Ik vond dat sms'je echt geweldig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Het is maar net waar je gelukkig van wordt.
Mquote:
Je aanwezigheid of zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:10 schreef xalo het volgende:
[..]
2 hartjes, waar heb ik dat aan verdiend?
Oké! Altijd goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:11 schreef KingGone het volgende:
[..]
Hi.
Straks als ik thuis ben heb ik nog een interessant verhaal.
Ja? Bij het gala?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké! Altijd goed
Ik ga denk ik toch straks maar ff kijken bij der
YES! Jammer genoeg ben ik er maar half, omdat ik nog vanalles moet regelen voor vanavondquote:
Ja precies.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef KingGone het volgende:
[..]
Haha.
Ja eigenlijk zou je dat moeten doen. Al is het alleen al vanwege de reactie.
Tandemquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:06 schreef xalo het volgende:
Hello!
Mag je dan ook naar binnen of ga je als X. naar binnen wil gaan zo tevoorschijn springen 'Hoiiii'.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja precies.
Dat is ook de reden dat ik ga.
Moet alleen even een opvallend plekje vinden
We hebben vanmiddag geoefend, en we konden op én afstappen, én we konden met hakken fietsen. Geef toe, niet slecht toch?quote:
Nee, allebei niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:18 schreef KingGone het volgende:
[..]
Mag je dan ook naar binnen of ga je als X. naar binnen wil gaan zo tevoorschijn springen 'Hoiiii'.?
Ik ben trots op julliequote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:19 schreef xalo het volgende:
[..]
We hebben vanmiddag geoefend, en we konden op én afstappen, én we konden met hakken fietsen. Geef toe, niet slecht toch?
Ik ga kijken, zal wel foto's makenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef xalo het volgende:
[..]
YES! Jammer genoeg ben ik er maar half, omdat ik nog vanalles moet regelen voor vanavond.
Ohohquote:
Jammer weer hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:23 schreef mstr het volgende:
Jordy,
> wat is der?
< Niks?
> Je ben zo.. stil..
Als je het maar laat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |