dit dusquote:
Ze waren vanmiddag bij Claudia D'r Op (3fm) om een liedje in te zingen voor het vakantiebandje en Claudia zat nog wel te vissen. Of de gemoederen alweer bedaard zijn in Volendam. Volgens hen wel. Iedereen kijkt uit naar....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Anniebab, aangezien dit het Volendam-roddel-topic is... Hebbie nog leuke roddels over Nick & Simon???
Volgens mij gaan ze optreden in het Volendam-stadion om geld op te halen voor de voetbalclub.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ze waren vanmiddag bij Claudia D'r Op (3fm) om een liedje in te zingen voor het vakantiebandje en Claudia zat nog wel te vissen. Of de gemoederen alweer bedaard zijn in Volendam. Volgens hen wel. Iedereen kijkt uit naar....Kermis wilde ik zeggen, maar dat heb ik hier gewoon teveel gelezen. Een groot optreden/concert was het geloof ik.
Uhuh, wij allemaal!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef versabommie het volgende:
Enorm jammer. Ik had liever gezien dat ze de vuile was binnen hadden gehouden zodat er niet meer mensen beschadigd raken.
Peace!
Mjah, volgens mij houdt ze idd geen enkele van dr lippen op elkaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Even een tvptje.
Volgens mij houdt die Yolanthe heul d'r lippen niet op elkaar.![]()
Het wordt wel een steeds warriger knoop zo.
Volendam, the place to be if you want sex, drugs and rock and roll palingsound.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah, volgens mij houdt ze idd geen enkele van dr lippen op elkaar![]()
Maar tis ook al duidelijk dat Jantje ook moeite heeft zijn paling binnen de broek te houden
quote:WILMA NANNINGA BASEERT VOORPAGINAVERHAAL OVER JAN SMIT OP ANONIEME MAIL!
(5-6-2009) Ook eens goed lachen? Dan moet je gewoon een anonieme mail over Jan Smit naar Wilma Nanninga sturen. Grote kans dat je je 'nieuws' dan de volgende dag terugziet op de voorpagina van de grootste krant van Nederland, De Telegraaf! Is er dan niemand op de redactie van de pagina Prive die de informatie check? NEE!
Wilma Nanninga heeft vandaag weer een overvalste primeur in de zaak van DE BREUK tussen Jan Smit en zijn Yolanthe. Volgens Nanninga zou de Volendamse Lisa binnenkort met haar eenjarig dochtertje intrekken bj de zanger.... Hoe Wilma Nanninga dat nu weer weet? Door een anonieme mail die zij -net als ZIJonline en tal van andere kranten en sites- gisteren ontving. Niemand ging over tot publicatie van de niet te checken beweringen van ene 'BXXXX'. Alleen de grootste krant van Nederland deed dat wel...
Dit is de anonieme mail die de basis vormt voor het EXCLUSIEVE voorpaginabericht van Wilma Nanninga!
Goedemiddag,
Ik vind het erg raar om naar jullie te mailen, want dat doe ik echt nooit!
Maar ik wilde toch het een en ander laten weten! Misschien geen nieuws, maar
ach!
Ik werk met allemaal Volendammers, ben er zelf geen een! En onder mijn collega's,
waaronder mijn baas, hij is bevriend met Jan Smit, maar ook bevriend met
de man van Liza! De vermeende minnares van Jan! Nu vertelde hij mij vandaag
en de overige collega's, dat Liza afgelopen week bij haar man is weggegaan
met hun kind! Zij verblijft nu bij haar moeder! Haar man, ex, hoe je het
noemen wil, die gaat nu weer stappen met zijn vriendengroep en zit er behoorlijk
doorheen!
Ik vroeg, gaat zij nu met Jan! Nou zei mijn baas, dat zit er dik in! Ze denkt
dat ze nu gescoord heeft, maar dat heeft geen lang leven beschoren!
Wordt ongetwijfeld vervolgd! Maar nogmaals, dit is geen roddel, want dan
zou ik jullie absoluut niet mailen! Al die verhalen over Jan en Jolanthe
wist ik al heel lang en alles wat in de bladen staat is in dit geval 100%
waar!
Graag zou ik toch bij deze anoniem willen blijven! Maar ik weet bijna zeker
dat dit wel uit gaat komen, misschien dat jullie het wellicht al gehoord
hadden!
De Volendammers zijn helemaal niet te spreken over het gedrag van Jan! Ze
vinden het maar een verwend, verwaand ventje! Zelf vind ik hem wel leuk overkomen,
maar ik ken hem dan ook niet persoonlijk!
Weet niet of jullie hier iets aan hebben, maar ik voelde toch de behoefte
om jullie te mailen!
met vriendelijke groet,
BXXXX
ps. ik ga ervan uit dat dit vertrouwelijk behandeld wordt!
Ow jaaa, dawast!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:15 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze optreden in het Volendam-stadion om geld op te halen voor de voetbalclub.
Nou ja niet zon leuk meisje, ik vind haar een beetje kapsones op niks af hebben.Maar ze zal der goeie kanten ook wel hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ow jaaa, dawast!![]()
Daar kijkt heel Volendam naar uit en niemand houdt zich nog bezig met al het gebeurde![]()
Overigens; gisteren tijdens dom zappen na een werkdag met koopavond, kwam ik langs een item over het optreden van Tamara Tol voor "onze jongens". Ik gelijk zeggen dat ik hier van Anniebab lees dat dat niet zo'n leuk meiske is. Zegt m'n husb: "Dat zal best, want zo ziet ze er ook echt uit."
Nou goed, ik had niet zo´n leuk meisje tussen aanhalingstekens moeten zetten want zo heb je het inderdaad niet geschreven. Maar mijn algehele beeld was dat je ´r niet je van het vond. En zo bracht ik dat ongeveer naar wederhelft die dat dus van Tamara af vond stralen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ja niet zon leuk meisje, ik vind haar een beetje kapsones op niks af hebben.Maar ze zal der goeie kanten ook wel hebben.
Ja dat klopt ook wel hoor .quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou goed, ik had niet zo´n leuk meisje tussen aanhalingstekens moeten zetten want zo heb je het inderdaad niet geschreven. Maar mijn algehele beeld was dat je ´r niet je van het vond. En zo bracht ik dat ongeveer naar wederhelft die dat dus van Tamara af vond stralen.
Ik ga niet shoppen op Schiphol, ben jij malquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als je naar Turkije vliegt ga je toch niet shoppen op Schiphol?
Dan zit je best lekker in de KLM-lounge. Want de wachttijd is killing.
Bovendien kan je dan lekker Fok!ken.
Ja, houdt ze ze nu niet bij elkaar of zitten ze in de knoop?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Even een tvptje.
Volgens mij houdt die Yolanthe heul d'r lippen niet op elkaar.![]()
Het wordt wel een steeds warriger knoop zo.
Ik denk als ze aan elkaar zitten dat het komt omdat het nogal plakkerig isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:01 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, houdt ze ze nu niet bij elkaar of zitten ze in de knoop?
En wil ik dit eigenlijk wel allemaal weten?
Nou, volgens mij houdt ze niets op elkaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:01 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, houdt ze ze nu niet bij elkaar of zitten ze in de knoop?
En wil ik dit eigenlijk wel allemaal weten?
Het zal de uitsmijter wel zijn.quote:
Ook dat nogquote:
Het geluid is nog erger.quote:
Das altijd zo. Zit om 18.30 uur klaar met jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |