En tegen jou had ik nog geen goeiemorgen gezegd geloof ikquote:
Huh wat zeg je Goor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:45 schreef Sgele het volgende:
FIPO! ZOMGWTFBBQ!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb er geen kracht meer voor![]()
Aggenebbes bendequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:48 schreef Sgele het volgende:
Hier Droxz, met dit soort appartementenpanden staat het afgeladen vol mee in Boekarest
Zoals wij de straten met huizen kennen in NL, dat hebben ze hier dus helemaal niet.
[ afbeelding ]
Juist jaquote:
gezellige drukte daarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:48 schreef Sgele het volgende:
Hier Droxz, met dit soort appartementenpanden staat het afgeladen vol mee in Boekarest
Zoals wij de straten met huizen kennen in NL, dat hebben ze hier dus helemaal niet.
[ afbeelding ]
Als je dan toch leuke dingen enzo in de OP zet.. haal dan ook die zin weg en veranderd hem eventjes in iets met het is bijna weekend gek!quote:Dit is het topic waar:
* De nieuwe werkweek weer begonnen is
Geef mij eensch ongelijkquote:
Done!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je dan toch leuke dingen enzo in de OP zet.. haal dan ook die zin weg en veranderd hem eventjes in iets met het is bijna weekend gek!![]()
quote:
Neen!quote:
Klassiek de vocabulaire ten gehore brengen, heerscht de pan uitquote:
whehehe een drukke zwijnenstal dusquote:
Het roeleert de pannen van het dak!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klassiek de vocabulaire ten gehore brengen, heerscht de pan uit
Whehe op vakantie zou ik niet weten, dan heeft Roemenie wel andere leuke plekkies om te chillenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:58 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe een drukke zwijnenstal dusleuk om op vakantie te gaan dus
Braaf!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Done!![]()
(moest nog ff bakkie koffie opdrinken voordat ik ging roken)
Jeweetschquote:
jah meer de natuur in lijkt mijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Whehe op vakantie zou ik niet weten, dan heeft Roemenie wel andere leuke plekkies om te chillen![]()
Maar voor dit soort werktripjes is het wel een lachen bedoeling hier eigenlijk
Aaaightquote:
Website, kom naar beneden en sla je slag!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
jah meer de natuur in lijkt mij![]()
zo maar de website presenteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |