Da's ook leuk, lekker meisjes kijken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen hoeven ook niet te kunnen dansen.
Die horen gewoon aan de kant te staan, hun hoofd semi-ritmisch bewegend op de muziek, met een biertje in de hand, en een peuk in de andere.
Het is in het dagelijks leven ook een beetje een stopzinnetje van me.quote:
Ik doelde vooral op het "veel woorden, weinig daden" qua interpretatiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is in het dagelijks leven ook een beetje een stopzinnetje van me.
Mag niet meer in uitgaansgelegenheden. Moet je in het rokershok gaan staan en daar is geen dansvloer.quote:
Ga dan eerder weg zodat ik niet 1,5 uur op je hoef te wachtenquote:
Wie is hier nou aan het mierenneuken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op het "veel woorden, weinig daden" qua interpretatie.
Me too.quote:
ik ookquote:
Dit wordt niets. Ik kan ontzettend goed dansen, drink niet, maar rook wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
Mannen hoeven ook niet te kunnen dansen.
Die horen gewoon aan de kant te staan, hun hoofd semi-ritmisch bewegend op de muziek, met een biertje in de hand, en een peuk in de andere.
Ik, bij gebrek aan beterquote:
kriebelt zo lekker, neuken met mierenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik, bij gebrek aan beter.
Ok ok, dat is wel heel erg vrijmibo gelul.
En ik maar denken dat jij zo'n scherpe, gevatte, botte, grappige Amsterdammer was.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik, bij gebrek aan beter.
Ok ok, dat is wel heel erg vrijmibo gelul.
Dat moet je ook vooral blijven denken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo'n scherpe, gevatte, botte, grappige Amsterdammer was.
Het is ook verwarrend, want dat eerste deed ik dus altijd en werkte niet om interesse te wekken, en het (albeit slechte) dansen werkt al helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit wordt niets. Ik kan ontzettend goed dansen, drink niet, maar rook wel.
Je verwart hem nu met mij. Kan een keer gebeuren, maar vanaf nu niet meer hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
En ik maar denken dat jij zo'n scherpe, gevatte, botte, grappige Amsterdammer was.
neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het is ook verwarrend, want dat eerste deed ik dus altijd en werkte niet om interesse te wekken, en het (albeit slechte) dansen werkt al helemaal niet.
Misschien moet maar gaan roken?
quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
Ripley kom je ook naar de parkpop meet eigenlijk ?
Jij bent toch niet ook zo'n vuige Ajacied he?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je verwart hem nu met mij. Kan een keer gebeuren, maar vanaf nu niet meer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |