Nouja, praktisch wel....het is dezelfde dag....voor nederlandse begrippen is het livequote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 00:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, praktisch wel....het is dezelfde dag....voor nederlandse begrippen is het live
quote:1. Coma Girl
2. Badlands
3. Prove It All Night
4. My Lucky Day
5. Outlaw Pete
6. Out In The Street
7. Working On A Dream
8. Seeds
9. Johnny 99
10. The Ghost Of Tom Joad
11. Raise Your Hand
12. Because The Night
13. No Surrender (W/ The Gaslight Anthem)
14. Waitin' On A Sunny Day
15. The Promised Land
16. The River
17. Radio Nowhere
18. Lonesome Day
19. The Rising
20. Born To Run
21. Hard Times
22. Thunder Road
23. Land Of Hope And Dreams
24. American Land
25. Glory Days
26. Dancing in the Dark
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:32 schreef Thijsssss het volgende:
Welk nummer heeft hij met The Gaslight Anthem gedaan? En is deze uitgezonden?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:53 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Vooruitzichten voor komende vrijdag: 25 tot 33 graden. Hopelijk doen ze het dak niet dicht anders ben ik bang dat ik flauw ga vallen in Frankfurt
Via Engelse proxy.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er een manier om filmjes van bbc.co.uk wel te kunnen bekijken? Ik krijg nu de melding 'not available in your area'.
Heb je geen jungleland accountquote:Op zondag 28 juni 2009 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er een manier om filmjes van bbc.co.uk wel te kunnen bekijken? Ik krijg nu de melding 'not available in your area'.
Hoeveel nummers zijn er dan uitgezonden?quote:Op zondag 28 juni 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik kom er echt pas nu net dus achter dat het niet het hele optreden was wat uit is gezonden.. Ik vond het al een beetje kort en weinig verrassend.
.
Veel. Ongeveer anderhalf uur.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoeveel nummers zijn er dan uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |