Juist omdat hij dacht het allemaal te kunnen maken. En Yolanthe had zijn eerste slippertje ook geaccepteerd. Waarschijnlijk zelf ook verbaasd dat hij er achter kwam dat hij duidelijk verliefd werd op Lizaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:14 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Maar waarom dan die hysterische Yolanthe tattoo? Dat doe je toch niet als je je relatie niet serieus neemt en vriendinnetjes on the side hebt? En die tattoo heeft 'ie toch nog niet zo lang?
Dat vind ik nou ook!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat heeft die Yo euh, enorm veel tand
Ze is helemaal niet mooi, ja mooie ogen dat wel
Hij heeft het imago van een C&A onderbroekquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef marky het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in onschuldige Jan. Ik denk dat Jan best wel een beetje graag over zijn ego gestreeld wil worden en als dat gebeurd door met andere vrouwen dan Yolanthe het bed in te duiken dan maakt hem dat niet uit. Ik zie Jan duidelijk als een artiest die is gaan geloven in zijn eigen imago en zich onschendbaar achtte.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:02 schreef kissaa het volgende:
Ik vind Jan een over het paard getild kwalletje
In de situatie waarin hij zich met Fleur en Liza bevond had hij waarschijnlijk die C&A onderbroek uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij heeft het imago van een C&A onderbroekDat is toch niet hot en steamy.Al denk ik dat je gelijk hebt hoor. Maar die Mevrouw Tandjes is ook niet helemaal vrij van ego met een hoge aaibaarheid
Ja, maar het blijft toch een beetje aan m kleven.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:21 schreef marky het volgende:
[..]
In de situatie waarin hij zich met Fleur en Liza bevond had hij waarschijnlijk die C&A onderbroek uit.
jaaaaaahahah hij is goed!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:21 schreef marky het volgende:
[..]
In de situatie waarin hij zich met Fleur en Liza bevond had hij waarschijnlijk die C&A onderbroek uit.
quote:Vriendin Yolanthe Cabau van Kasbergen onthult…
’Jan Smit blies huwelijk af’
AMSTERDAM - Jennifer Cooke, de beste vriendin van Yolanthe Cabau van Kasbergen, heeft de schokkende onthulling gedaan dat Jan Smit hun geplande huwelijk deze zomer plots afblies.
Jan en Yolanthe zouden deze zomer in Griekenland trouwen”, zo vertelt Cooke in RTL Boulevard. Het meest pikante detail is dat Yolanthe volgens haar via het reisbureau moest vernemen dat haar huwelijk niet doorging omdat Jan de reis had geannuleerd.
Cooke: „Ondanks de hardnekkige geruchten over Fleur en Liza bleef Yolanthe bij Jan. Alles werd met de mantel der liefde bedekt. Maar ze was wel constant in tranen. Toen hij een tatoeage liet zetten met haar initialen werden alle twijfels bij Yolanthe weggenomen.”
Toch was het volgens de vriendin kort daarna over. Jennifer stelt: „Niemand maakt het zomaar uit na het zetten van een tatoeage. Ik ben er van overtuigd dat zijn hart elders ligt en dat hij en Liza meer dan vrienden zijn.”
Hmm net ff die arm tegen die tietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das altijd zo. Zit om 18.30 uur klaar met je
[ afbeelding ]
en om 19.25 uur een lullig itempje. Kutzooi.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef marky het volgende:
We wachten nu nog op foto's van de baby van Liza of er soms enige gelijkenis is met Jan.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:45 schreef cindy10 het volgende:
initialen van yolante???
Ik blijf steken op yolante coitus van ketsbergen
Zie Doopy-X-'s UIquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef marky het volgende:
We wachten nu nog op foto's van de baby van Liza of er soms enige gelijkenis is met Jan.
Als je zou zeggen dat je UI een dochter is zou ik het ook geloven, zie er niet echt een geslacht in eerlijk gezegd.quote:
Oeh...auw...da's onaardig...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat je UI een dochter is zou ik het ook geloven, zie er niet echt een geslacht in eerlijk gezegd.
TSSSKquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat je UI een dochter is zou ik het ook geloven, zie er niet echt een geslacht in eerlijk gezegd.
Maar nu heb ik ook een godsgruwelijke hekel aan kinderen, wellicht dat dat helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |