Neen hoor,dit is echt niet het geval.Ik zeg ook nog,er word steeds aleen maar gevraagt ,waar ik woon.quote:
Vertel dat de Franse rechter maarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:24 schreef maxson het volgende:
[..]
Neen hoor,dit is echt niet het geval.Ik zeg ook nog,er word steeds aleen maar gevraagt ,waar ik woon.
En jij moet niet zo schreeuwen ...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:23 schreef LockonStratos het volgende:
KUT CRIMINEEL VAN DE STRAAT VUILE ZIGEUNERT
Ik denk al jaren dat ze mij die uitspraak willen verzenden maar toen indertijd wisten ze niet waar ik woonde.Dat is wat ik vermoed maar,ik ben er niet 1000% zeker vanquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:21 schreef maxson het volgende:
"Frankrijk wilt weten waar je woont".Dit heb ik al aan de Nederlandse,Belgische,Italiaanse,zwitserse en nog een aantal verteld.
Ja, vertel het aan Frankrijk.quote:iemand een tip voor mij
En jij moet niet zo stelen...quote:
KOMT DOOR JE SPELLING WHAHAHAHAAquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:24 schreef maxson het volgende:
[..]
Neen hoor,dit is echt niet het geval.Ik zeg ook nog,er word steeds aleen maar gevraagt ,waar ik woon.
Goede inhoudelijke reactie! (Serieus.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:31 schreef TNA het volgende:
Wat een verhaal, drugsgebruik, ik weet het zeker
ooit geweigerd om met een Franse rechter te praten over een vermoedelijke daad(belastingen) maar ik woonde in Spanje en heb het geweigerd.Resultaat, opgepakt door interpol,na 9 maanden uitgeleverd aan Frankrijk.Kom ik na 3 weken op vrije voeten en in 2003 krijg ik dus die 2 jaar voorwaardelijk.Ik heb niet gestolen of wat dan ook maar, wel geld verdientquote:
Neen Jochie,geen drugsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:31 schreef TNA het volgende:
Wat een verhaal, drugsgebruik, ik weet het zeker
Je kwamen je op het spoor door je spelling, ik weet het zeker!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:32 schreef maxson het volgende:
[..]
ooit geweigerd om met een Franse rechter te praten over een vermoedelijke daad(belastingen) maar ik woonde in Spanje en heb het geweigerd.Resultaat, opgepakt door interpol,na 9 maanden uitgeleverd aan Frankrijk.Kom ik na 3 weken op vrije voeten en in 2003 krijg ik dus die 2 jaar voorwaardelijk.Ik heb niet gestolen of wat dan ook maar, wel geld verdient
Dat je dat serieus vraagtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:51 schreef maxson het volgende:
[..]
Neen hoor maar,is hier echt niet 1 fokker die volwassen is?![]()
Wat heb je uitgespookt, vlegel? Als het toch niet 'iets ergs' is, dan kan je het wel vertellen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:51 schreef maxson het volgende:
[..]
Neen hoor maar,is hier echt niet 1 fokker die volwassen is?![]()
Laat maar, ik slaap half.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt, vlegel? Als het toch niet 'iets ergs' is, dan kan je het wel vertellen.
ik had een voorwaardelijke straf...dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:41 schreef Ensaf het volgende:
Als je die twee jaar gewoon gaat uitzitten, ben je d'r vanaf.
Dan doe je 't toch gewoon nog eens?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef maxson het volgende:
[..]
ik had een voorwaardelijke straf...dus.
quote:
Inderdaad en,ik had niet gedacht dat er hier zo een bende pubers aanwezig waren.Valt enorm tegen...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:56 schreef TC03 het volgende:
Mensen op Fok zijn altijd zo behulpzaam. Daarom kom ik hier zo graag.
Is dit alles van de OP dat gequote is?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kwamen je op het spoor door je spelling, ik weet het zeker!
quote:Ik heb ooit in het verleden iets gedaan wat niet mocht.Niets ergs maar wel 2 jaar voorwaardelijk .Dit is niet het probleem maar, het echte probleem is,dat was in Frankrijk in het jaar 1997.In 2003 komt er een uitspraak (2 jaar voorwaardelijk) maar,ik was er niet aanwezig op de zitting(via mijn advocaat gehoord).Sinds die uitspraak,welke grens maar ook,krijg ik te horen dat ik geseind sta,moet ik 2 uur wachten(steeds hetzelfde shit) en dan krijg ik te horen"Frankrijk wilt weten waar je woont".Dit heb ik al aan de Nederlandse,Belgische,Italiaanse,zwitserse en nog een aantal verteld.Ik word dus niet opgepakt maar, ze willen altijd weten waar ik woon.Ik vind dit echt een schending van mijn vrijheid en,zeker nadat ik het al een aantal keren gezegd heb.Weet iemand hoe ik van dit klote zooi na al die jaren af kom?Ik haat dat Franse staatje en,ze doen letterlijk waar ze zin in hebben.Dat ze het er niet afhalen zie ik als een pesterij. .Het is zo vervelend en soms mond het uit in discusies waar je niet vrolijk van word.Ik ben een persoon die altijd vriendelijk is maar,als ik zie dat ze met mijn voeten spelen dan kan ik ineens omslaan in een duivel maakt niet uit wie er voor mij staat.Dus,ik wil van dit zooitje af, iemand een tip voor mij want, volgens mijn Franse advocaat kunnen ze me niets maken.Ik ben sinds dien ook nooit meer naar Frankrijk geweest.Wie weet wat die randdebielen wel niet doen als ze me stoppen...Beter vermeiden tot ik er niet 1000% van ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |