quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:33 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze als 2e eruit. Toen ben ik hun programma eens gaan lezen en dat sprak me erg aan!
Ik ben lid van een politieke partij, maar ik was het niet eens met hun standpunten wb Europa. Vandaar dus gestemd voor de Newropeans.
Wat ik echt heel erg vind, is hoeveel mensen er op PVV gestemd hebben.
Nouja, als je alle dingen even belangrijk vind, dan vink je toch niet aan welke je zwaarder mee laat tellenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:32 schreef bixister het volgende:
niets invullen qua voorkeuren? heeft een stemwijzer dan zin?(en dat ie überhaupt ergens op uitkomt dan!
)
Ik vond dat toen na Pim ook zo erg, dat al die mensen toch op een partij gaan stemmen "omdat hij het zo gewild had". Maarja, ieder zijn keuze natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:36 schreef fIoortje het volgende:
D66 kwam er bij mij als 3e uit.
SGP/ChristenUnie als laatste! En als een-na-laatste de PVV
mensen die tegen de europese unie zijn?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef fIoortje het volgende:
Ik snap dat ook gewoon niet, waarom zou je stemmen op iets als de PVV?![]()
Kan iemand mij dat uitleggen?
Nou ja, misschien. Dat zou kunnen.quote:
denk het neit.. al moet ik zeggen dat ik me er ook TOTAAL niet mee bezig hou..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:40 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Nou ja, misschien. Dat zou kunnen.
Maar weten die mensen wel wat de gevolgen zijn voor Nederland als we uit de Europese Unie stappen? Hebben ze daar ooit 1 seconde over nagedacht?
Nee, maar ik denk dat 90% zich hoe dan ook niet in politiek interesseertquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:40 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Nou ja, misschien. Dat zou kunnen.
Maar weten die mensen wel wat de gevolgen zijn voor Nederland als we uit de Europese Unie stappen? Hebben ze daar ooit 1 seconde over nagedacht?
Tegen-stemmers zijn dat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef fIoortje het volgende:
Maar waarom dan stemmen op de PVV? Als het ze niets interesseert, stem dan niet of blanco. Toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat 90% zich hoe dan ook niet in politiek interesseert
stoerdoennerij?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:45 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Maar waarom dan stemmen op de PVV? Als het ze niets interesseert, stem dan niet of blanco. Toch?
"Ow, ik heb zo'n formuliertje waar ik mee kan stemmen. Ach, het interesseert me niet, maar er is zo'n kerel die er wel heel druk mee bezig is, met zo'n raar kapsel, die zegt soms wel rake dingen, als ik zin heb ga ik daar wel op stemmen"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:45 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Maar waarom dan stemmen op de PVV? Als het ze niets interesseert, stem dan niet of blanco. Toch?
Dat zegt volgens mij meer over het soort mensen dat is gaan stemmenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef fIoortje het volgende:
ik ga vanavond die kip in de zak maar eens proberen..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:46 schreef fIoortje het volgende:
Nou jaik zal de SC niet te veel vervuilen met mijn vraagstukken omtrent het kiezersgedrag van de gemiddelde Nederlander
.
Wat zal ik vanavond eens koken?
Gister kabeljouw met groenten, dus vandaag weer een stukje vlees
Dat valt nog tegen! Uit peilingen bleek dat de grootste groep PVV-stemmers midden-opgeleiden zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat zegt volgens mij meer over het soort mensen dat is gaan stemmen![]()
Hier hetzelfde. Bij de normale verkiezingen stem ik ook al jaren uit principe niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
stoerdoennerij?
Daarom heb ik dus niet gestemd.. omdat het me niet boeit
blech!!quote:
Moet je hem gewoon zelf vragenquote:
Heb ik al gedaan, maar hij zegt dat ie niet genoeg geld heeftquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Moet je hem gewoon zelf vragen![]()
Oja, ik heb niet gestemd, maar mijngemachtigd...
En ik wou nog iets zeggen maar dat ben ik vergeten
maandagochtendhuwelijkjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar hij zegt dat ie niet genoeg geld heeft.
Hahahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar hij zegt dat ie niet genoeg geld heeft.
hihi idd.. dat dacht ik ook meteenquote:
Logisch dat je dan voor de donderdagochtend gaat, geld is opquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
hihi idd.. dat dacht ik ook meteen
Zo doet mijn zusje een donderdagochtendhuwelijkje.. maar wel met trouwringen van 500 euro
Uhm, die van ons zijn echt nog wel duurder hoor (per paar dan)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
Zo doet mijn zusje een donderdagochtendhuwelijkje.. maar wel met trouwringen van 500 euro
Wij trouwen gewoon zonder geldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:01 schreef Asyniur het volgende:
Hahahaha![]()
* Asyniur schraapt keel: ahum, tja dan weet ik het ook niet. Tegen hem zeggen dat ie dan een beetje moet doorsparen? ik weet ook niet wat je allemaal wil natuurlijk
voor 2quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Logisch dat je dan voor de donderdagochtend gaat, geld is op![]()
(Ik hoop toch niet per stuk? Wij waren minder kwijt voor allebei en ik heb er dan nog een steen inzitten ook)
Ik weet hoe floortje in het echt heet en zelfs haar adres. Maar niet haar vorige nickquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:06 schreef Asyniur het volgende:
En ik weet wie floortje is want dat heeft ze zelf verklapt in een secret PM aan mij![]()
ben ik nu weer op de hoogte van alles?![]()
nesteldrangquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:10 schreef Vicky het volgende:
Waffor Floortje?
Ik ga mijn wasje maar een sstrijken.. dan ben ik weer helemaal bij met de was...
en dalijk nog ff een wandelingetej maken, misschien helpt het....
als je het zo wilt noemenquote:
Hier zou het enkel om opvouwen gaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
als je het zo wilt noemen
Ik wil niet dat de kraam dalijk mijn strijk moet doen omdat ik het altijd zo lekker lang laat staan
ja das waarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier zou het enkel om opvouwen gaanMaarja, als je nou met de was bezig bent en de bevalling begint, jammer voor de kraam hoor
Dat is dus waarom ik altijd wil stemmen inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef Stout het volgende:
Vreemd dat de pvv zoveel stemmen haalt ? Denk t niet, ze verwoorden wat veel mensen stiekem denken en graag zouden willen zeggen maar niet durven.
Wat ik veel erger vind is dat ruim 60 procent van de stemgeregdigden niet gaat stemmen....
Hoe kun je klagen over de stemmen aan de pvv als je zelf niet gaat...
Wat mij betreft gewoon weer de stemplicht invoeren, vroeger hebben vrouwen moeten vechten om stemrecht en nu ?
Dankje wel .........quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat zegt volgens mij meer over het soort mensen dat is gaan stemmen![]()
Wat dat betreft kan je nog altijd beter Wilders stemmen, daar kom je kennelijk makkelijker mee weg als weldoordacht NIET stemmenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is dus waarom ik altijd wil stemmen inderdaadAls het je niet interesseert kan je altijd nog blanco stemmen, maar maak gebruik van je recht
Schop !!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:35 schreef Asyniur het volgende:
Mijnheeft dus 2x PVV gestemd...
kan iemand mij even een schop onder mijn reet verkopen ivm huishoudelijk werk dat hier nog ligt te wachten![]()
* Asyniur schopt Stout terugquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:36 schreef Stout het volgende:
[..]
Schop !!
Doe jij mij er een voor de mand met was die gevouwen moet worden ?
dank u !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
* Asyniur schopt Stout terug
Ow en Vicky ook bedankt zeker voor de muziektip van ervoor
muziek doe het altijd wel goed.. dan ben ik meestal een stuk actiever... en dus ook eerder klaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
* Asyniur schopt Stout terug
Ow en Vicky ook bedankt zeker voor de muziektip van ervoor
Wat gaaf!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:06 schreef fIoortje het volgende:
Nou, naar de USA, of naar Moskou, of naar Brazilie!
Gaaf !!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:06 schreef fIoortje het volgende:
Nou, naar de USA, of naar Moskou, of naar Brazilie!
Ja leuk he?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:26 schreef oeke het volgende:
Oh, ik ben wel jaloers zeg!![]()
En dan gaat het liefste jongetje straks naar een anderstalige kleuterschool! Leuk!
Ik zat zelf op die leeftijd ook in het buitenland en heb nog allemaal cassettebandjes waarop ik amerikaanse liedjes zing en het alfabet enzo...
Waarom spreek jij al vanaf je 4de engels? ook buitenland wortels?
Is goed hoor!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:27 schreef Asyniur het volgende:
Ik stem ook voor een meet bij floortje!
ik moet strijken, niet Fok!ken![]()
De doorslag was een excursie van de Havo, naar het binnenhofquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar je argument om niet te gaan k_i_m. En dan niet als verdediging, maar oprechte interesse![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:40 schreef fIoortje het volgende:
Kleurdoos! Mijn sims3 is net bezorgd!
En het toeval wil dat het over een uur weer slaaptijd is voor mijn kind.
Beterschap voor Tristanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef Spuuglokje het volgende:
He he, ik ben weer rustig nu ik ingelicht ben!
Ik ga maar even boodschapjes doen. M'n man is thuis, dan kan ik mooi even weg (Tristan ligt ziek op de bank).
Mijn strijk is klaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:27 schreef Asyniur het volgende:
Ik stem ook voor een meet bij floortje!
ik moet strijken, niet Fok!ken![]()
Dat is in ieder geval goed doordacht! En ik kan me er in zekere zin zelfs in vinden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De doorslag was een excursie van de Havo, naar het binnenhof. Een lege kamer die zich in een minuut tot de nok toe vulde met mensen die haastig binnen kwamen rennen, een hand opstaken en zich weer uit de voeten maakten, op 4 kamerleden na die in slaap waren gevallen
.
Ik ga uit van het principe dat je klein moet beginnen. Je inzetten voor dingen die je daadwerkelijk interesseren, anders werkt het toch niet. Ik geloof niet dat een stelletje mensen passende regels kunnen maken voor een heel land, omdat er nogal wat nuances ontbreken. Net zoals dat ik geen geld geef aan goede doelen. Als ik het doel goed genoeg vind, laat ik liever zelf mijn handen wapperen dan dat ik geld overmaak aan een organisatie met een directeur die een miljoen per jaar naar binnen schoffelt. Dus dat, en het feit dat ik geen zin heb om mijn tijd te vullen met het verdiepen in enig politiek stuk. Je zal mij ook niet horen klagen over politieke beslissingen of partijen of kamerleden whatsoever. Stemrecht houdt ook in dat je het recht hebt om NIET te stemmen, anders was het wel stemPLICHT geweest. En als je je niet wil inlezen, valt er wat mij betreft ook niks te stemmen.
dat vragen hoeft niet eens heel liefquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef MamsX het volgende:
Als je het heel lief vraagt geeft floortje zelf ook antwoord
En hoe kunnen we die mensen dan ooit serieus nemen? Waar moeten we dan vertrouwen in hun vandaan halen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:55 schreef fIoortje het volgende:
miss, wat je schrijft over het debat, daar ben ik het helemaal mee eens. Afschuwelijk.
Nou ja, niet dus. ik kon het niet opbrengen om het te volgen. Geert Wilders met z'n smirk, die alles op zichzelf betrekt, de rest er doorheen kakelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En hoe kunnen we die mensen dan ooit serieus nemen? Waar moeten we dan vertrouwen in hun vandaan halen?
Heb je nog meer drang?? Zal ik verklappen waar mijn huis woont?!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:58 schreef _Bar_ het volgende:
zooo iemand een koud glas limonade?
ben zo lekker aan het schoonmaken, en soppen dat ik nu even een pauze voor mezelf in las.
Alles staat ook weer lekker open, ramen zijn gezeemd (binnen/buiten), badkamer helemaal uitgesopt, woonkamer helemaal fris,
roep maar hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb je nog meer drang?? Zal ik verklappen waar mijn huis woont?!En dat glaasje koude ranja mag dan ook wel mee ja!
Zo ging dat bij ons ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook voor Europa, al is het maar voor mijn internetshopgedragquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
k_i_m, dat ben ik helemaal met je eens. Daarom ben ik ook voor decentralisatie van de overheid. Tegenstrijdig genoeg dan ook wel weer pro- Europa.Maar goed, het is idd een stemrecht.
Ik heb toch wel goede hoop dat er ook goede dingen gebeuren in het Haagse.![]()
Beterschap voor Tristan Spuug!
Ik wil óók sims op de PC *pruil* Maar dan komt er helemaal niets meer uit mijn handen ben ik bang.wij hebben nu het plants vs Zombies van Popcap. hilarisch
Tsja, toch wel een beetje hoor. Tenminste, als je zoals ik af en toe de SC binnen huppelt en dan door de klonen het bos niet meer ziet...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Floortje is niet zo moeilijk te gokken toch?
tsja, en daar zal Geert Wilders wel even verbetering in brengen....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
" Echt hoor... er staat ons nog zoveel vreselijks te wachten. Ik ben niet racistisch, je zal mij ook nooit horen zeggen dat 'de islamiet' slecht is, maar de islam... Och meisje... Echt hoor... "
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Over PVV gesproken, ik was afgelopen zaterdag op een kraamfeestje bij een vriendinnetje van de middelbare school en raakte aan de praat met haar moeder. 'Goh, woon je nog steeds in Bodegraven?' 'Nee, ik woon al 10 jaar weer in Gouda.'
Kreeg ik een zeer medelijdende blik: Och meisje toch... met al die ellende daar... Och jee... Je stemt toch zeker wel PVV he?
Ik: Ehm.... nee! (Echt over mijn lijk, maar dat zei ik er niet bij.)
Zij: Waarom toch niet? Echt hoor... er staat ons nog zoveel vreselijks te wachten. Ik ben niet racistisch, je zal mij ook nooit horen zeggen dat 'de islamiet' slecht is, maar de islam... Och meisje... Echt hoor...
Maar heb je echt het idee dat Wilders en consorten dat gaan veranderen? Heb je het idee dat ze werkelijk plannen hebben, ideeen over hoe dat te doen, die ook realiseerbaar zijn?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:24 schreef Poppejans het volgende:
Ik DENK dat zij wel de moed hebben om waar te maken wat ze zeggen (maarja dat weet ik niet he), vnl veiligheid op straat vind ik heel belangrijk, een hele harde aanpak van criminaliteit.
Dat is de hoofdreden waarom ik daarop gestemd heb, omdat ik hoop dat er eens wat goeds gaat gebeuren met resultaat.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar Wilders heeft toch nog nooit iets met argumenten onderbouwd? Die heeft toch geen mening maar one-liners?En zeker in Europa, waar we een splinter zijn zal hij toch weinig écht kunnen veranderen. Denk ik dan.
Volgens mij hebben die nog nooit ergens gezegd dat ze alle Marokkanen/Turken of wiedanook over 1 kam scheren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:30 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen uitgescholden door een goudse white trash mevrouw bij de supermarkt.
En daarna kwam een Marokkaans meisje uit onze flat de sleutels die ik was verloren terug brengen en een Marokkaanse meneer hielp me met het naar boven sjouwen van de boodschappen.![]()
Wij denken serieus aan emigreren (woei, dan zijn we zelf allochtonen!) als PVV echt aan de macht zal komen in NL.
VIS verse VISquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:36 schreef Ynske het volgende:
Wilders is nu ook niet mijn eerste keus om op te stemmen. In mijn ogen is dat iemand van veel schreeuwen en weinig aanpakken. Had misschien beter marktkoopman kunnen worden
Toch vreemd dat jij hier geen last hebt van off-topic slowchat???quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook voor Europa, al is het maar voor mijn internetshopgedrag. Ik vind alleen wel dat het allemaal naar ratio moet, maar daar valt natuurlijk geen geld mee te verdienen, zo slim zijn ze dan ook wel weer
.
Ik weet niet wie je bent maar ik vind je nu al naar en akeligquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Toch vreemd dat jij hier geen last hebt van off-topic slowchat???
Dat is wel heel kort door de bocht. Buiten dat is het volgens mij ook niet wat er gezegd wordt, hooguit dat er een veel strenger immigratiebeleid moet komen. En dat er in gevallen van criminaliteit wel tot uitzetting overgegaan kan worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hadden het er hier op kantoor tijdens delunch nog over, de punten van de PVV: alle buitenlanders het land uit. Meer veiligheid? Dat lukt als de moslims het land uit zijn. Minder werklossheid? Dat lukt als de moslims het landuit zijn. Lagere ziketekosten? Als de moslims het land uit zijn. Crisismaatregelen? De moslims het land uit.
De PVV wil zich niet aansluiten bij een fractie in het Europese Parlement. Er zijn tot nu toe 20 zetels die niet aangesloten zijn bij een fractie: van de 736. Over splinters gesproken. Het schijnt knap moeilijk te zijn om dan gehoord te worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar Wilders heeft toch nog nooit iets met argumenten onderbouwd? Die heeft toch geen mening maar one-liners?En zeker in Europa, waar we een splinter zijn zal hij toch weinig écht kunnen veranderen. Denk ik dan.
Ja, de gedachte is ook wel in mij opgekomen. Alleen zit ie straks in een coalitie. Ik verwacht dat het kabinet dan knalt voor het goed en wel op dreef is. (of hoop. Dat weet ik nog nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:30 schreef owlet het volgende:
[..]
![]()
Ik ben vanmorgen uitgescholden door een goudse white trash mevrouw bij de supermarkt.
En daarna kwam een Marokkaans meisje uit onze flat de sleutels die ik was verloren terug brengen en een Marokkaanse meneer hielp me met het naar boven sjouwen van de boodschappen.![]()
Wij denken serieus aan emigreren (woei, dan zijn we zelf allochtonen!) als PVV echt aan de macht zal komen in NL.
Uiteraard is het kort door de bocht, en is het gechargeerd. Maar ik heb de PVV ook niet op echte standpunten kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:44 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht. Buiten dat is het volgens mij ook niet wat er gezegd wordt, hooguit dat er een veel strenger immigratiebeleid moet komen. En dat er in gevallen van criminaliteit wel tot uitzetting overgegaan kan worden.
Ondanks dat ik nooit PVV gestemd heb, ik heb gisteren zelfs helemaal niet gestemd, kan ik me wel in een aantal standpunten vinden. Daarnaast leeft de opinie toch duidelijk ook bij het volk. Wat ik dan frappant vind is dat, in het dagelijks leven en hier, mensen vol afschuw over de PVV praten. Waar komen al die stemmen vandaan, vraag ik me dan af?
Hee, er roept iemand VERSE VIS en daar is Anniebabquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Toch vreemd dat jij hier geen last hebt van off-topic slowchat???
ja leuk gewoon met een potloodquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef Estrys het volgende:
het is wel weer heerlijk old school tegenwoordig dat stemmen
* Stout neemt plaats op dr tuinbank..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef moussy het volgende:
Volgens mij zit ik bij het verkeerde bankje?!
Ow en uhm sims 3 had ik al, is ook al van de pc af, vond het niets![]()
Ik zie nergens dat je moet verdedigen dat je PVV stemt? Ieder zijn goed recht. ik weet alleen waarom ik het níet gedaan heb.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef Asyniur het volgende:
Mijn strijk is ook af!![]()
En ik ben lid van de bieb![]()
En de reden die poppejans noemt, is o.a. ook voorde reden geweest om voor PVV te stemmen.
Het grappige is dat de meesten hier graag willen dat je je verdedigt waarom je nou PVV hebt gestemd en of je nou echt denkt dat zij iets kunnen veranderen, terwijl ze dan zelf niet (goed) uitleggen waarom zij een andere partij hebben gestemd en wat die andere partij(en) dan al niet allemaal voor goeds hebben gedaan in dit land...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar de stemmen vandaan komen? 64% van de PVV-stemmers zijn man, 34% vrouw. 50% van de 50-plussers stemt PVV. Daar komen de stemmen vandaan.
Hey ,nou mij maakt het echt niet uit ,maar had t ff tegen kim idd die dat uiterst irritant vond op ander topic ,terwijll er maar ff slap gelul was ,ik wou t bijdehandje ff op der vingers tikken. Nogmaals van mij geen last!Voor de rest even goeie vrienden??!!??quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hee, er roept iemand VERSE VIS en daar is Anniebab
(Of ben je k_i_m aan het stalken)
De bankjes hier zijn er juist voor de off-topic slowchat, stel je er een stel (al dan niet) gezellig beppende moeders bij voor die vanaf het bankje kijken naar hun spelende kroost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |