abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69883554
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:27 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Is gadverdamme al vloeken? Waar kom jij vandaan?
Zo denkt de bond tegen het vloeken er in elk geval wel over .

Het valt zeker onder de noemer bastaardvloeken. Net als 'O jeetje!'

http://www.bondtegenvloeken.nl/index.php?paginaID=37
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_69889856
kansloze krant voor kansloze mensen
Veni, vidi, vodka.
pi_69890159
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:27 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Is gadverdamme al vloeken? Waar kom jij vandaan?
Wél uit de provincie.
pi_70530149
Het "forum" op De Telegraaf is pas echt erg, slaat alles. Maar de moderatoren helemaal, dat is gewoon Hero Brinkman, Dion Graus, Martin Bosma of de Heere Geert in eigen persoon. Want als je iets post dat anti-PVV is, dan wordt het 9 van de 10 keer niet geplaatst, zo heb ik vaak genoeg meegemaakt (ach, soms heb je eens een loos uur en om mezelf eens fijn te ergeren tuur ik dan naar de reacties op De Telegraaf en soms ben ik geneigd zelf wat te schrijven). Ik heb de proef op de som genomen.

Zie:
http://www.telegraaf.nl/b(...)unnel___.html?p=13,2

De reactie op 18:57, dat ben ik, voor de grap verkleed als Wildersvolgeling. Mocht dat straks weggehaald zijn: dit staat er:
verplegenden, artsen en politieagenten van straks laat me neit lachen!! doe dat dan in je eige land haha die van laan is een zakkevuller en een graaier wacht maar tot geert aan de macht is dan zingen ze wel een tontje lager. pvda bakellende wouter boslim gaan lekker snel op vakantie en dan is het wilder als president!! ik kan niet w8en!! :-)zozout heb ik het nog, niet gegete | 18:57 | 30.06.09

OK? Grapje. Dat ben ik en daar meen ik niks van, maar het was een testje. Het werd geplaatst, daar waar als ik nu en dan eens iets anti-PVV roep de melding krijg dat het niet geplaatst wordt omdat het tegen de regels is. En ik zweer: ik ben zo beschaafd mogelijk in mijn tekstjes dus daar ligt het niet aan.

Dus ik reageerde net weer, maar nu als mezelf. Zal wel niet geplaats worden, maar goed:

Ik sta versteld. Nu en dan post ik hier iets, zonder spelfouten, zonder geschreeuw, beschaafd - maar wél anti-Wilders. Mag ik? Ik ben links en dat is mijn goed recht. Ik weet dat ik hier in de minderheid ben. Doorgaans worden mijn reacties niet geplaatst als zijnde ongepast. Nu heb ik me eens "vermomd" als Wildersvolgende analfabeet die zakkenvuller en graaier roept ("zozout heb ik het nog, niet gegete, 18:57", dat ben ik). DAT wordt wel geplaatst. Moderators, ga je eens goed achter het hoofd krabben. Bah!!

Pas op voor De Telegraaf. Niet partijdig me hoela.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:57:57 #80
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70530335
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:53 schreef koenh3 het volgende:
Het "forum" op De Telegraaf is pas echt erg, slaat alles. Maar de moderatoren helemaal, dat is gewoon Hero Brinkman, Dion Graus, Martin Bosma of de Heere Geert in eigen persoon. Want als je iets post dat anti-PVV is, dan wordt het 9 van de 10 keer niet geplaatst, zo heb ik vaak genoeg meegemaakt (ach, soms heb je eens een loos uur en om mezelf eens fijn te ergeren tuur ik dan naar de reacties op De Telegraaf en soms ben ik geneigd zelf wat te schrijven). Ik heb de proef op de som genomen.

Zie:
http://www.telegraaf.nl/b(...)unnel___.html?p=13,2

De reactie op 18:57, dat ben ik, voor de grap verkleed als Wildersvolgeling. Mocht dat straks weggehaald zijn: dit staat er:
verplegenden, artsen en politieagenten van straks laat me neit lachen!! doe dat dan in je eige land haha die van laan is een zakkevuller en een graaier wacht maar tot geert aan de macht is dan zingen ze wel een tontje lager. pvda bakellende wouter boslim gaan lekker snel op vakantie en dan is het wilder als president!! ik kan niet w8en!! :-)zozout heb ik het nog, niet gegete | 18:57 | 30.06.09

OK? Grapje. Dat ben ik en daar meen ik niks van, maar het was een testje. Het werd geplaatst, daar waar als ik nu en dan eens iets anti-PVV roep de melding krijg dat het niet geplaatst wordt omdat het tegen de regels is. En ik zweer: ik ben zo beschaafd mogelijk in mijn tekstjes dus daar ligt het niet aan.

Dus ik reageerde net weer, maar nu als mezelf. Zal wel niet geplaats worden, maar goed:

Ik sta versteld. Nu en dan post ik hier iets, zonder spelfouten, zonder geschreeuw, beschaafd - maar wél anti-Wilders. Mag ik? Ik ben links en dat is mijn goed recht. Ik weet dat ik hier in de minderheid ben. Doorgaans worden mijn reacties niet geplaatst als zijnde ongepast. Nu heb ik me eens "vermomd" als Wildersvolgende analfabeet die zakkenvuller en graaier roept ("zozout heb ik het nog, niet gegete, 18:57", dat ben ik). DAT wordt wel geplaatst. Moderators, ga je eens goed achter het hoofd krabben. Bah!!

Pas op voor De Telegraaf. Niet partijdig me hoela.
Dat roep ik al langer:

Zo'n reactiemogelijkheid (wat soms ook uitgeschakeld wordt) is bij uitstek een manier om meningen en onderbuikgevoelens de wereld in te helpen zonder dat jouw naam er expliciet onder staat.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:13:05 #81
138914 Slappy
ambtenaar
pi_70530919
Telegraaf is net zoiets als Klopkoek gewoon negeren.Want zulk gezwel valt moeilijk te vernietigingen.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_70533675
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef LENUS het volgende:

[..]

Nou nee, want de NSB collaboreerden met de vijand. De PVV is juist voor behoud van eigen cultuur en voor het behoud van Nederland. De partijen die de eigen cultuur in de uitverkoop doen, en in die zin collaboreren met "de vijand" zijn voornamelijk groenlinks, de pvda en d66.
Ik maak even een screenshot van jouw achterlijke nonsens. Zo dom zie je ze namelijk maar zelden.
Advies --> pak eens een geschiedenisboek
pi_70534507
HAHA MEKI, JOU KRIJGEN WE OOK NOG WEL TE PAKKEN!

Groetjes Geert
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:29:42 #84
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70543021
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Nederland is toch echt een CDA-land hoor.
Maar in de steden is er doorgaans PvdA-bestuur
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')