abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:14:22 #126
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_73281111
Graag gedaan
Bla Bla Bla :P
pi_73284197
Trouwens dat praten met een gebitsbeschermer ging me gister erg lastig af.. zwaar irritant en ook vervelend voor de ander. Heb jij daar geen problemen mee Bv? Of hoe doe jij dat?
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:54:38 #128
76625 Blackviper
pi_73284269
Heb je dat ding wel in heet water gelegd? En vervolgens in je mond gedaan zodat hij naar je gebit vormt?

Je moet namelijk in heet water leggen tot hij zacht word.. ff afkloppen in je mond doen en dan je mond dichtdoen tanden en kiezen op elkaar en ff zuigen zodat hij strak trekt.. En dan wachten tot hij weer afkoelt dan blijft hij in die vorm..
pi_73284421
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:54 schreef Blackviper het volgende:
Heb je dat ding wel in heet water gelegd? En vervolgens in je mond gedaan zodat hij naar je gebit vormt?

Je moet namelijk in heet water leggen tot hij zacht word.. ff afkloppen in je mond doen en dan je mond dichtdoen tanden en kiezen op elkaar en ff zuigen zodat hij strak trekt.. En dan wachten tot hij weer afkoelt dan blijft hij in die vorm..
Ik heb het bitje inderdaad wel in heet water gelegd en naar me mond gevormd, maar heb em niet vacuum gezogen, dat zal ik nog ff proberen dan dat is wel een goed idee. Kijken of dat werkt. Thanks voor de tip.
  FOK!fotograaf donderdag 1 oktober 2009 @ 20:11:31 #130
145146 Andyy
pi_73284810
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:37 schreef exec het volgende:
Tweede les gehad... dit keer in dojo op blote voeten. Nog wel pittig, maar het ging al beter conditioneel dit keer.
Zelfs samen getraind met blackviper! Was erg prettig, nog dank daarvoor.
Blote voeten?
Op buiten loopt niemand op blote voeten
pi_73285129
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:11 schreef Andyy het volgende:

[..]

Blote voeten?
Ik heb ook nergens gezegd dat we buiten waren
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:24:17 #132
76625 Blackviper
pi_73285336
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:11 schreef Andyy het volgende:

[..]

Blote voeten?
Nee joh is gezeik met die eigenaar van de dojo.. We hadden allemaal gewoon mat schoenen aan maar de mat slijt te snel en wordt "vies".. Die mat is #$*#($ 100 jaar oud en rot vanzelf uit elkaar en is ontzettend smerig... Dus nu moeten wij op blote voeten maar echt niemand wordt daar blij van.. Gelukkig op zaterdag gewoon op schoenen...
  FOK!fotograaf donderdag 1 oktober 2009 @ 20:28:15 #133
145146 Andyy
pi_73285500
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef exec het volgende:

[..]

Ik heb ook nergens gezegd dat we buiten waren
Ik doel op het feit op dat het onrealistisch is met blote voeten trainen
pi_73286216
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:28 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik doel op het feit op dat het onrealistisch is met blote voeten trainen
Oh op die manier...
Tja nee daar heb je gelijk in, maar het helpt wel je enkels en voeten sterken, en draagt bij aan je stabiliteit en die heb je m.i. wel nodig tijdens oefeningen of een eventuele confrontatie. Dus in die zin heeft dat ook voordelen.
pi_73286371
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:59 schreef exec het volgende:

[..]

Ik heb het bitje inderdaad wel in heet water gelegd en naar me mond gevormd, maar heb em niet vacuum gezogen, dat zal ik nog ff proberen dan dat is wel een goed idee. Kijken of dat werkt. Thanks voor de tip.
Ik heb even de vacuum methode geprobeerd en volgens mij geeft dat inderdaad beter resultaat als je praat, me bitje is wel ietwat vervormd nu, had em er te lang in laten liggen. Hij is nog wel bruikbaar, maar koop wel weer een nieuwe voor 4,50 zodat ie nog wat beter zit en beter beschermt.
pi_73293288
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef exec het volgende:

[..]

Ik heb even de vacuum methode geprobeerd en volgens mij geeft dat inderdaad beter resultaat als je praat, me bitje is wel ietwat vervormd nu, had em er te lang in laten liggen. Hij is nog wel bruikbaar, maar koop wel weer een nieuwe voor 4,50 zodat ie nog wat beter zit en beter beschermt.
Als je echt een goed bitje wilt kun je 'm ook custom laten maken, dan maken ze eerst een afdruk van je gebit...kost iets van 25 euro, misschien kun je informeren bij de instructeur daarnaar.
pi_73295869
Zijn er ook eigenlijk ook vrouwen dit het doen? Zag er al wat over, maar zijn het er veel?
En is het fysiek haalbaar voor de gemiddelde vrouw.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 07:22:03 #138
76625 Blackviper
pi_73296044
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 05:51 schreef Mieks het volgende:
Zijn er ook eigenlijk ook vrouwen dit het doen? Zag er al wat over, maar zijn het er veel?
Yep bij ons zitten er ook een aantal.. Naar mijn mening veel te weinig...

En het is wel haalbaar het is voor iedereen zwaar in het begin. Je moet het alleen niet erg vinden dat mensen aan je komen.. Want bij oefeningen zit je gewoon aan elkaar. Doe gewoon keertje een proefles.. We hebben helaas vaak meiden gehad die kwamen op proefles en nooit meer zijn wedergekeerd.

vroeg op btw
pi_73296175
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 07:22 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Yep bij ons zitten er ook een aantal.. Naar mijn mening veel te weinig...

En het is wel haalbaar het is voor iedereen zwaar in het begin. Je moet het alleen niet erg vinden dat mensen aan je komen.. Want bij oefeningen zit je gewoon aan elkaar. Doe gewoon keertje een proefles.. We hebben helaas vaak meiden gehad die kwamen op proefles en nooit meer zijn wedergekeerd.

vroeg op btw
Dank je. Ja ik zal eens kijken.
Woon tijdelijk in de VS (loop 9 uur achter, zo vroeg ben ik dus niet op maar wil iets zoeken in omg. Den Bosch als ik over 2 mnd weer terug ben. Ben niet zo'n huppelkutje dat bang is om der nagel te breken dus dat scheelt, maar ik dacht zometeen sta ik daar als enige vrouw.

Thanks.
pi_73301132
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:47 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Als je echt een goed bitje wilt kun je 'm ook custom laten maken, dan maken ze eerst een afdruk van je gebit...kost iets van 25 euro, misschien kun je informeren bij de instructeur daarnaar.
Tja ik heb geinformeerd voor een echt goed custom bitje bij de tandarts, die is al gauw 300 euro...
En degene die jij bedoelt probeer ik later nog wel een keer. Zit nu nog even in twijfel of ik een dubbelkaaks bitje neem/behoud of een enkelkaaks, dus alleen boven. De man/eigenaar van forceone in d-h zei dat enkel ook voldoende is, en je vooral juist je kaken op elkaar moet houden. Ik ben benieuwd naar jullie voorkeur en ideeën hierover.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:27:43 #141
145146 Andyy
pi_73305542
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 05:51 schreef Mieks het volgende:
Wij hebben ook vrouwen meetrainen, we maken geen onderscheid. (Ze worden natuurlijk niet zo zwaar gepusht bij zware oefeningen)
Ze zijn alleen makkelijker weg te slaan en slaan veel minder hard
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:31:50 #142
76625 Blackviper
pi_73305665
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:55 schreef exec het volgende:

[..]

Tja ik heb geinformeerd voor een echt goed custom bitje bij de tandarts, die is al gauw 300 euro...
En degene die jij bedoelt probeer ik later nog wel een keer. Zit nu nog even in twijfel of ik een dubbelkaaks bitje neem/behoud of een enkelkaaks, dus alleen boven. De man/eigenaar van forceone in d-h zei dat enkel ook voldoende is, en je vooral juist je kaken op elkaar moet houden. Ik ben benieuwd naar jullie voorkeur en ideeën hierover.
Dit heb je ook nog..

Wellicht iets voor je en anders..
quote:
Exact passende gebitsbeschermers
Een exact passende gebitsbeschermer moet door de tandarts worden gemaakt. Zo'n gebitsbeschermer geeft de beste bescherming tegen schade aan de tanden. De tandarts maakt eerst een afdruk van het gebit. Dit wordt ook wel 'happen' genoemd. Met behulp van de gebitsafdruk wordt vervolgens een kopie van het gebit gemaakt. Op deze kopie maakt de tandtechnieker een gebitsbeschermer die exact op de tanden past. Na het maken van de gebitsafdruk duurt het meestal een week voordat de gebitsbeschermer klaar is. De kosten bedragen zo'n ¤ 80 tot ¤ 100
pi_73309455
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:31 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Dit heb je ook nog..

Wellicht iets voor je en anders..
[..]

En wat voor 1 heb jij dan?
pi_73309846
Zelf heb ik een 'pasta bitje' zoals op deze pagina staat: http://www.olbarnhem.nl/pagina2.asp?p=1&sp=6&ssp=97
werkt prima maar het smaakt wat vreemd (ook nadat het uitgehard is..)
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:43:36 #145
76625 Blackviper
pi_73311994
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:21 schreef exec het volgende:

[..]

En wat voor 1 heb jij dan?
Ik 2 cheap ass bitjes die je in kokend water gooit..
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:29:54 #146
76625 Blackviper
pi_73581819
Exec durf je niet meer... ?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:17:45 #147
14844 TiGG
Giraffe DNA detected
pi_73652900
Jammer, vandaag zou ik voor een proeflesje Krav Maga gaan maar door een panische fysio over mijn gezondheid kan ik dat voor in ieder geval vandaag wel vergeten.
Niet dat de fysio ongelijk heeft hoor, beter voorkomen van blessures dan genezen en zeker na een wat langer ziekbed willen we geen risico's nemen, maar ik vind het wel goed balen.

Ach, is het vandaag niet dan volgende week!
Ik kijk er in ieder geval naar uit!
Don't take everything for granted but question and educate...
pi_73730060
Doen
Ben nou een maandje bezig pas, maar ik vind het teringvet Het is zo fucking leerzaam en zo vet.. Had het veel eerder moeten doen... Echt masterlijk sommige technieken, en het komt altijd van pas. Daarnaast ook flinke conditie opbouwen, das ook wel fijn
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:55:36 #149
14844 TiGG
Giraffe DNA detected
pi_73783292
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:43 schreef mafkees01 het volgende:
Doen ...
Helaas zal ik nog even moeten wachten omdat mijn conditie het nog niet toelaat.
Zoals ik al zei ben ik nogal ziek geweest dus begin ik eerst met twee keer per week conditie/cardio (medische fitness) bij de fysio en start ik volgende week heel rustig met hardlopen.
Als alles volgens mijn planning verloopt, alles in samenspraak met de fysio, start ik Januari met Krav Maga.
Beter zo dan over een paar weken thuis op de bank met een paar stevige blessures, maar jammer is het wel.

Het sporten afgelopen week, 2x medische fitness en 1x hardlopen, gaat trouwens wel erg goed dus misschien dat ik al eerder voor een proeflesje ga!
Don't take everything for granted but question and educate...
pi_73827271
Ben afgelopen week ook weer begonnen, tijdje gestopt wegens gebroken hand.. Good to be back!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')