dies ook goed ja.. maar die heb ik volgens mij niet meer..quote:
Ik vond 'm eerlijk gezegd niet zoquote:
M`n pinpas laat het niet toequote:
Express niet gedaan, mij kennende.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Credit card nemen, heeft bijna nooit bezwaar
jij ook? gezelli komen we elkaar misschien tegenquote:
Vakantiegeld is een zegen! En je hoeft niet alles te kopen wat je ziet he...quote:
Vakantiegeld is dus nu ook al opquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vakantiegeld is een zegen! En je hoeft niet alles te kopen wat je ziet he...
is het uitgaan op zondag nog een beetje leuk?
Ok, nee ik heb nog wat over, maar ik moet nog wel wat kleding kopen, heb niks meer om aan te trekkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vakantiegeld is dus nu ook al op
iMac ervan gekocht
Ik wil eigenlijk ook nog morgen even kijken voor een overhemd en stropdasquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok, nee ik heb nog wat over, maar ik moet nog wel wat kleding kopen, heb niks meer om aan te trekken
Wibra, zeeman?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook nog morgen even kijken voor een overhemd en stropdas
Kijken of er wat binnen mijn budget is
Zo weinig heb ik ook weer niet, maar bij C&A zullen ze vast wel wat hebbenquote:
Je kan nog altijd dingen 'lenen zonder te vragen'quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo weinig heb ik ook weer niet, maar bij C&A zullen ze vast wel wat hebben
Mn conditie is niet al te bestquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je kan nog altijd dingen 'lenen zonder te vragen'
Denk ook dat die iets mooier zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo weinig heb ik ook weer niet, maar bij C&A zullen ze vast wel wat hebben
breng me jas eens terugquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
proletarisch winkelen noemen we dat! Ov een dagje winona ryder.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Joah, denk het wel ja, koop daar meestal mn overhemden. Maar diegene die ik nu heb zijn iets te klein gewordenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Denk ook dat die iets mooier zijn
Maar de c&a in a'dam is toch ook vrij groot? zal vast wel iets voor je erbij zitten denk ik
Je kan ook afvallen...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Joah, denk het wel ja, koop daar meestal mn overhemden. Maar diegene die ik nu heb zijn iets te klein geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |