Nee, verder ook een vrij onzinnige discussie aangezien niemand wint. Maar goed, BT. Pas onderstaand topic aan of maak een nieuwe, pretty please.quote:
Dat zeiden jullie de vorige keer ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denk dat het nu wel zal werken, bagger en bash noten en verwijderen
Wat scheelt eraan dan, behalve de foutieve emailadressen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, verder ook een vrij onzinnige discussie aangezien niemand wint. Maar goed, BT. Pas onderstaand topic aan of maak een nieuwe, pretty please.
[LEZEN] FAQ & Policy Puber- en Tienertalk!
Krentenbol eruit halen, jouw naam erin.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat scheelt eraan dan, behalve de foutieve emailadressen?
Juistem.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Krentenbol eruit halen, jouw naam erin.
Ze heeft goede tieten, dan mag dat.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:38 schreef Tijgertje. het volgende:
BT. Ik vind dat je een beetje faalt.
Waarom? Ik vind ook dat jij faalt.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:38 schreef Tijgertje. het volgende:
BT. Ik vind dat je een beetje faalt.
Omdat ze er nooit is.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind ook dat jij faalt.
Over Krentenbol heb ik niemand horen zeuren.quote:
Uuuhquote:Op donderdag 24 september 2009 00:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Over Krentenbol heb ik niemand horen zeuren.
Volgens mij vallen de laatste reacties toch echt allemaal onder slowchatquote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef nijnja het volgende:
Geen SC meer hier, neem de pic dan mee naar de SC en babbel er daar gezellig over 14.gif
Je mag toch een reactie geven op een foto?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:00 schreef Japsnars het volgende:
Het Tiener en Puber Userfototopic [#35]
[..]
Volgens mij vallen de laatste reacties toch echt allemaal onder slowchat
Maar waarom plaats Nijnja dan die mededeling in de eerste plaats? Ik zie namelijk alleen maar reacties op foto's... (en de foto's zelf natuurlijk)quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je mag toch een reactie geven op een foto?
Spam voor wat?quote:Op zondag 27 september 2009 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
PUB MEET #2 - Nog steeds 2 oktober @ Stairway Utrecht
"Beetje" spam?
Dit is geen spamquote:Op zondag 27 september 2009 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
PUB MEET #2 - Nog steeds 2 oktober @ Stairway Utrecht
"Beetje" spam?
Juicyhil, serieus, wat loop jij toch te zeiken. Wat maakt 't in godsnaam uit dat je username gebruikt word?! Kijk als 't nu je echte naam was, begrijp ik 't wel, maar deze naam heb je zelf gekozen, ga dan dus niet janken als hij gebruikt word in TT's.quote:Op zondag 27 september 2009 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
He BT,
Kun je even mijn naam uit te topic titel van de SC halen. Ik vind het naar dat mijn zomaar wordt gebruikt.
Niet zo janken man.quote:Op zondag 27 september 2009 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
He BT,
Kun je even mijn naam uit te topic titel van de SC halen. Ik vind het naar dat mijn zomaar wordt gebruikt.
GMTA.quote:Op zondag 27 september 2009 13:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Juicyhil, serieus, wat loop jij toch te zeiken. Wat maakt 't in godsnaam uit dat je username gebruikt word?! Kijk als 't nu je echte naam was, begrijp ik 't wel, maar deze naam heb je zelf gekozen, ga dan dus niet janken als hij gebruikt word in TT's.
Joh, niet serieus nemen. Hij zit weer eens te trollen. Tijd dat het backfired en híj de ban krijgt. Obese huilie.quote:Op zondag 27 september 2009 13:20 schreef blckbb het volgende:
[..]
Juicyhil, serieus, wat loop jij toch te zeiken. Wat maakt 't in godsnaam uit dat je username gebruikt word?! Kijk als 't nu je echte naam was, begrijp ik 't wel, maar deze naam heb je zelf gekozen, ga dan dus niet janken als hij gebruikt word in TT's.
Daar kunnen we niet aan beginnen, naamtopics zijn heel gewoon voor slowchats dus je hebt er maar mee te leven. Op het moment dat het wordt gebruikt om iemand neer te halen grijpen we natuurlijk wel in, maar dit is daar geen voorbeeld van.quote:Op zondag 27 september 2009 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
He BT,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |