Dat doe je ook geen tweede keer meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef jagga het volgende:
aangezien ik geen zin had om haar te brengen, gooide ik haar de autosleutels toe, met de woorden: als je hem maar niet in de prak rijd.
Nu moet ik wel even bij vermelden dat het al enige tijd geleden is dat zij auto heeft gereden, maar dan nog.
Nou voor 1000 euro schade je vriendin die 'even ontzettend super mega lief doet' , voor dat geld kun je een maand lang naar Yab Yum.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:34 schreef delano.888 het volgende:
Ik zou het leuk vinden
Aangezien ik van mn vriendin weet dat ze na zo iets heel erg super ontzettend mega lief gaat doen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:33 schreef badboynova het volgende:
wat hoor ik nou, je krijg een lange tijd on-demand sex
UH.. nee?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou voor 1000 euro schade je vriendin die 'even ontzettend super mega lief doet' , voor dat geld kun je een maand lang naar Yab Yum.
Zeg jij. Jij ziet een muur over het hoofd.quote:
Ja ik kom daar nooit, vandaar dat ik niet op de hoogte ben van de prijzen, maar je begrijpt mijn punt neem ik aanquote:
quote:
Wat een nachtmerrie.quote:
Die auto is heel, maar ze heeft zichzelf in de prak gereden!quote:
Nee die zag ze juist nietquote:
niet lullen als je niet weet waar je het over hebtquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:47 schreef davako het volgende:
[..]
Zeg jij. Jij ziet een muur over het hoofd.
Bah hoe vrouwonvriendelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:05 schreef Geranium_Opa het volgende:
Voor straf anaal vernederen, zo straf je de vrouw tegenwoordig.
Uit de steden tijdperkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:39 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Bah hoe vrouwonvriendelijkKom je uit de steden tijdperk ofzo?
Steden tijdperkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:39 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Bah hoe vrouwonvriendelijkKom je uit de steden tijdperk ofzo?
oi wat doe jij hier in mijn topic... moest jij niet een PC bouwen?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:21 schreef jagga het volgende:
[..]
oi wat doe jij hier in mijn topic... moest jij niet een OP bouwen?
Internet-heldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:25 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar ik had haar allang een stomp in dr maag gegeven en er achteraan 'wat heb je met mijn auto gedaan, vuile kanker slet' gezegt.. Maar dat ben ik.
Het is z'n moeder niet hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:25 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar ik had haar allang een stomp in dr maag gegeven en er achteraan 'wat heb je met mijn auto gedaan, vuile kanker slet' gezegt.. Maar dat ben ik.
Je moet uitgaan van het goede in de mens, met jitz als uitzondering natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:24 schreef gers het volgende:
een vrouw je auto laten lenen en dan nog klagen dat ze schade rijdt![]()
vrouw achter het stuur bloed aan de muur
Karma is a bitch!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef jagga het volgende:
Gisteren moest mijn vriendin zonodig ergens naartoe, en aangezien ik geen zin had om haar te brengen, gooide ik haar de autosleutels toe.
Schade...niet total lossquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Want nu is er geen auto meer om schade mee te rijden
Gecorrigeerd!quote:
mijne kreeg het voor elkaar een lantarenpaal over het hoofd te zienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef jagga het volgende:
De TopicTietel zegt het al.
Gisteren moest mijn vriendin zonodig ergens naartoe, en aangezien ik geen zin had om haar te brengen, gooide ik haar de autosleutels toe, met de woorden: als je hem maar niet in de prak rijd.
Nu moet ik wel even bij vermelden dat het al enige tijd geleden is dat zij auto heeft gereden, maar dan nog.
Hoe krijg je het voor elkaar om een ijzeren Rood-witte paal over het hoofd te zien?
Klacht: vriendin rijd schade met MIJN auto, omdat ze een muts is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |