Nou het werd wel eens tijdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaa Japio heeft gezegd dat hij gaat kleppen als ze niet stoppen met de shit.Don Jaap is dan niet voor de poes das zeker!
Dat mokkeltje wil gewoon op tv, nou das gelukt!Wat een doorzichtig spelletje zeg!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:19 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
Nou het werd wel eens tijdEn dat wijffie die zich uitgaf als vriendin van Yo schijnt ook niet helemaal de waarheid te spreken
![]()
Kom op Jan, enlighten us!
Ohw ja, dat heb ik hier gelezen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Yo had ruzie met Jen, en heeft de bewuste bruiloft voortijdig verlaten!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
UI = usericon, dat ding onder je username (plaatje)
Ik ga dinsdagochtend pas johquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moeten de sho meisjes me maar niet allemaal in de steek laten
Jup, Bodrum, dinsdagochtend, en ik ben 20/21 terugquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wanneer ga je weg Yvonne?Je gaat naar turkije toch?
Lekker joh, en waar gaat Greys heen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, Bodrum, dinsdagochtend, en ik ben 20/21 terug
ze zouden verboden moeten worden die mediawmokkels! ... of toch weer niet ..anders hebben wij geen gate meerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat mokkeltje wil gewoon op tv, nou das gelukt!Wat een doorzichtig spelletje zeg!
Waar heb je dit opgeduikeld ,Annelies??quote:Op zondag 7 juni 2009 19:54 schreef annelies30 het volgende:
Hardnekkig gerucht: Simon Keijzer van Nick en Simon is verliefd op Gerard Joling
Jan Smit zou een lijntje onderhouden met Paul de Leeuwquote:Op zondag 7 juni 2009 19:54 schreef annelies30 het volgende:
Hardnekkig gerucht: Simon Keijzer van Nick en Simon is verliefd op Gerard Joling
Correctie: niet uit de kast te laten komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:48 schreef annelies30 het volgende:
Laatste nieuws: Jaap Paling-Buijs zou alle zeilen moeten bijzetten om z'n paling-lachebekjes-zangers niet de kast te laten komen. Wie zou het eerste worden betrapt?
KOmquote:Op zondag 7 juni 2009 20:49 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Correctie: niet uit de kast te laten komen.
Snetje, Jan Smit heeft een verwijfde stem, een verwijfde glimlach en verwijfde liedjes. Waarom ben jij een fan van Jan Smit?quote:
uhu ... neem een Snet nooit serieusquote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Snetje, Jan Smit heeft een verwijfde stem, een verwijfde glimlach en verwijfde liedjes. Waarom ben jij een fan van Jan Smit?
Bron.quote:Manager Jan Smit bedreigt media!
De manager van Jan Smit, Jaap Buijs, voelt aan dat hij aan de verliezende hand is en begint nu om zich heen te slaan...
Blijkbaar moet heel media Nederland nu gaan sidderen om de dreigementen die Jaap Buijs, de manager van Jan Smit, heeft geuit.
Jaap is alle verhalen rond zijn goudhaantje zat en dreigt nu zelf de waarheid naar buiten te brengen. Maar iedereen kan gerust zijn, want blaffende honden bijten niet. Jaap zou het volgende tegen het volgzame RTL Boulevard hebben gezegd:
"Wanneer ik nog een zo'n verhaal onder ogen krijg ala Fleur Minjon of Jennifer Cooke, dan ben ik het zat en zal ik het werkelijke verhaal eens gaan vertellen". Nou we zijn als Primeurjagers natuurlijk vet onder de indruk.
De waarheid is namelijk dat Jaap helemaal geen verhaal heeft, anders had hij deze allang naar buiten gebracht. Het zijn losse fliodders die hij op de media heeft gericht. Jan zijn imago is flink beschadigd door o.a. Fleur Minjon en hoe moet je dit nog redden?
Simpel: dreigen, gevolgd door een charme offensief. Het kan namelijk niet anders als dat Jaap zijn bevriende media reeds heeft gecontact om wederom met een verhaal te komen waaruit zal blijken dat de grote boze buitenwereld heeft gelogen over zijn Jantje.
En wie het in zijn hoofd haalt nog een keer een verkeerd woord te schrijven over Jan, wordt voor eeuwig naar het strafbankje verwezen. Tja, Primeurjagers kijkt deze week met verlangen uit wie er door de slappe knietjes is gegaan.
We houden je op de hoogte!!
Nou dat wordt eens tijd,Jaap blaas ns ff nieuw leven in dit topic!!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 08:42 schreef beequeen het volgende:
Nou Don Jaap, kom maar op met je dirt.![]()
[..]
Bron.
Zo is dat Annie, het is veuls te rustig hier.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:49 schreef Anniebab het volgende:
Nou dat wordt eens tijd,Jaap blaas ns ff nieuw leven in dit topic!!!!
Ja frustrerend gewoon ,er moet snel wat gebeuren!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 08:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat Annie, het is veuls te rustig hier.
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou dat wordt eens tijd,Jaap blaas ns ff nieuw leven in dit topic!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |