Yo had ruzie met Jen, en heeft de bewuste bruiloft voortijdig verlaten!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:23 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb al zo'n 15 jaar de leesmap, heel old fashion, I know, en daar zitten ook De Bladen in. Zoals het hoort is de leesmap 6 weken oud als ik hem krijg en in De Bladen staan nu items over de bruiloft van Jenny Smit. En wetende dat Jan en Yolanthe niet meer zijn, meen ik toch op de foto's te zien dat ze niet meer zo happy zijn. Niet mee-lachende ogen van Yo bijvoorbeeld. Maar of het nou echt is of mijn verbeelding, dat blijft natuurlijk de vraag...
Nouja het wachten is nu natuurlijk op jou, waar je door Volendam gaat bewegen en de stemming gaat proeven ...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou meerendeels ouwe koek ,maar bijlezen kan geen kwaad Bommie,je werd wel gemist zeg.![]()
Nou ik had dus van Liza gehoord dat ze bij man weg was .enne die straat noemen kan ik daar geen kwaad mee?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja het wachten is nu natuurlijk op jou, waar je door Volendam gaat bewegen en de stemming gaat proeven ...
Welke straat woont die jan dan? misschien is google net aan het fotograferen geweest aldaar op een hachelijk moment..!
nah doe maar niet, ik bene r al achterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik had dus van Liza gehoord dat ze bij man weg was .enne die straat noemen kan ik daar geen kwaad mee?
ze? wie?quote:
Ah wat leuk, dus we hebben nu beelden van het liefdesnestje in aanbouw welke later het huis van overspel zou gaan wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dit is van vorig jaar toen werd Jans huis gebouwd
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=Pegasusstraat+volendam&ie=UTF8&split=0&gl=nl&ei=5CQqSriKDsK2-AaX65mDCQ&ll=52.496173,5.066253&spn=0.003305,0.009613&z=17&iwloc=A&layer=c&cbll=52.496058,5.066065&panoid=Nqv7ORwbOhChl4dO1UWHxg&cbp=12,311.64,,1,7.03quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:22 schreef Anniebab het volgende:
Ga eens naar overkant 13 of 15 daar woont eh me tanta Simone
Ja met zwembad in kelder ,studio zit erin ,enfin wil best ruilenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah wat leuk, dus we hebben nu beelden van het liefdesnestje in aanbouw welke later het huis van overspel zou gaan worden
Waar zouden die ruzie over hebben gehad? Misschien haar relatie/overspel met Wesley? Hoelang is Wesley eigenlijk gescheiden?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Yo had ruzie met Jen, en heeft de bewuste bruiloft voortijdig verlaten!
Yolantje vond dat de familie moest bellen voordat ze op bezoek kwamen en daar was Jenny het niet mee eens!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:55 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Waar zouden die ruzie over hebben gehad? Misschien haar relatie/overspel met Wesley? Hoelang is Wesley eigenlijk gescheiden?
Oh, en volgens mij ook omdat Yolanthe weg was gegaan terwijl Jenny en vriendinnen kwam schoonmaken in het nieuwe, toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:05 schreef Ole het volgende:
Jenny was boos omdat Yo geen kopje thee had gezegd toen ze langskwam idd
Ja wat een reden voor ruzie, niet te geloven toch?zet je zelf toch ff koffie of weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:07 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Oh, en volgens mij ook omdat Yolanthe weg was gegaan terwijl Jenny en vriendinnen kwam schoonmaken in het nieuwe, toch?
Dude!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:07 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Oh, en volgens mij ook omdat Yolanthe weg was gegaan terwijl Jenny en vriendinnen kwam schoonmaken in het nieuwe, toch?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:07 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Oh, en volgens mij ook omdat Yolanthe weg was gegaan terwijl Jenny en vriendinnen kwam schoonmaken in het nieuwe huis, toch?
Halfjaartje dacht ik??quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:55 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Waar zouden die ruzie over hebben gehad? Misschien haar relatie/overspel met Wesley? Hoelang is Wesley eigenlijk gescheiden?
Jan is een over het paard getilde onbetrouwbare rokkenjager die de arme Yolanthe als vuil aan de kant van de weg heeft gezet, zoveel is me wel duidelijk!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja wat een reden voor ruzie, niet te geloven toch?zet je zelf toch ff koffie of weet ik veel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |