In close combat is een pistool helemaal niet effectief dus die vlieger gaat niet op..quote:Op maandag 1 februari 2010 01:08 schreef MMAfighter1000 het volgende:
[..]
Er zijn leraren die je adviseren om een gevecht aan te gaan ipv weggaan.
Als je jezelf echt wilt verdedigen moet je dan gewoon zelf een pistool kopen. Er is geen stijl die je in alle sitaties zal redden.
Mes dan.. Het gaat om het idee...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:14 schreef fathank het volgende:
[..]
In close combat is een pistool helemaal niet effectief dus die vlieger gaat niet op..
En wat als hij niet je geld wil maar je vrouw en kinderen? Geef je die ook?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:25 schreef MMAfighter1000 het volgende:
[..]
MMA is niet 1 systeem, het zijn meerdere systemen zoals Boksen, Kickboksen, Judo, BJJ, worstelen, etc.
Als iemand mij wilt beroven en houd een pistool voor me kop, dan geef ik hem me geld. Ik ga niet lopen vechten met iemdand die een pistool voor me kop houd. Tegen meerdere mensen is het niet goed om te vechten. Een leraar die zegt dat je een gevecht moet aangaan met meerdere mensen is stom.
Neem maar mee, blij dat ik er vanaf benquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:48 schreef Booomer het volgende:
[..]
En wat als hij niet je geld wil maar je vrouw en kinderen? Geef je die ook?
Ben ik weer. Het was echt vet! Ga as dinsdag alweer voor de vierde keer. Ben wel de enige vrouw dus, had een vriendin mee genomen vorige keer maar die gaat er niet mee door. Maar wel echt vet.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef Mieks het volgende:
Ik (vrouw, 23) heb morgen een proefles in het Sportiom (Protect Invest) in Den Bosch.
Anybody hier? (ik weet dat er verder geen vrouwern zijn daar)
Die durft niet meer?quote:Op maandag 15 februari 2010 00:19 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ben ik weer. Het was echt vet! Ga as dinsdag alweer voor de vierde keer. Ben wel de enige vrouw dus, had een vriendin mee genomen vorige keer maar die gaat er niet mee door. Maar wel echt vet.
Dat heet dan MMA.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:05 schreef chingching105 het volgende:
die eeuwige zinlose discussie, het gaat om de vechter niet om de vechtsport. Neem de grondskills van een bjj-er, de hardheid van een thaiboxer, de drills van een kravmaga-er... gooi het in een blender + een snufje chuck norris :-) en je hebt de ultieme vechtsporter. Je bent nooit uitgeleerd en je moet je nooit focussen op 1 vechtsport. Ga eens bij een andere school/ sport kijken, leer en stop datgene wat bruikbaar is in je rugzak en ga verder trainen....
quote:
Als je puur naar de naam kijkt dan heb je gelijk, MMA = mixed martial arts. Dus een mix van verschillende stijlen. Meestal staat mma gelijk aan freefight. Dan kom je weer terecht op het feit dat freefightwedstrijden een wedstrijd is met dus regels. Een aspect wat daarbij volledig buiten wordt gesloten is onder andere het voorkomen van geweld, het letten op je omgeving, waar is de uitgang, waar is een stoeprandje waar over kan struikelen enz. Kortom je blijft bezigquote:
Wil je echt in A'dam?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:03 schreef sweetysven het volgende:
Welke school raden jullie aan in Amsterdam, en wat gaat dit mijn ongeveer kosten? Ik kan het via de universiteit doen, dan is het erg cheap, echter kan ik maar 1x per week trainen. Probeer dus de extra kosten af te wegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |