quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
maar je gooit ze ook nooit weg, daarom zit je PM box weer vol natuurlijk...
Weet ik, geloof ik ook. Maar ik moet dan wel opletten dat ik me niet schuldig voel omdat ik niets voor school heb gedaan.quote:
Je hoeft je niet schuldig te voelen, dat doet murm wel voor jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik, geloof ik ook. Maar ik moet dan wel opletten dat ik me niet schuldig voel omdat ik niets voor school heb gedaan.
precies!!! maar ik heb dr mail hoor dus als je het wilt hebben...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
precies!!! maar ik heb dr mail hoor dus als je het wilt hebben...ruilen voor het geheimpje dat ik heb over Cue?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt Murmpje dan ook mijn dingetjes?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hoeft je niet schuldig te voelen, dat doet murm wel voor je
En het is maar een dagje. je blijft geen week weg. (Toch Cue? )
uh? ik? waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Murmpje maakt met liefde jouw dingetjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maakt Murmpje dan ook mijn dingetjes?
Als we met jouw bakkie niet ergens in de middle of nowhere stil komen te staan met pech, dan niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat voor dingetjes moet ik maken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maakt Murmpje dan ook mijn dingetjes?
Wat je nu allemaal mistquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik kan niet wissen op deze laptop, op een of andere manier
morgen, zondag regent het te veel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
uh? ik? waarom?
maargoed, we gaan dus? gezellig! morgen of zondag?
Trust me.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog geen botte opmerking gezien.
Ik ook niet, tenzij ik gewoon zin heb om vervelend te doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]ow, ik reageer nooit op de oneerbare PM's
Hij is toch gemaakt!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als we met jouw bakkie niet ergens in de middle of nowhere stil komen te staan met pech, dan niet.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
ruilen voor het geheimpje dat ik heb over Cue?
In dat geval komt zondag wel beter uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
uh? ik? waarom?
maargoed, we gaan dus? gezellig! morgen of zondag?
Nee. Ik val juist wel op mannen die aanwezig zijn en wat te vertellen hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef mrbox het volgende:
Stelling "Om vrouwen te versieren moet je vooral niet te veel praten"
perhaps I will, perhaps I won'tquote:
waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
In dat geval komt zondag wel beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |