En tegen jou had ik nog geen goeiemorgen gezegd geloof ikquote:
Huh wat zeg je Goor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:45 schreef Sgele het volgende:
FIPO! ZOMGWTFBBQ!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb er geen kracht meer voor![]()
Aggenebbes bendequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:48 schreef Sgele het volgende:
Hier Droxz, met dit soort appartementenpanden staat het afgeladen vol mee in Boekarest
Zoals wij de straten met huizen kennen in NL, dat hebben ze hier dus helemaal niet.
[ afbeelding ]
Juist jaquote:
gezellige drukte daarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:48 schreef Sgele het volgende:
Hier Droxz, met dit soort appartementenpanden staat het afgeladen vol mee in Boekarest
Zoals wij de straten met huizen kennen in NL, dat hebben ze hier dus helemaal niet.
[ afbeelding ]
Als je dan toch leuke dingen enzo in de OP zet.. haal dan ook die zin weg en veranderd hem eventjes in iets met het is bijna weekend gek!quote:Dit is het topic waar:
* De nieuwe werkweek weer begonnen is
Geef mij eensch ongelijkquote:
Done!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je dan toch leuke dingen enzo in de OP zet.. haal dan ook die zin weg en veranderd hem eventjes in iets met het is bijna weekend gek!![]()
quote:
Neen!quote:
Klassiek de vocabulaire ten gehore brengen, heerscht de pan uitquote:
whehehe een drukke zwijnenstal dusquote:
Het roeleert de pannen van het dak!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klassiek de vocabulaire ten gehore brengen, heerscht de pan uit
Whehe op vakantie zou ik niet weten, dan heeft Roemenie wel andere leuke plekkies om te chillenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:58 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe een drukke zwijnenstal dusleuk om op vakantie te gaan dus
Braaf!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Done!![]()
(moest nog ff bakkie koffie opdrinken voordat ik ging roken)
Jeweetschquote:
jah meer de natuur in lijkt mijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Whehe op vakantie zou ik niet weten, dan heeft Roemenie wel andere leuke plekkies om te chillen![]()
Maar voor dit soort werktripjes is het wel een lachen bedoeling hier eigenlijk
Aaaightquote:
Website, kom naar beneden en sla je slag!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
jah meer de natuur in lijkt mij![]()
zo maar de website presenteren
Ik ben ook al een uur aan het niksenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:10 schreef lynda het volgende:
Ik zit hier gewoon al serieus een uur lang geen ene fuck te doen..
O wacht.. ik heb thee gepakt en 6 foutjes uit draaiboek gehaald
Die met die motor vind ik echt briljantquote:
Zit hier nu al een paar minuten mijn lach weg te hoestenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die met die motor vind ik echt briljant![]()
Overkill is dan ook wel weer te erg
En toen keek iedereen mij glazig aanquote:
Ken dat ergens van..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben ook al een uur aan het niksenAlhoewel...rapportages draaien.. maar da's niet meer dan click & play
Sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toen keek iedereen mij glazig aanHahaha
Allemaal van die serieuze lui hier op de vrijdagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry![]()
* Sgele kan ook z'n lach niet inhouden
Te ergquote:
Ja dat dusquote:
Spaterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:31 schreef Sgele het volgende:
Hmm...m'n rapportages zijn klaar
Tijd voor funcitoneringsgesprekken![]()
Tot later misschien mensen!![]()
Stating the obviousquote:
Jij met je moeilijke woorden ook altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij met je moeilijke woorden ook altijdBijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een paar uur
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |