Zo een storm loopt dit topic ook weer niet..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:10 schreef zesje het volgende:
Een tvp voor een vriend. Kan er niemand een leuke OP maken met wat Krav Maga is en wat linkjes erin?
Ik gister ook voor het eerst in 2 weken ofzo. Tering, dat merk je wel hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:09 schreef Andyy het volgende:
Wauw, kickje.
Ben vandaag voor het eerst in 2 maanden ofzo weer gegaan
Ik ben gewoon netjes braaf geweestquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:04 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Ik gister ook voor het eerst in 2 weken ofzo. Tering, dat merk je wel hoor
Wees welkomquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:47 schreef exec het volgende:
Ik ga a.s. zaterdag eens kijken in Leiden. Ben wel erg benieuwd! Heb er in ieder geval zin in
Thanks, komt wel goed lijkt me. Filmpje wat je eerder postte zag er goed uit!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:17 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Wees welkom
Het is in de zaal boven de trap op dus na het omkleden
zit een parkeer terrein voor.. Meestal is er wel plaats behalve als er een toernooi is in de grote zaal (basketbal of zaalvoetbal) maar dan zet je hem gewoon langs de stoep ofzo..quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:58 schreef exec het volgende:
[..]
Thanks, komt wel goed lijkt me. Filmpje wat je eerder postte zag er goed uit!
Ik kom ruim op tijd dan kan ik rustig me weg vindenmaar thanks voor de info.
Hoe zit het met parkeren daar trouwens? (Is wel handig om te weten aangezien ik met de auto kom)
Ja was super, nog beetje onwennig in het begin, en de warming up was zwaar, kon wel merken dat ik al een tijd niet meer had gesport. Mensen waren erg behulpzaam en vriendelijk en willen het je graag goed leren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:49 schreef Blackviper het volgende:
En hoe was t? Ik was er zelf niet.. ben al tijdje ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |