Lijkt me niet dat Twente weet over welke bedragen wordt gesproken tussen Ajax en Arsenal. Maar je hebt gelijk, Twente zal sowieso wel hard spelen tov Ajax. Zeker na de contacten van afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat weten ze ook als Ajax Vermaelen niet verkoopt.
Je gaat scouten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:25 schreef Rumille het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAX
Laatste topic voorlopig voor mijMallorca
Dat is ook echt de perfecte strategie voor de lange termijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:18 schreef Chadi het volgende:
Ajax moet veel slimmer te werk gaan via zaakwaarnemers. Die jongens gek maken en warm maken voordat je de besprekingen begint. Dan zet je namelijk een club voor het blok en kan je makkelijker onderhandelen.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is ook echt de perfecte strategie voor de lange termijn.
En je reputatie als club naar de maan helpen. Denk je dan echt dat clubs in de toekomst nog een toptalent laten gaan als er meer clubs interesse tonen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Het werkt gewoon goed. Scheelt je een hoop geld
quote:Ajax speelt twee oefenduels in Engeland (Officiële Ajax Clubsite)
Ze zullen wel moeten als zo'n talent weg wil. Dat clubs daar wat over te zeggen hebben is allang achterhaald. Spelers bepalen tegenwoordig waar ze spelen en hoe lang ze daar spelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
En je reputatie als club naar de maan helpen. Denk je dan echt dat clubs in de toekomst nog een toptalent laten gaan als er meer clubs interesse tonen?
Heerenveen en binnenkort waarschijnlijk ook FC Twente hebben een situatie waarin niet perse verkocht hoeft te worden. Als Ajax keer op keer zo'n spel denkt te kunnen spelen kunnen die clubs ook best een keer de poot stijf houden. Hard tegen hard. De echt grote talenten kunnen namelijk ook wel ergens anders aan de bak.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten als zo'n talent weg wil. Dat clubs daar wat over te zeggen hebben is allang achterhaald. Spelers bepalen tegenwoordig waar ze spelen en hoe lang ze daar spelen.
Southampton. Het druppelt allemaal officieel naar buiten nu.quote:
quote:'Arsenal biedt ruim elf miljoen euro voor Vermaelen'
Het leek er donderdag even op dat Ajax en Arsenal een akkoord naderden, maar voorlopig zit Thomas Vermaele in de wachtkamer. Beide clubs onderhandelen nog over de transfersom.
Donderdag werden volgens Het Nieuwsblad voor de tweede keer onderhandelingen gevoerd. Ajax hoopte de huur van een Arsenal-speler bij de deal te kunnen betrekken, maar daar ziet de Engelse club geen heil in. Arsenal biedt Ajax zo'n 11,5 miljoen euro, de Amsterdammers deden een tegenbod. Daarover is men zich in Engeland nog aan het beraden, meldt de Belgische krant.
De 23-jarige Belg kan zodoende blijven hopen op een transfer naar de Engelse top. "Officieel weet ik nog van niets. Ik laat alles over aan mijn zaakwaarnemer. Zelf heb ik nog niemand gesproken", aldus Vermaelen, die graag naar Arsenal vertrekt. De contractonderhandelingen zullen daardoor weinig problemen geven. "Zo kan je het wel stellen", besluit hij lachend.
waar staat dit?quote:
En Bristol Rovers volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Southampton. Het druppelt allemaal officieel naar buiten nu.
quote:
quote:Galatasaray weet Rijkaard te strikken
Frank Rijkaard heeft een nieuwe club gevonden. De oud-trainer van onder meer FC Barcelona gaat de komende seizoenen aan de slag bij het Turkse Galatasaray, zo meldt de club op zijn website.
Chelsea ofzo, zou ik nog begrijpen. Maar dit is toch wel matig hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:44 schreef toma het volgende:
[..]
Geeft Frank nou de voorkeur aan Galatasaray ipv Ajax?
quote:
Telegraafquote:Rijkaard volgt Bülent Orkmaz op, die op zijn beurt halverwege het afgelopen seizoen het stokje had overgenomen van de Duitser Michael Skibbe. Vóór het contracteren van Rijkaard werden ook Co Adriaanse en Juande Ramos (ex Real Madrid) genoemd als belangrijke kandidaten.
Rijkaard had van 1998 tot 2000 het Nederlands Elftal onder zijn hoede. Na het EK in eigen land ging Rijkaard - zonder veel succes - bij Sparta aan de slag. Na de Rotterdamse periode boekte hij van 2003 tot 2008 grote successen bij FC Barcelona. Sinds zijn verblijf in Spanje zat Rijkaard zonder baan als trainer.
Liever Jol als de Arsene Wenger van Ajax.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:52 schreef Frankz0rz het volgende:
Rijkaard hoeft van mij niet meer te komen ook in een later stadium, haal dan maar gewoon een goede ervaren coach. Net zo'n grote zakkenvuller als de rest
Liever de Ferguson van Ajax, dan win je nog eens iets.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:53 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Liever Jol als de Arsene Wenger van Ajax.
Moet hij wel de tijd krijgen. Ondanks alle positieve geluiden zie ik het gewoon weer gebeuren dat na een verloren NEC-uit ofzo, de bus alweer wordt opgewacht bij de Arenaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:55 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Liever de Ferguson van Ajax, dan win je nog eens iets.
Zakkenvuller.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:49 schreef Nashje het volgende:
Rijkaard fucking pannenkoek. Dit is toch wel heel erg triest hoor.
Co kan nu piano leren spelenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:03 schreef navigator het volgende:
En Co dan?!?!![]()
Wel treurig idd van Rijkaard, ik had m hoger ingeschat.
Rijkaard is een echte Ajacied. Daar had ik toch wel iets anders van verwacht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:03 schreef navigator het volgende:
En Co dan?!?!![]()
Wel treurig idd van Rijkaard, ik had m hoger ingeschat.
Omdat hij daar gewoon een ontzettende bak met geld gaat binnentrekken. Naar verluid een half miljoen per maand. En bovendien is Frenkie de laatste tijd privé ook niet echt lekker bezig, dus kan hij de Nederlandse pers als kiespijn missen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:44 schreef toma het volgende:
[..]
Geeft Frank nou de voorkeur aan Galatasaray ipv Ajax?
Heitinga naar Bayern........quote:Het transfergeweld is amper begonnen maar Bayern München spant al de kroon. José Bosingwa moet na Anatoliy Timoschuk, Alexander Baumjohann, Ivica Olic, Mario Gomez, Danijel Pranjic en mogelijk Edson Braafheid de zevende nieuweling voor komend seizoen worden. Mocht Chelsea niet mee willen werken aan een overgang, dan richt men in Beieren de pijlen op John Heitinga. (Süddeutsche Zeitung)
Nou denk ik dat het een triest gerucht is, maar als dat waar is, dan hoef ik hem ook niet meer te zien bij Ajax.quote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou denk ik dat het een triest gerucht is, maar als dat waar is, dan hoef ik hem ook niet meer te zien bij Ajax.
Van Atletico naar Bayern is toch gewoon een stap vooruit?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou denk ik dat het een triest gerucht is, maar als dat waar is, dan hoef ik hem ook niet meer te zien bij Ajax.
Lijkt mij ook inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Van Atletico naar Bayern is toch gewoon een stap vooruit?
Sportief gezien wel ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Van Atletico naar Bayern is toch gewoon een stap vooruit?
Ben ik allang blij meequote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef Prosac het volgende:
Triestigheid, Galatasaray verkiezen boven Ajax.. nu vraag ik me alleen af of het ligt aan Ajax of aan Rijkaard.
Wat is dat dan voor gelul? Bij Bayern strijd hij om veel meer prijzen mee dan bij Atletico...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Twente is de nummer 2 van Nederland, niet ajax of PSV....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:23 schreef Suijk het volgende:
Hij had eerst naar Ajax of PSV moeten gaan, en dan pas naar een club als Bayern. Strijk je twee keer goed tekengeld op, wen je in stappen aan een hoger niveau, en zit je niet binnen anderhalf jaar bij Arminia Bielefeld ofzo.
Wat is daar triest aan? Galatsary biedt ongetwijfeld een zak geld. Frank komt nog wel een keer thuis.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef Prosac het volgende:
Triestigheid, Galatasaray verkiezen boven Ajax.. nu vraag ik me alleen af of het ligt aan Ajax of aan Rijkaard.
Ajax had ook gewoon een dikke zak met geld moeten bieden, liever een trainer die in 4 jaar 16 miljoen opstrijkt, dan een speler die niet presteertquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Galatsary biedt ongetwijfeld een zak geld. Frank komt nog wel een keer thuis.
Als de club je dan echt zo aan het hart gaat, dan kom je die helpen. En dan interesseert het me niet of het een stap vooruit is of niet. Ik gun het hem wel hoor, maar ga dan niet overal roepen dat Ajax de enige club is waar je van houdt.quote:
Alsof Rijkaard het nog voor de centen moet doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Galatsary biedt ongetwijfeld een zak geld. Frank komt nog wel een keer thuis.
En dus verkiest hij geld boven Ajax. Met alle respect voor Rijkaard, die hoeft het echt niet meer om het geld te doen. En dus vind ik 't ook triest. Niet dat ik niet blij ben met Jol, maar een Ajacied die je afwijst omdat hij nog niet klaar is in het buitenland, en vervolgens naar een competitie als de Turkse vertrekt... Er zit meer geld, maar veel eer is er met een Turkse club echt niet te behalen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tsjah, maar met Neeskens erbij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:46 schreef _Mike_ het volgende:
Hoezo Bloody? Ik denk dat Jol het beter gaat doen dan Rijkaard
Inderdaad. De Eredivisie is nog "hoger" dan de Turkse. Kom ik dus alleen maar uit bij het financiële aspect.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Alsof Rijkaard het nog voor de centen moet doen.
Sorry hoor, maar als je Ajax weigert omdat je liever nog een buitenlandse topclub wilt doen, dan verwacht ik toch op zijn minst een Spaanse, Engelse, Italiaanse desnoods Duitse top 5 ploeg.
Erm, de selectie wilde juist een harde trainer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tsjah, maar met Neeskens erbij.
Rijkaard - Neeskens - Blind...
Jol zal het ongetwijfeld goed doen, Rijkaard is wat liever dan Jol. Dus Jol zal het met deze selectie waarschijnlijk goed doen. We zullen het allemaal wel zien!
Iedereen kiest voor het geld, heel logisch. Rijkaard is al eens teruggekeerd. Het zijn ook niet allemaal Danny Blindjes die alleen maar bij ajax blijven.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:47 schreef twi het volgende:
[..]
En dus verkiest hij geld boven Ajax. Met alle respect voor Rijkaard, die hoeft het echt niet meer om het geld te doen. En dus vind ik 't ook triest. Niet dat ik niet blij ben met Jol, maar een Ajacied die je afwijst omdat hij nog niet klaar is in het buitenland, en vervolgens naar een competitie als de Turkse vertrekt... Er zit meer geld, maar veel eer is er met een Turkse club echt niet te behalen.
Milan, Chelsea, of zelfs een Manchester City of wat dan ook had ik begrepen. Maar Gala-fucking-sataray?
Laat dit maar niet lezen aan sommige turkse nederlanders.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Inderdaad. De Eredivisie is nog "hoger" dan de Turkse. Kom ik dus alleen maar uit bij het financiële aspect.
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je Ajax weigert omdat je liever nog een buitenlandse topclub wilt doen, dan verwacht ik toch op zijn minst een Spaanse, Engelse, Italiaanse desnoods Duitse top 5 ploeg.
Valt wat voor te zeggen, maar denk niet dat Ajax momenteel beter is dan Galatasaray, toch een aansprekende club in Europa. Ondanks de competitie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Erm, de selectie wilde juist een harde trainer?
Bij Galatasaray is de druk denk 6 keer hoger dan bij Ajax, elk jaar weer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:54 schreef _Mike_ het volgende:
Rijkaard ging er waarschijnlijk vanuit dat hij de tering zooi bij Ajax ook niet kan oplossen, bij Galatasaray heeft hij het een stuk makkelijker, daar zijn ze namelijk de afgelopen jaren wel meerdere malen kampioen geworden.
Na twee weken voorbereiding, denk ik. Dan heeft Jol wel een redelijk beeld van wie wat kan en is er nog genoeg tijd om met de groep die het moet gaan doen naar de eerste competitiewedstrijd toe te werken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer begint de grote schoonmaak van de selectie?
Ja eeeuh als ze hier uitgekletst zijn over Rijkaard misschienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer begint de grote schoonmaak van de selectie?
Ik snap niet wat je bedoelt. Een terugkeer naar Ajax speelt op dit moment helemaal niet. Misschien is Atletico niet helemaal wat hij ervan verwacht had. Dan is Bayern toch een mooie club om heen te gaan. Bovendien speelt hij daar in een mooie competitie en Champions League voetbal. Naar Ajax terugkeren kan altijd nog.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Als de club je dan echt zo aan het hart gaat, dan kom je die helpen. En dan interesseert het me niet of het een stap vooruit is of niet. Ik gun het hem wel hoor, maar ga dan niet overal roepen dat Ajax de enige club is waar je van houdt.
Die raak je toch aan de straatstenen niet meer kwijtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef soppa het volgende:
[..]
Ja eeeuh als ze hier uitgekletst zijn over Rijkaard misschien![]()
Hoop wel dat we snel nieuws krijgen dat de Bakkies en Rasmussen in de selectie eruit gebonjourd gaan worden.
misschien gratis aanbieden aan 010, die hebben geen geld maar wel spelers nodig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die raak je toch aan de straatstenen niet meer kwijt
Inderdaad, onderschat de druk daar niet...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bij Galatasaray is de druk denk 6 keer hoger dan bij Ajax, elk jaar weer.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Urby moet lekker blijven.
Wedden dat hij onder Jol een van de steunpilaren van het elftal gaat worden.
Ik heb niet meer zo veel vertrouwen in Urby. Bij vlagen speelt hij geweldige wedstrijden, maar over het algemeen valt het allemaal maar tegen. Te weinig rendement aanvallend en verdedigend is het ook niet veel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Don't mess with the Urbinator!quote:
Dat dus, als je er een mooi bedrag voor kunt krijgen, snel verkopen bitte.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:27 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik heb niet meer zo veel vertrouwen in Urby. Bij vlagen speelt hij geweldige wedstrijden, maar over het algemeen valt het allemaal maar tegen. Te weinig rendement aanvallend en verdedigend is het ook niet veel.
Hoeveel jaar horen we dat al van Urby. Urby moet gewoon lekker weggekocht worden door Bayern voor een grote zak met geld. Iedereen blij. Nou ja, op jou na danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens Sportweekquote:Evander Sno (foto, links) staat in de belangstelling van Olympique Marseille, zo meldt Le Parisien vrijdag. Volgens de Franse krant moet de 22-jarige Ajacied de positie van verdedigende middenvelder innemen bij de Franse club.
Naast Sno zijn ook de Portugees Tiago, Alou Diarra van Girondins Bordeaux en de Argentijn Lucho Gonzalez in beeld bij Marseille. Dat brengt La Provence vrijdag naar buiten. Sno staat bij Ajax sinds de zomer van 2008 onder contract. Bij de Amsterdamse club speelde de middenvelder afgelopen seizoen elf competitieduels, waarin hij eenmaal het net vond. (YK)
Verkapte, versteegrobje-postquote:
idd desnoods geld toegevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:39 schreef TheClown1 het volgende:
goed prijsje voor sno krijgen zou fijn zijn maar indien niet gewoon laten gaan. nutteloos ventje
Heitinga had Oguraru en Urby als backs...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:32 schreef navigator het volgende:
[..]
Hoeveel jaar horen we dat al van Urby. Urby moet gewoon lekker weggekocht worden door Bayern voor een grote zak met geld. Iedereen blij. Nou ja, op jou na dan![]()
van Gaal gaat zo knetterhard floppen daar.
Heitinga, kom op zeg, nauwelijks goed genoeg voor het armetierige Ajax van de laatste jaren en dan naar Bayern, het moet niet gekker worden
Sure.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:32 schreef navigator het volgende:
[..]
Hoeveel jaar horen we dat al van Urby. Urby moet gewoon lekker weggekocht worden door Bayern voor een grote zak met geld. Iedereen blij. Nou ja, op jou na dan![]()
van Gaal gaat zo knetterhard floppen daar.
Heitinga, kom op zeg, nauwelijks goed genoeg voor het armetierige Ajax van de laatste jaren en dan naar Bayern, het moet niet gekker worden
WTF heeft dat er mee te maken dat Johnny gewoon een matige voetballer is die puur op mentaliteit overeind blijft.?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef soppa het volgende:
[..]
Heitinga had Oguraru en Urby als backs...
Aardig wat doelpuntjes ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Sure.Heitinga is een held en was verre weg de beste Ajacied van de laaste jaren.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Het is en blijft een held, maar voetballend zijn er véél betere. Toch zou ik 'm graag in dit Ajax zien daar niet van.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef navigator het volgende:
Verreweg de beste mentaliteit ja, voetballend is het erg matig maar heel veel zien dat niet omdat ze zich blindstaren op zijn Ajacied zijn. maar goed, ouwe discussie dit en niet relevant verder. Ik gun m best een transfer naar Munchen maar denk niet dat Munchen er beter van wordt.
Eensquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef navigator het volgende:
Verreweg de beste mentaliteit ja, voetballend is het erg matig maar heel veel zien dat niet omdat ze zich blindstaren op zijn Ajacied zijn. maar goed, ouwe discussie dit en niet relevant verder. Ik gun m best een transfer naar Munchen maar denk niet dat Munchen er beter van wordt.
Ik vond hem voetballend juist zeer redelijk, het was juist verdedigend waar het aan schorte in mijn opinie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef navigator het volgende:
[..]
WTF heeft dat er mee te maken dat Johnny gewoon een matige voetballer is die puur op mentaliteit overeind blijft.?
Ik vond 'm overigens ook het sterkste als verdedigende middenvelder. Dan kon ie de spits van de tegenpartij geweldig uitschakelen. Zet daar 2 verdedigers achter waarvan eentje goede opbouwende kwaliteiten heeft en je hebt al een aardig verdedigend blok.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:04 schreef soppa het volgende:
[..]
Ik vond hem voetballend juist zeer redelijk, het was juist verdedigend waar het aan schorte in mijn opinie.
Dat vond ik echt een geniale vondst. Heb dat meteen doorgevoerd in PES en dat werkte ook boven verwachting goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vond 'm overigens ook het sterkste als verdedigende middenvelder. Dan kon ie de spits van de tegenpartij geweldig uitschakelen. Zet daar 2 verdedigers achter waarvan eentje goede opbouwende kwaliteiten heeft en je hebt al een aardig verdedigend blok.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een geniale vondst. Heb dat meteen doorgevoerd in PES en dat werkte ook boven verwachting goed.
Precies, en den zeggen ze hier dat het maar een matige voetballer is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vond 'm overigens ook het sterkste als verdedigende middenvelder. Dan kon ie de spits van de tegenpartij geweldig uitschakelen. Zet daar 2 verdedigers achter waarvan eentje goede opbouwende kwaliteiten heeft en je hebt al een aardig verdedigend blok.
Zeker, hart en ziel erin, buigen voor niemand, dat is een eerste vereiste!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Als iedereen afgelopen seizoen de mentaliteit van Johnny hadden, dan hadden we met dit team vol middelmaat toch echt wel wat meer punten gesprokkeld.
Volgens mij snap jij het allemaal niet zo heel erg goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:11 schreef soppa het volgende:
[..]
Precies, en den zeggen ze hier dat het maar een matige voetballer is.Heitinga is juist zo'n verdediger die teveel voetballer is en te weinig verdediger, een soort FdB zeg maar maar dan net een tikkeltje harder.
Eens, hoewel ik hem als verdedigende middenvelder echt super vind. Als CV vind ik 'm ook minder, omdat ie inderdaad weleens wat slippertjes maakt. Als verdedigende middenvelder kan ie dat wel oorloven, omdat er dan nog 2 man achter hem staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:16 schreef navigator het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het allemaal niet zo heel erg goed![]()
Hij is prima net voor de verdediging om zich in een man vast te bijten en uit te schakelen maar met goed voetballen heeft dat niet heel veel te maken natuurlijk.
Als CV vind ik m trouwens ook niet geschikt omdat hij best nog wel eens een slippertje maakt wat zo dicht bij het doel veel gevaar oplevert.
Prima gozer voor de rest en hij mag best terugkomen naar Ajax ooit.
Johnny is een aanwinst voor iedere ploeg, toont altijd volledige inzet, zeurt niet als hij wissel staat, werkt zich het lazerus en is gewoon een goede verdediger..de beste man is 25, over 4 jaar is hij op zijn top en dan is het gewoon een fantastische verdediger.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:16 schreef navigator het volgende:
[..]
Hij is prima net voor de verdediging om zich in een man vast te bijten en uit te schakelen maar met goed voetballen heeft dat niet heel veel te maken natuurlijk.
Als CV vind ik m trouwens ook niet geschikt omdat hij best nog wel eens een slippertje maakt wat zo dicht bij het doel veel gevaar oplevert.
Zo zie je maar, het draait allemaal om perceptie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:16 schreef navigator het volgende:
[..]
doe mij ook zo´n glazen bol.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:23 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Johnny is een aanwinst voor iedere ploeg, toont altijd volledige inzet, zeurt niet als hij wissel staat, werkt zich het lazerus en is gewoon een goede verdediger..de beste man is 25, over 4 jaar is hij op zijn top en dan is het gewoon een fantastische verdediger.
Vinden is vrijblijvend en geheel je recht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:27 schreef navigator het volgende:
[..]
doe mij ook zo´n glazen bol.
@soppa, als jij Heitinga een goede voetballer vindt dan snap je er, naar mijn visiie op voetbal, niet zo heel veel van.
Bron: nu.nlquote:‘Ajax wilde Vermaelen ruilen voor speler Arsenal’
Uitgegeven: 5 juni 2009 14:01
Laatst gewijzigd: 5 juni 2009 14:01
AMSTERDAM - Ajax wilde een speler van Arsenal ruilen voor Thomas Vermaelen, zo schrijven Belgische media vrijdag. Manager Arsène Wenger van de Londense club deed dat aanbod echter van de hand.
De Engelse tabloids meldden donderdag dat Arsenal op het punt stond om Vermaelen van Ajax over te nemen. De vraagprijs van de Amsterdamse club voor de Belgische verdediger is 11,5 miljoen euro. Belgische media brengen vrijdag naar buiten dat Ajax een tegenvoorstel deed met een spelersruil, maar volgens De Standaard wees Arsenal dat af.
Vermaelen kan zelf ook nog niets melden over een transfer. ‘Officieel weet ik nog van niets,’ zei de verdediger van Ajax. ‘Ik laat alles over aan mijn zaakwaarnemer. Zelf heb ik nog niemand gesproken.’
Ben ook wel benieuwd om welke speler dat zou gaan. Overigens snap ik niet dat er nog geen akkoord is. 11,5 miljoen euro. Als Ajax dat niet doet zijn ze echt zó ongelooflijk stom.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:42 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Zouden ze Van Persie hebben willen halen?![]()
Ik denk eerder Johan Djourou.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:42 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Zouden ze Van Persie hebben willen halen?![]()
Bron?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:47 schreef TheClown1 het volgende:
het ging toch om Djourou die ajax wilde hebben
Nou jah, misschien weten ze er meer uit te trekken, we hebben immers ook 5 miljoen voor Tom de Mul ontvangen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd om welke speler dat zou gaan. Overigens snap ik niet dat er nog geen akkoord is. 11,5 miljoen euro. Als Ajax dat niet doet zijn ze echt zó ongelooflijk stom.
Was er vorig jaar ook niet het gerucht (quote:
Dat was schitterend inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nou jah, misschien weten ze er meer uit te trekken, we hebben immers ook 5 miljoen voor Tom de Mul ontvangen.
Blijft een goede speler, met een goede voorzet. Zou Cvitanich wat aan kunnen hebben. Kan ook handig zijn als invaller. Kijk naar PSV uit, 1-5.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat was schitterend inderdaad. En Radegast ziet 'm nu zelfs graag terugkeren. Die is helemaal gehypnotiseerd door Sevilla.
Kwam van Ajax Netwerk af, dacht ik.quote:
wat levert de champions league op jaarbasis op (als we dat ooit weer eens spelen)?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd om welke speler dat zou gaan. Overigens snap ik niet dat er nog geen akkoord is. 11,5 miljoen euro. Als Ajax dat niet doet zijn ze echt zó ongelooflijk stom.
Hij heeft inderdaad een mooie gekrulde voorzet, daar heb je verder ook echt alles mee gezegdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:14 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Blijft een goede speler, met een goede voorzet. Zou Cvitanich wat aan kunnen hebben. Kan ook handig zijn als invaller. Kijk naar PSV uit, 1-5.
De wereld is gek geworden..quote:'Olympique Marseille laat oog vallen op Sno'
quote:Tony Adams: "Vermaelen niet klaar voor Arsenal"
Arsenal bespreekt momenteel in Amsterdam de overgang van Thomas Vermaelen, zo melden Britse en Nederlandse media. De Gunners zouden 11,5 miljoen euro veil hebben voor de 23-jarige Rode Duivel. "Ik weet officieel van niks", schuddebolt de verdediger in de Corelio-kranten. "Ik laat alles over aan mijn zaakwaarnemer en vertrek op vakantie. Als de clubs het eens zouden worden, zal ik natuurlijk niet moeilijk doen. Dat spreekt voor zich."
De transfer is mogelijk wel nog niet voor meteen. Ajax wil een Arsenal-speler in de deal betrekken maar dat ziet Arsenal-manager Arsène Wenger niet zitten. Bovendien ging ex-Gunner en scout Tony Adams Vermaelen meermaals bekijken. "Hij is een zeer goede speler, maar ik betwijfel of hij klaar is voor Arsenal", luidde het streng bij de kersverse Celtic-coach. (dea)
Slop moet ook gewoon op de financiën letten. Laat hem zich aub niet bemoeien met het technische beleid. Dat is de verantwoordelijkheid van anderen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat levert de champions league op jaarbasis op (als we dat ooit weer eens spelen)?
O nee, Jeroentje Slop, dat maakt je natuurlijk geen fuck uit. Als je maar op korte termijn goede financiële prestaties laat zien. Wat kan jou het schelen als we weer geen kampioen worden
Ach kom op zeg. Als De Mul een speler is waar we naar gaan streven, gaan we definitief richting de kant van feyenoord op.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:14 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Blijft een goede speler, met een goede voorzet. Zou Cvitanich wat aan kunnen hebben. Kan ook handig zijn als invaller. Kijk naar PSV uit, 1-5.
Afgelopen zomer?quote:
Dat zeker ja. Nu Braafheid is afgehaakt mag Ajax wel even opschieten met een vervanger voor Vermaelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef twi het volgende:
Laat Vermaelen lekker blijven. Zonder goed alternatief kun je maar beter op safe spelen.
Ten eerste zijn we met Vermaelen ook geen kampioen geworden en ten tweede: waarom ga je nu ineens Slop afzeiken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat levert de champions league op jaarbasis op (als we dat ooit weer eens spelen)?
O nee, Jeroentje Slop, dat maakt je natuurlijk geen fuck uit. Als je maar op korte termijn goede financiële prestaties laat zien. Wat kan jou het schelen als we weer geen kampioen worden
Dat was volgens mij een heel vaag geruchtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef N.i.c.k het volgende:
Was vorig jaar ook geen sprake van bendtner ?
Weet ik niet.quote:
Ook pijnlijk... ze weten ook altijd precies welke spelers ze laten lopenquote:Valencia CF was in de Eurovoetbal-finale met 1-2 te sterk, maar desondanks mag de jeugd van sc Heerenveen terugkijken op een sterk toernooi. Hetzelfde kan gezegd worden over Filip Djuricic. De Servische spelmaker, die pas 10 dagen in Nederland verbleef, werd met vijf doelpunten topscorer op Eurovoetbal en bovendien werd hij door de jury uitgeroepen tot beste speler van het toernooi.
Het sterke toernooi van Djuricic mag enigzins verrassend worden genoemd. De Serviër heeft een contract ingaande per 1 januari 2010, maar tijdens het Eurovoetbaltoernooi mocht hij al deelnemen namens Heerenveen. Met succes, want de 17-jarige middenvelder mocht zich kronen als beste speler en als topscorer van de 33e editie van Eurovoetbal.
Ja, weet ik dus niet. Heb me vandaag vooral met andere zaken bezig gehouden dan Ajax, eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik bedoel: afgelopen zomer of recent. Anders neem ik het niet zo serieus namelijk.
Ajax heeft gekozen voor Eriksen, vrijwel hetzelfde type speler. En die doet het voorlopig ook gewoon goed. Of de keuze juist is geweest, zal pas over een paar jaar blijken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ook pijnlijk... ze weten ook altijd precies welke spelers ze laten lopen
Ajax vond het niet nodig hem te halen, "want we hebben Eriksen al voor die positie".quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ook pijnlijk... ze weten ook altijd precies welke spelers ze laten lopen
Je hebt pas iemand als hij ook daadwerkelijk doorbreektquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:56 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ajax vond het niet nodig hem te halen, "want we hebben Eriksen al voor die positie".
Stom natuurlijk, als je een supertalent kan halen voor weinig geld moet je dat nooit laten, ook al heb je al iemand voor die positie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ajax heeft gekozen voor Eriksen, vrijwel hetzelfde type speler. En die doet het voorlopig ook gewoon goed. Of de keuze juist is geweest, zal pas over een paar jaar blijken.
Oke, maar hoe kom je dan toch bij ANquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, weet ik dus niet. Heb me vandaag vooral met andere zaken bezig gehouden dan Ajax, eigenlijk.
Ik vind het ook de grootste bullshit, maarja stel je voor dat we een speler teveel halen zeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Stom natuurlijk, als je een supertalent kan halen voor weinig geld moet je dat nooit laten, ook al heb je al iemand voor die positie.
Zag ik eerder hier in het topic voorbijkomen. Vanmorgen ergens.quote:
Hup Eriksen en welkom Djuricic in 2011 voor 16,25 miljoen euroquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
beetje dom excuus idd. desnoods zet je de ene in Jong Ajax en de andere in de A1. maarja.. hup Eriksen dan maar
Inderdaad, want ieder 'supertalent' gaat het ook maken. Daarnaast is Ajax geen club die het van haar eigen jeugd moet hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:02 schreef TheJanitor het volgende:
Stom natuurlijk, als je een supertalent kan halen voor weinig geld moet je dat nooit laten, ook al heb je al iemand voor die positie.
Nee je moet geen talenten meer halen omdat ze kunnen falenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, want ieder 'supertalent' gaat het ook maken. Daarnaast is Ajax geen club die het van haar eigen jeugd moet hebben.
Het gaat niet voor niks pas 1 januari a.s. in, dat is het jaar waarin-ie 18 wordt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:17 schreef Chadi het volgende:
Hoe kan zo'n jonge persoon al een contract hebben????
Veel geld voor zo'n matige, blessuregevoelige speler.quote:'Ajax wil Klasnic, bod van 9 miljoen'
vrijdag 05 juni, door casje, a'dam, 16:40u, ajaxinside.nl
Ajax heeft verregaande interesse in spits Ivan Klasnic. De voormalig top-aanvaller van Werder Bremen is afgelopen seizoen met FC Nantes gedegradeerd naar de Franse Lique 2 en heeft zijn zaakwaarnemer opdracht gegeven uit te zien naar een nieuwe club. De Amsterdamse club heeft naar verluidt 8 à 9 miljoen over voor de Kroaat.
Martin Jol, die de overstap maakte van Hamburger SV naar de Nederlandse hoofdstad kwam bij Klasnic terecht via ex-collega Olic en Petric, die tevens dezelfde zaakwaarnemer hebben.
Bron: Voetbal 4 Uquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Veel geld voor zo'n matige, blessuregevoelige speler.
Volgens mij heeft die site weer eens bij het Scouting en Aankoopbeleid-forum op AN zitten kijken ofzo..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dus je geeft iemand van 8 jaar een contract die over 10 jaar ingaat ??quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het gaat niet voor niks pas 1 januari a.s. in, dat is het jaar waarin-ie 18 wordt waarschijnlijk.
Ja Voetbal4u. Die 'maken' nieuwsberichten om hun trieste bezoekersaantallen te compenseren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
nee inderdaad, maar de laatste jaren wordt dat technische 'beleid' wel bepaald door de beursquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:30 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Slop moet ook gewoon op de financiën letten. Laat hem zich aub niet bemoeien met het technische beleid. Dat is de verantwoordelijkheid van anderen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ten eerste zijn we met Vermaelen ook geen kampioen geworden en ten tweede: waarom ga je nu ineens Slop afzeiken?Omdat hij toevallig over de financien gaat? Die heeft hier helemaal niets mee te maken. Doe niet zo triest.
Voor een spits van een gedegradeerde club.quote:
Hij zal tot die tijd een jeugdcontract hebben of een voorcontract ofzo. Heerenveen is nou niet bepaald een louche Oostblok club, dus die regelen dat wel goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus je geeft iemand van 8 jaar een contract die over 10 jaar ingaat ??
Ja, de hele bedoeling is dus dat je zo niet reageertquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef MaxC het volgende:
Zag ik nou net in de stad Babel op een HIV-campagne-poster?
Ik ben wel erg benieuwd naar die constructie dan want wettelijk kan je pas als je 18 bent een contract tekenen die rechtsgeldig is toch???quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij zal tot die tijd een jeugdcontract hebben of een voorcontract ofzo. Heerenveen is nou niet bepaald een louche Oostblok club, dus die regelen dat wel goed.
Is hij eindelijk positief in het nieuws.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef MaxC het volgende:
Zag ik nou net in de stad Babel op een HIV-campagne-poster?
Hahahahquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is hij eindelijk positief in het nieuws.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
[..]
echt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:38 schreef versteegrob het volgende:
klasnic naar ajax voor 9miljoen spannend ben benieuwd wat hij bij ajax gaat maken
Als ouders/voogden/andere gemachtigden meetekenen niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar die constructie dan want wettelijk kan je pas als je 18 bent een contract tekenen die rechtsgeldig is toch???
Gast..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:38 schreef versteegrob het volgende:
klasnic naar ajax voor 9miljoen spannend ben benieuwd wat hij bij ajax gaat maken
Dan moet je de volgende keer een duidelijke PI gebruikenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ten eerste snap je blijkbaar de cynische strekking van mijn reactie niet.
Ik zie Slop en de andere 'directeurtjes' echt niet elk jaar tevreden op de jaarvergadering zitten hoor, maargoed, wat jij wil. Vermaelen vind ik nou niet echt een bepalende spelerquote:ten tweede zie ik slop en de andere directeurtjes ieder jaar weer tevreden op de jaarvergadering zitten dat we er financieel zo goed voorstaan. Ja dat kan ik wel begrijpen ja als je bepalende spelers op cruciale momenten verkoopt en ondertussen geen sportieve resultaten behaald.
Ik vind het gewoon geen falen van de directie, simpel. Het ligt gewoon aan de trainer en de spelersgroep. We hebben elk jaar genoeg kwaliteit gehad om kampioen te worden, maar er is geen trainer geweest die er iets van kon smeden blijkbaar. Van Geel, Jaakke en Fontein waren een stel bobo's ja, dat klopt, maar ook toen hadden we op papier ieder jaar de sterkste selectie van Nederland.quote:Snap je het nu waarom ik heb hem er bij betrek of vind je het niet triest dat we al 5 jaar geen kampioen zijn geworden mede door het falen van de directie van deze beurs genoteerde onderneming?
Even dacht ik dat je over Emanuelson aan het praten was.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef Nashje het volgende:
Ik zie Slop en de andere 'directeurtjes' echt niet elk jaar tevreden op de jaarvergadering zitten hoor, maargoed, wat jij wil. Vermaelen vind ik nou niet echt een bepalende speler. Dat is nou de reden dat ie van mij lekker mag vertrekken. Stilstaan in ontwikkeling, al jaren van Ajax 1 deel uit maken maar nog steeds niet de kar mee kunnen trekken. Weg ermee, we zijn geen liefdadigheidsinstuutje.
Nou nee die vervallen met je 18de jaar in Nederland en daar hoeft een persoon die meerderjarig wordt zich niet aan te houden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ouders/voogden/andere gemachtigden meetekenen niet.
Die hoort ook in dat rijtje ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even dacht ik dat je over Emanuelson aan het praten was.
Als het niets wordt, mogen we hem dan aan jullie verkopen voor zo'n overheerlijk Charisteas-bedrag?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:35 schreef Rots het volgende:
Klasnic, goeie spelert voor Ajax hoor. Beter dan die kabouter van een Cvitanich. Bij Bremen was hij echt een goede spits, zware knieblessure gehad volgens mij, daarna nooit meer echt op zn oude niveau gekomen, maar alsnog een goede speler.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:43 schreef Nashje het volgende:
Wat heerlijk om te lezen trouwens, die oude berichten over Charisteas die naar feyenoord vertrekt.
Briljantste actie van deze eeuw.
Elia heeft een zwarte lul en Suarez een blanke..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:05 schreef Barca het volgende:
Elia zal nooit de opvolger worden van Suarez. Suarez is een rechterspits en Elia een linkerspits.
quote:Marcus Berg bereikt mondeling akkoord met AZ
Marcus Berg is tot een mondeling akkoord gekomen met landskampioen AZ, weet de papieren versie van FotbollsExpressen. Het is nu aan de club en FC Groningen om een akkoord te bereiken over de hoogte van de transfersom. Bij de Groningers, die te kennen hebben gegeven hun topschutter alleen voor de hoofdprijs van de hand te willen doen, heeft de Zweed nog een contract tot medio 2011. Tegenover de Zweedse krant geeft Berg het 'een eer te vinden' om volgend jaar in de Champions League actief te mogen zijn.
AZ is langer in de race om de Zweeds-international, die door de blessure van Markus Rosenberg mag hopen op een basisplaats in het Zweedse nationale team. De club uit Alkmaar ziet in de publiekslieveling van de Trots van het Noorden de ideale aanvulling in de aanvalslinie om een naderend vertrek van Ari naar VfL Wolfsburg op te vangen. Ook Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui lijken volgend seizoen elders op de loonlijst te staan.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:11 schreef Rots het volgende:
We gaan het zien volgend seizoen met Feyenoord.
Wat een onzin, Elia is voornamelijk gebruikt als linkervleugelaanvaller, maar kan ook prima als rechtervleugel aanvaller uit de voeten, dus je kunt hem wel degelijk als evt. opvolger van Suarez halen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:05 schreef Barca het volgende:
Elia zal nooit de opvolger worden van Suarez. Suarez is een rechterspits en Elia een linkerspits.
sommige dingen horen zo overduidelijk te zijn dat die PI's niet altijd nodig zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer een duidelijke PI gebruiken.
Dan zie jij die presentaties over de cijfers dus nooitquote:Ik zie Slop en de andere 'directeurtjes' echt niet elk jaar tevreden op de jaarvergadering zitten hoor, maargoed, wat jij wil. Vermaelen vind ik nou niet echt een bepalende speler. Dat is nou de reden dat ie van mij lekker mag vertrekken. Stilstaan in ontwikkeling, al jaren van Ajax 1 deel uit maken maar nog steeds niet de kar mee kunnen trekken. Weg ermee, we zijn geen liefdadigheidsinstuutje.
[..]
ligt het aan de trainer en spelersgroep dat je je beste spelers vlak voor de start van de competitie of 2 keer tijdens de winsterstop (terwijl je toen nog bovenin mee draaide) verkoopt? Tuurlijk hadden we vaker kampioen moeten worden en ligt dat mede aan de spelers en trainer maar we hebben het nu over het verkoopbeleid. Dan moet je die dingen dus niet door elkaar halenquote:Ik vind het gewoon geen falen van de directie, simpel. Het ligt gewoon aan de trainer en de spelersgroep. We hebben elk jaar genoeg kwaliteit gehad om kampioen te worden, maar er is geen trainer geweest die er iets van kon smeden blijkbaar. Van Geel, Jaakke en Fontein waren een stel bobo's ja, dat klopt, maar ook toen hadden we op papier ieder jaar de sterkste selectie van Nederland.
Lindgren kan dus ook zo naar Real Madrid?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:12 schreef The_Hives het volgende:
maarja aanvoerder wordt je toch niets voor niets,
ZEKER niet mee eens.quote:en tot dit jaar is hij zeker ieder jaar flink gegroeid in kwaliteit
Nee ik denk ook aan de langere termijn. En ik vind Vermaelen voor de langere termijn niet goed genoeg voor Ajax.quote:Het gaat er mij om dat jij direct dat geld ziet (net als de directie) en niet op de langere termijn denkt mbt eventueel kampioenschap en daar op volgend een CL waardoor je veel meer inkomsten behaald dan dat je nu weer een speler verkoopt die ingespeeld is op de groep en de club.
Nee. Als er een trainer staat die weet wat te moeten doen (smeden) hoeft een Sulejmani niet een seizoen lang te wennen.quote:Dan krijg je zeker weer een overgangsjaar () waarin de nieuwe spelers eerst in Amsterdam en aan de club moeten wennen
Als we het over verkoopbeleid hadden, waarom begon jij dan over Slop? Slop doet financien, géén verkoopbeleidquote:ligt het aan de trainer en spelersgroep dat je je beste spelers vlak voor de start van de competitie of 2 keer tijdens de winsterstop (terwijl je toen nog bovenin mee draaide) verkoopt? Tuurlijk hadden we vaker kampioen moeten worden en ligt dat mede aan de spelers en trainer maar we hebben het nu over het verkoopbeleid. Dan moet je die dingen dus niet door elkaar halen. En dat wil niet zeggen dat je met een Sneijder, VDV of KJH wél kampioen had geworden, maar je verkleint op dat moment de mogelijkheid wel flink.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lindgren kan dus ook zo naar Real Madrid?
zullen we de discussie maar laten? Ieder een andere meningquote:ZEKER niet mee eens.
[..]
Nee ik denk ook aan de langere termijn. En ik vind Vermaelen voor de langere termijn niet goed genoeg voor Ajax.
[..]
Nee. Als er een trainer staat die weet wat te moeten doen (smeden) hoeft een Sulejmani niet een seizoen lang te wennen.
[..]
Als we het over verkoopbeleid hadden, waarom begon jij dan over Slop? Slop doet financien, géén verkoopbeleid.
Omdat wij nu de Arena hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:45 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom heeft ajax niet zo'n mooi stadion als FC Twente. Ik vind die Grolsch Veste echt een mooi stadion zeg.
Als hij zo graag een uitdaging wilde hij ie ook wel bij Ajax aan de slag gekund.quote:'Galatasaray was één van de clubs waar ik de afgelopen tijd mee heb gesproken,' legde Rijkaard uit tegenover de massaal toegestroomde Turkse media. 'Ik sprak met de technisch directeur en de president en had gelijk een goed gevoel. Na dat gesprek hebben we een tijdje geen contact gehad en donderdag kwam alles ineens in een stroomversnelling.' Over zijn keuze voor Galatasaray was de oud-trainer van Sparta en FC Barcelona duidelijk: 'Dit is een grote club met een rijke historie. Dat vormt een heel grote uitdaging.'
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:22 schreef Nashje het volgende:
Rijkaard moet natuurlijk ook maar iets lullen om goed over te komen bij de fans.
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:37 schreef thewishmaster het volgende:
Rijkaard wilde alleen in een topcompetitie werken, waarschijnlijk bedoelde hij dat hij alleen voor een topsalaris zijn bed uitkomt.
M'Bami is ook transfervrij toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:21 schreef Dvm86 het volgende:
Valbuena mag weg bij OLM, vond hem wel opvallend goed tegen Ajax.
Bamiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
M'Bami is ook transfervrij toch?
Doe maar ruilen met Sno.
Suarez is vanaf links beter dan vanaf rechts vind ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:05 schreef Barca het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Suarez is vanaf links beter dan vanaf rechts vind ik.
Dat vind ik nou ook ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Suarez is vanaf links beter dan vanaf rechts vind ik.
Geniaal was dat, niet normaalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:18 schreef Emimich het volgende:
Feyenoord - AJAX #4 zenuwslopende slotfase...
Bronquote:Berg akkoord met AZ
Marcus Berg is tot een mondeling akkoord gekomen met landskampioen AZ, weet de papieren versie van FotbollsExpressen. Het is nu aan de club en FC Groningen om een akkoord te bereiken over de hoogte van de transfersom. Bij de Groningers, die te kennen hebben gegeven hun topschutter alleen voor de hoofdprijs van de hand te willen doen, heeft de Zweed nog een contract tot medio 2011. Tegenover de Zweedse krant geeft Berg het 'een eer te vinden' om volgend jaar in de Champions League actief te mogen zijn.
AZ is langer in de race om de Zweeds-international, die door de blessure van Markus Rosenberg mag hopen op een basisplaats in het Zweedse nationale team. De club uit Alkmaar ziet in de publiekslieveling van de Trots van het Noorden de ideale aanvulling in de aanvalslinie om een naderend vertrek van Ari naar VfL Wolfsburg op te vangen. Ook Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui lijken volgend seizoen elders op de loonlijst te staan.
Haha AZ doet Ajax na door de rest te versterken met achterlijke bedragenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:39 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
BronFuck de concurrentie.. leer scouten!
(Als Ajax echt hem wou hebben laten ze wel mooi zien dat ze nog net zo sloom handelen al de afgelopen jaren)
frappant idd. je zou denken.. ga toch gewoon op dezelfde voet door? blijkbaar kan geen enkele club met geld het weerstaan om het over de balk te smijten en het inventieve beleid waardoor ze zo succesvol zijn geworden over boord te gooien.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:50 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Haha AZ doet Ajax na door de rest te versterken met achterlijke bedragen![]()
Dat is inderdaad net zo kut. Doet Ajax het niet, doen zij het welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:50 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Haha AZ doet Ajax na door de rest te versterken met achterlijke bedragen![]()
Dat hoeft Ajax nooit meer te doen van mij. Scouten, vroeg oppikken en verhuren is beter, maar ja dat kost natuurlijk meer werk
Dit dus. Hier had Cruijff laatst wel degelijk gelijk over. Die idioten vergeten hoe en waarom ze zo groot zijn geworden waardoor ze alles verneuken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
frappant idd. je zou denken.. ga toch gewoon op dezelfde voet door? blijkbaar kan geen enkele club met geld het weerstaan om het over de balk te smijten en het inventieve beleid waardoor ze zo succesvol zijn geworden over boord te gooien.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:09 schreef KirkLazarus het volgende:
Oneeeeeeee Step Beyond!!!!! Tututuuuutututuuuu
Mindere versiequote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:42 schreef KirkLazarus het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41129661/42038402/28
Elia is een grotere sukkel, hij tekent bij tot 2013 als hij wegwilquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:01 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=8582
Ook leuk.. dikke sukkel die hij is
(En als Ajax Elia toch haalt vrees ik dat ze weer 's te veel betalen.. Heeft deze mafkees ook weer zijn doel bereikt)
Grappemaker.squote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Elia is een grotere sukkel, hij tekent bij tot 2013 als hij wegwil!!
Telegraafquote:LONDEN - Arsenal en Ajax zijn op een haar na akkoord over de transfersom van Thomas Vermaelen. De Engelsen betalen naar verluidt dertien miljoen euro.
Ajax' commercieel directeur Henri van der Aat en financieel directeur Jeroen Slop reisden woensdag naar Londen voor besprekingen met de Gunners en gaven Arsenal toestemming om met de speler te onderhandelen. Een eerste gesprek tussen Vermaelens zaakwaarnemer Sören Lerby en Arsenal leverde gisteren nog niet het gewenste resultaat op. De Londense topclub legde Vermaelen een vierjarig contract voor. Lerby ging daar niet mee akkoord en bereidt een tegenbod voor.
quote:Bobby Haarms is in de nacht van vrijdag op zaterdag om kwart over een op 75-jarige leeftijd in het VU-ziekenhuis in Amsterdam overleden. Haarms was bijna zijn gehele leven verbonden aan zíjn club Ajax. Na zijn afscheid als assistent-trainer in 2000 werd hij tot erelid benoemd.
Bobby Haarms zag op 8 maart 1934 het levenslicht aan de Middenweg in Amsterdam-Oost, recht tegenover het in aanbouw zijnde nieuwe Ajax-stadion de Meer. Op zijn dertiende jaar werd Haarms, na het spelen van een paar proefwedstrijden, lid van AFC Ajax.
Hij maakte op 28 september 1952 op achttienjarige leeftijd zijn debuut in het eerste elftal tegen Heracles. In totaal speelde Haarms 72 wedstrijden in het eerste en scoorde daarin eenmaal.
In 1967 werd Bob door zijn voormalige ploegmakker Rinus Michels gebeld met het verzoek om als amateurtrainer bij Ajax te komen werken. Later was Haarms ook nog scout, jeugdtrainer, assistent-trainer en hersteltrainer bij Ajax. Met uitzondering van een paar seizoenen in de jaren tachtig is Haarms tot 2000 assistent-trainer gebleven. Hij was onderdeel van alle grote successen van zijn club. Zo zat hij als assistent bij iedere gewonnen Europa Cup op de Ajax-bank.
Ajax zat Bob Haarms in het bloed. Ook toen hij al ernstig ziek was, wilde hij geen duel missen. Gezeten in een rolstoel volgde hij de wedstrijden van nabij.
Bob Haarms was ook zeer geliefd bij de supporters van Ajax. In de thuiswedstrijd tegen Roda JC afgelopen seizoen ontvouwden zij op de tribunes een groot spandoek met het portret van hun idool en de tekst ‘Bobby voor altijd Ajacied.’
Over de manier waarop de supporters afscheid kunnen nemen van Bob volgt zondag meer informatie.
Rip Bobbyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |