En hij'ss grafisch ontwerper. Heeft bv de poort van park Hilaria ontworpenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nu wil ik 'em helemaal ontmoeten... al is het maar op zakelijk vlak!
ja, ik was op zoek naar die foto van die ogen, maar ik wist niet meer waar die stond.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:05 schreef Baltar het volgende:
Dat duurde zeg, eer het aangemaakt was dit topic
wat een kitchquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij'ss grafisch ontwerper. Heeft bv de poort van park Hilaria ontworpen
[ afbeelding ]
En dit keer ga ik er van genieten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
toch bestwel lang. Ach, op naar de volgende.someone who treats you right
Like d'oh! Het is voor een kermisquote:
Gewoon in mijn foboquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik was op zoek naar die foto van die ogen, maar ik wist niet meer waar die stond.
en oja, ik was ook nog even aan het kleien.. (kiddin')
Homer Simpsonquote:
ja en niet er na 5 maanden achter komen dat ie een golddigger is.quote:
wie zijn dat? wel een beetje te jong voor mijquote:
niemand weet, niemand weet dat jij Repelsteeltje heet ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je besodemieterd.
ach je doet maarzij weet niet dat ik hier mike hunt heet en jullie weten niet mijn echte naam.
a loophole
Ik zou het niet weten, ben ik voor jouw ook te jong?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wie zijn dat? wel een beetje te jong voor mij
quote:
Mieke, ik weet toch alles van jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat weet jij heul niet.... of heb ik dit weer in een dronken bui hier neergezet?![]()
je bent 23? nee hoor, kan heel goed!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:14 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ben ik voor jouw ook te jong?
ja, jij weet wel mijn naam, but your not pulling a Baltar, are you?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent 23? nee hoor, kan heel goed!
Je vergeet dat ik je broertje kenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat weet jij heul niet.... of heb ik dit weer in een dronken bui hier neergezet?![]()
ik ben toch ook heeeeel oudquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef Cairon het volgende:
maar Elagabalus jij ging toch voor een groot leeftijdsverschil?
Love between a man and a boy... en al die zooi.
welke ? R of A?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik mag Tha_Erik ontmoeten over 3 weekjes!Whoehoe!!!! toch?!
voor een vrachtwagen Cava ben ik best omkoopbaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, jij weet wel mijn naam, but your not pulling a Baltar, are you?
voor een heerlijke crazy fuckfest? leuk!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
40 is het limniet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef Cairon het volgende:
maar Elagabalus jij ging toch voor een groot leeftijdsverschil?
Love between a man and a boy... en al die zooi.
Iets zegt me dat elagalalabus 35 niet oud genoeg vind...quote:ik ben toch ook heeeeel oud
heeft hij dan toegezegd dat hij dan naar Friso komt ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
NOOOOOOOO blackmailquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor een vrachtwagen Cava ben ik best omkoopbaar
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, jij weet wel mijn naam, but your not pulling a Baltar, are you?
Neuh, dat niet.. maar als ik er ben komt hij ook!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft hij dan toegezegd dat hij dan naar Friso komt ?
Nou, ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die niet veel om me geven. Twee ofzo. In totaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, wie wil nu niet Tha!!!_Erik!!! ontmoeten?!
euh.,..33 sweetie. Maar als ie wilt dat ik 39 moet zijn, doe ik dat ook. No sweatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Iets zegt me dat elagalalabus 35 niet oud genoeg vind...
Dat weet je best, doe niet zo onschuldigquote:
Hou je kristallen bal eventjes opzij alsjeblieft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Iets zegt me dat elagalalabus 35 niet oud genoeg vind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |