heb ik al aan de Nederlandse,Belgische,Italiaanse,zwitserse en nog een aantal verteld.
Ja, vertel het aan Frankrijk.quote:iemand een tip voor mij
En jij moet niet zo stelen...quote:
KOMT DOOR JE SPELLING WHAHAHAHAAquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:24 schreef maxson het volgende:
[..]
Neen hoor,dit is echt niet het geval.Ik zeg ook nog,er word steeds aleen maar gevraagt ,waar ik woon.
Goede inhoudelijke reactie! (Serieus.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:31 schreef TNA het volgende:
Wat een verhaal, drugsgebruik, ik weet het zeker
ooit geweigerd om met een Franse rechter te praten over een vermoedelijke daad(belastingen) maar ik woonde in Spanje en heb het geweigerd.Resultaat, opgepakt door interpol,na 9 maanden uitgeleverd aan Frankrijk.Kom ik na 3 weken op vrije voeten en in 2003 krijg ik dus die 2 jaar voorwaardelijk.Ik heb niet gestolen of wat dan ook maar, wel geld verdientquote:
Neen Jochie,geen drugsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:31 schreef TNA het volgende:
Wat een verhaal, drugsgebruik, ik weet het zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |