Ja klopt. Het is 45 euro per maand. Dan heb je natuurlijk nog je spullen (bitje, toc,handschoenen etc) maar dat is eenmalige investering. Ik zou zeggen kom een keer een proefles doen dat is gratisquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:46 schreef crazy-bert het volgende:
Blackviper, jij doet toch KM in Leiden? Wat kost het daar ongeveer?
Op zich was dit wel een leuk idee ware het niet dat ik 11 april een BJJ toernooi heb. En ik het dus eigenlijk niet kan permitteren een dag daarvoor risico te lopen wat betreft blessures.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:46 schreef Booomer het volgende:
Gaan er mensen naar de seminar van Moshe Katz (hoofdinstructeur Israeli Krav International, pupil van Itay Gil)?
*knip*
Aan één heb je er toch genoeg?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:42 schreef skippy22 het volgende:
Jammer dat er maar een krav maga school is in overijsel
Is dat van Krav Maga worldwide ofnie?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:46 schreef Booomer het volgende:
Gaan er mensen naar de seminar van Moshe Katz (hoofdinstructeur Israeli Krav International, pupil van Itay Gil)?
[ afbeelding ]
Voorzover ik weet is Pencak Silat heel anders dan Krav Maga. Er ligt veel nadruk op sierlijkheid en rare bewegingen om je tegenstander te verwarren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Mieks het volgende:
Hoi,
Ik ben nu een keer of 6 geweest bij PI in Den Bosch, echt heel vet. Alleen ik heb nu wel handschoenen gekocht, want ik heb doorlopend bloedende vingers gehad![]()
Een vriendin van mij beweert dat ze iets vergelijkbaars doet, Pencak Silat. Ik heb geen idee wat dat is. (Ik weet alleen dat je het niet uitspreekt als pannenkoek), maar is dat zo? Of zegt ze maar wat? : p
Nee.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:47 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Is dat van Krav Maga worldwide ofnie?
Pencak Silat vergelijkbaar met Krav Maga..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef Mieks het volgende:
Hoi,
Ik ben nu een keer of 6 geweest bij PI in Den Bosch, echt heel vet. Alleen ik heb nu wel handschoenen gekocht, want ik heb doorlopend bloedende vingers gehad![]()
Een vriendin van mij beweert dat ze iets vergelijkbaars doet, Pencak Silat. Ik heb geen idee wat dat is. (Ik weet alleen dat je het niet uitspreekt als pannenkoek), maar is dat zo? Of zegt ze maar wat? : p
Nooit van gehoord.. Tjek dit:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:12 schreef Booomer het volgende:
[..]
Pencak Silat vergelijkbaar met Krav Maga..
Lol oke tis duidelijk. Weet ik veelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Voorzover ik weet is Pencak Silat heel anders dan Krav Maga. Er ligt veel nadruk op sierlijkheid en rare bewegingen om je tegenstander te verwarren.
Ik vind het er nogal amateuristisch uit zienquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:02 schreef Blackviper het volgende:
Heb ook ff op YT gekeken.. En vind het inderdaad ook wel erg op Aikido lijken..
Dit soort dingen vind ik dat de aanvallers wel erg soft doen.. Al vind ik dat ook wel bij sommige KM filmpjes..
Bij jullie misschien..quote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef mafkees01 het volgende:
Idd. Overigens start krav maga vrij rustig. Maar het bouwt meer op en wordt vanzelf zwaarder.
Krijg je als je niets gewend bentquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Booomer het volgende:
[..]
Bij jullie misschien..Tijdens m'n eerste paar lessen bij Protect Invest ben ik wel een aantal keer aan de kant gaan zitten omdat ik zowat moest spugen!
Waar train jij? Nieuwegein, Den Bosch of Amsterdam?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef Booomer het volgende:
[..]
Bij jullie misschien..Tijdens m'n eerste paar lessen bij Protect Invest ben ik wel een aantal keer aan de kant gaan zitten omdat ik zowat moest spugen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |