quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh? wat dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan anders nog wel een specialiteit van Cue opnoemen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
tussen allemaal 16-18 jarige pubertjes?
17-20 geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook meer bier drinken, ouwehoeren en dan af en toe eens naar je kaarten kijken.quote:
Kom gezellig langsquote:
ach die paar jaar leeftijdsverschilquote:
quote:
Koop een paar mooie kousen en doe er alleen een regenjas en hoge hakken bij aan en rij naar kwaak. Wedden dat je dan een superspannend weekend hebt?quote:
ach niet joh, die vorige was maar 22... wat maakt die 2 jaar nou uit?quote:
Oh, dat is nog wel leuk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is ook meer bier drinken, ouwehoeren en dan af en toe eens naar je kaarten kijken.
En morgen karten! Heb er zin in
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan anders nog wel een specialiteit van Cue opnoemen
met de randstadrail dan, heb geen auto....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koop een paar mooie kousen en doe er alleen een regenjas en hoge hakken bij aan en rij naar kwaak. Wedden dat je dan een superspannend weekend hebt?
En zie hoe dat gelopen is!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach niet joh, die vorige was maar 22... wat maakt die 2 jaar nou uit?
Ik zie jou nu zo voor me M.I.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koop een paar mooie kousen en doe er alleen een regenjas en hoge hakken bij aan en rij naar kwaak. Wedden dat je dan een superspannend weekend hebt?
ben jij ook leeuw dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
En zie hoe dat gelopen is!
Nee hoor, 2 jaar jonger en Leeuw dat werkt niet.![]()
het zou wel erg ranzig worden als ik iets met een middelbare school jongetje zou doen. zelfs al zou ie 20 zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Middelbare scholiertjes.![]()
Het zijn allemaal nog jongetjes.
Oeeh gezellig !!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet ff kijken hoe mn weekend loopt
maar ik had het stiekum ook al als optie bedacht
Maar niet zo behaard!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Middelbare scholiertjes.![]()
Het zijn allemaal nog jongetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |