Wie is Mekki?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef Godtje het volgende:
Mekki & SCH klonen?![]()
Waarom hebben jullie je stem gebracht op PVV ?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef cheqy het volgende:
Niet gestemd maar wel content met de uitslag.
Nu zal ik volgens velen wel een pauper, telegraaflezer, sbskijker en een xenofobe domme campingganger met onderbuikgevoelens zijn die niet verder is gekomen dan de 1e klas middelbare school en dient daarom mijn stemrecht ontnomen te worden..
En misschien is m'n grammatica ook niet helemaal correct dus dat is volgens velen dan het bewijs dat bovenstaande klopt. Toch?
Of was dit topic niet bedoeld om Wilders stemmers/aanhangers te bashen?
Goede motivatie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef Blackf1re het volgende:
Niet op PVV gestemd. Stomme hatende Israelier met raar kapsel :/
Is dat zo? De laatste keer dat ik moest stemmen zat ik toch aan de andere kant van het spectrum. Dus wellicht zegt het meer over jouw inschattings vermogen.quote:
Nee, je reageerde al zo verbeten op dat PVV-ers niet boos en zo zouden zijn. Terwijl dat uiteraard dan wel weer heel erg bij jou past, die boosheid en verongelijktheid, zoals je je op FOK! etaleert. En SP is echt neit de andere kant van het spectrum.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat zo? De laatste keer dat ik moest stemmen zat ik toch aan de andere kant van het spectrum. Dus wellicht zegt het meer over jouw inschattings vermogen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef kunstfiets het volgende:
lekker he sch dat wilders ook daadwerkelijk buiten de peilingen zulke hoge uitslagen haalt
Godverdomme, hap dan SCH. Dan had ik je belachelijk kunnen maken omdat ik D66 had gestemd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |