Ik heb het bitje inderdaad wel in heet water gelegd en naar me mond gevormd, maar heb em niet vacuum gezogen, dat zal ik nog ff proberen dan dat is wel een goed idee. Kijken of dat werkt. Thanks voor de tip.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:54 schreef Blackviper het volgende:
Heb je dat ding wel in heet water gelegd? En vervolgens in je mond gedaan zodat hij naar je gebit vormt?
Je moet namelijk in heet water leggen tot hij zacht word.. ff afkloppen in je mond doen en dan je mond dichtdoen tanden en kiezen op elkaar en ff zuigen zodat hij strak trekt.. En dan wachten tot hij weer afkoelt dan blijft hij in die vorm..
Blote voeten?quote:Op woensdag 30 september 2009 22:37 schreef exec het volgende:
Tweede les gehad... dit keer in dojo op blote voeten. Nog wel pittig, maar het ging al beter conditioneel dit keer.
Zelfs samen getraind met blackviper!Was erg prettig, nog dank daarvoor.
Ik heb ook nergens gezegd dat we buiten warenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
Blote voeten?
Op buiten loopt niemand op blote voeten
Nee joh is gezeik met die eigenaar van de dojo.. We hadden allemaal gewoon mat schoenen aan maar de mat slijt te snel en wordt "vies".. Die mat is #$*#($ 100 jaar oud en rot vanzelf uit elkaar en is ontzettend smerig... Dus nu moeten wij op blote voeten maar echt niemand wordt daar blij van.. Gelukkig op zaterdag gewoon op schoenen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
Blote voeten?
Op buiten loopt niemand op blote voeten
Ik doel op het feit op dat het onrealistisch is met blote voeten trainenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef exec het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat we buiten waren
Oh op die manier...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik doel op het feit op dat het onrealistisch is met blote voeten trainen
Ik heb even de vacuum methode geprobeerd en volgens mij geeft dat inderdaad beter resultaat als je praat, me bitje is wel ietwat vervormd nu, had em er te lang in laten liggen. Hij is nog wel bruikbaar, maar koop wel weer een nieuwe voor 4,50quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:59 schreef exec het volgende:
[..]
Ik heb het bitje inderdaad wel in heet water gelegd en naar me mond gevormd, maar heb em niet vacuum gezogen, dat zal ik nog ff proberen dan dat is wel een goed idee. Kijken of dat werkt. Thanks voor de tip.
Als je echt een goed bitje wilt kun je 'm ook custom laten maken, dan maken ze eerst een afdruk van je gebit...kost iets van 25 euro, misschien kun je informeren bij de instructeur daarnaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef exec het volgende:
[..]
Ik heb even de vacuum methode geprobeerd en volgens mij geeft dat inderdaad beter resultaat als je praat, me bitje is wel ietwat vervormd nu, had em er te lang in laten liggen. Hij is nog wel bruikbaar, maar koop wel weer een nieuwe voor 4,50zodat ie nog wat beter zit en beter beschermt.
Yep bij ons zitten er ook een aantal.. Naar mijn mening veel te weinig...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 05:51 schreef Mieks het volgende:
Zijn er ook eigenlijk ook vrouwen dit het doen? Zag er al wat over, maar zijn het er veel?
En is het fysiek haalbaar voor de gemiddelde vrouw.
Dank je. Ja ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:22 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Yep bij ons zitten er ook een aantal.. Naar mijn mening veel te weinig...
En het is wel haalbaar het is voor iedereen zwaar in het begin. Je moet het alleen niet erg vinden dat mensen aan je komen.. Want bij oefeningen zit je gewoon aan elkaar. Doe gewoon keertje een proefles.. We hebben helaas vaak meiden gehad die kwamen op proefles en nooit meer zijn wedergekeerd.
vroeg op btw
Tja ik heb geinformeerd voor een echt goed custom bitje bij de tandarts, die is al gauw 300 euro...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Als je echt een goed bitje wilt kun je 'm ook custom laten maken, dan maken ze eerst een afdruk van je gebit...kost iets van 25 euro, misschien kun je informeren bij de instructeur daarnaar.
Wij hebben ook vrouwen meetrainen, we maken geen onderscheid. (Ze worden natuurlijk niet zo zwaar gepusht bij zware oefeningen)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 05:51 schreef Mieks het volgende:
Zijn er ook eigenlijk ook vrouwen dit het doen? Zag er al wat over, maar zijn het er veel?
En is het fysiek haalbaar voor de gemiddelde vrouw.
Dit heb je ook nog..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:55 schreef exec het volgende:
[..]
Tja ik heb geinformeerd voor een echt goed custom bitje bij de tandarts, die is al gauw 300 euro...
En degene die jij bedoelt probeer ik later nog wel een keer. Zit nu nog even in twijfel of ik een dubbelkaaks bitje neem/behoud of een enkelkaaks, dus alleen boven. De man/eigenaar van forceone in d-h zei dat enkel ook voldoende is, en je vooral juist je kaken op elkaar moet houden. Ik ben benieuwd naar jullie voorkeur en ideeën hierover.
quote:Exact passende gebitsbeschermers
Een exact passende gebitsbeschermer moet door de tandarts worden gemaakt. Zo'n gebitsbeschermer geeft de beste bescherming tegen schade aan de tanden. De tandarts maakt eerst een afdruk van het gebit. Dit wordt ook wel 'happen' genoemd. Met behulp van de gebitsafdruk wordt vervolgens een kopie van het gebit gemaakt. Op deze kopie maakt de tandtechnieker een gebitsbeschermer die exact op de tanden past. Na het maken van de gebitsafdruk duurt het meestal een week voordat de gebitsbeschermer klaar is. De kosten bedragen zo'n ¤ 80 tot ¤ 100
En wat voor 1 heb jij dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:31 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Dit heb je ook nog..
Wellicht iets voor je en anders..
[..]
Helaas zal ik nog even moeten wachten omdat mijn conditie het nog niet toelaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |