got this icebox where my heart used to bequote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beide
O nee, wacht, ICEQUEEN!
I have no heart!
What I do have, is a 2nd date
Jeetje... jankebalkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als danser naar SYTYCD kijken is denk ik nog net wat heftiger dan voor een ander
quote:
jajaja cute, k'snap em wel.quote:
Dormirse bienquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef Ang3l het volgende:
Afgelopen, de top 20 is bekend
3 knappe mannenen mooie dansers.
Ik ben erg benieuwd!
Maar voor nu: slapen!
issues much? (die vriend van jou)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat ene vreemde sms ineens van een vriend van me.
Of ik een vriend van hem, die ik wel eens gezien heb, leuk vind, en meer dan euk.
Waar komt dat dan ineens vandaan?
* hips * ik ookquote:
En leuke plannen voor vandaag?quote:
Vandaag is het erg lekker weer en ik ga in mijn nakie van de zon genieten...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
En leuke plannen voor vandaag?
Ik vandaag lekker naar de kapper en een beetje shoppen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:18 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Vandaag is het erg lekker weer en ik ga in mijn nakie van de zon genieten...
Gelukkig niet nee.quote:
Duh... Die "vriend-die-jij-wel-eens-gezien-hebt" vind jou leuk, meer dan leuk...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat ene vreemde sms ineens van een vriend van me.
Of ik een vriend van hem, die ik wel eens gezien heb, leuk vind, en meer dan euk.
Waar komt dat dan ineens vandaan?
Ben jij al naar Terminator Salvations geweest? Chekov doet er in meequote:
Mja, er was blijkbaar over mij gesprokenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Duh... Die "vriend-die-jij-wel-eens-gezien-hebt" vind jou leuk, meer dan leuk...
quote:
Ik verberg al mijn engelenbeelden!!!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en ik ben het eens een keer niet geweest.
Waarschuwing: ik heb vanacht gedroomd dat ik iets kapot ga maken maar ik doe heel hard mijn best om het weer te repareren of in orde te maken. Mocht je iets hebben met veel kleine onderdelen die in elkaar passen als een puzzel, maar geen puzzel zijn... hou het bij mij uit de buurt.
Nee want dat was 40-45 en ik haat die tijd.quote:
Bijna... dat is de Tweede... deze gaat over de Eerste.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Nee want dat was 40-45 en ik haat die tijd.
quote:
welkom in het engste hoekje van Fokquote:
Kan nooit enger zijn dan het keldertje.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
welkom in het engste hoekje van Fok
Welcome to Hell darling.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan nooit enger zijn dan het keldertje.
Geen bier?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welcome to Hell darling.
Let the liquor take off what you're on.
Bier kan ook. Volgens mij is het engelse woord liquor anders dan likeur, maar betekent het gewoon drank.quote:
Bier is niet sterk genoeg danquote:
SMS gehad over de films die er nog draaien?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:00 schreef Cairon het volgende:
Liquor = Alcoholic beverage
maar in de spreektaal is het gelijk aan onze sterke drank, en bier is niet sterk genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |