abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92372174
Ik zoek nog een NL domein voor weinig, e.v.t. met wat hosting erbij (maar ik kan e.v.t. ook een vps oid regelen, dunno wat slimmer is; in het geval van vps wil ik het niet alleen voor hosting gebruiken)
email wil ik via google apps laten lopen...
iemand tips?
ik kwam op hostnet.nl een nl domein voor 2,50 p/j tegen.... dat is alleen zonder hosting, dan heb ik een aparte vps/hosting nodig
het gaat om een kleine site voor mijn onderneming
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:58:47 #202
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_92372680
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef mschol het volgende:
Ik zoek nog een NL domein voor weinig, e.v.t. met wat hosting erbij (maar ik kan e.v.t. ook een vps oid regelen, dunno wat slimmer is; in het geval van vps wil ik het niet alleen voor hosting gebruiken)
iemand tips?
ik kwam op hostnet.nl een nl domein voor 2,50 p/j tegen.... dat is alleen zonder hosting, dan heb ik een aparte vps/hosting nodig
Voor mijn persoonlijke domein gebruik ik http://webruimtehosting.nl/ , goedkoop is het zeker, en ik kan er alles mee wat ik nodig heb :).
  zaterdag 5 februari 2011 @ 17:43:27 #203
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92376497
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef mschol het volgende:
iemand tips?
http://www.antagonist.nl/pages/webhosting/ _O_ _O_

Zit ook super goedkoop.

Toevallig wel 2 domeintjes bij Hostnet, maar hosting daar die prijzen :{w :{w
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_92546469
Ik wil bij deze hosting afsluiten maar ik weet nog niet me precieze domein naam kan ik die later nog veranderen?

www.antagonist.nl
If not now, then when.
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:14:36 #205
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_92547402
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil bij deze hosting afsluiten maar ik weet nog niet me precieze domein naam kan ik die later nog veranderen?

www.antagonist.nl
In theorie kan het, of zij het doen is een tweede, dan zul je ze even moeten mailen.

Technisch gezien is het niet lastig. Je zal wel voor twee domeinen moeten betalen gok ik.
pi_92549685
Ik wil bij Antagonist Joomla installeren en heb het instructiefilmpje gevonden op YouTube:

Maar als ik naar die site ga voor installeren dan verbind die niet?
If not now, then when.
  woensdag 9 februari 2011 @ 16:46:26 #207
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_92551406
Dus je zit op www.jouw-website.nl:2222, ingelogd in je admin-panel, en als je dán rechtsonder op Installatron klikt gebeurt er niks? Dan ligt het aan je website/installatie en moet je Antagonist even mailen, ik herinner me volgensmij dat ze heel snel reageren.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_92551994
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Dus je zit op www.jouw-website.nl:2222, ingelogd in je admin-panel, en als je dán rechtsonder op Installatron klikt gebeurt er niks? Dan ligt het aan je website/installatie en moet je Antagonist even mailen, ik herinner me volgensmij dat ze heel snel reageren.
Ja ik ben er al. Heb in de mail een vervangend adres gekregen omdat mijn domein nog niet geactiveerd is.

Alleen nu als ik Joomla wil installeren en bij de FTP sectie kom vervolgens vul ik netjes de gegevens in maar krijg ik een error... :{
If not now, then when.
  zondag 13 februari 2011 @ 08:31:43 #209
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_92707733
Iemand ervaring met http://www.000webhost.com/ ?

Ik heb er twee jaar geleden een mini site gemaakt en hij doet het nog steeds.
Geen adds of andere vage dingen. Gratis 1500mb ruimte en 100gig dataverkeer.

Voor 5 dollar (3,70euro) per maand heb je ongelimiteerde ruimte en dataverkeer.

Nu snap ik even niet hoe het zit met domeinregistratie.

Waarom vraagt de ene site 3eu en de andere 10eu per jaar voor het registreren van een domeinnaam?

Is het verstandig om apart een domeinnaam en webhostpakket te registreren of is het beter om het beide in één keer te doen?

Mijn doel is slechts een online portfolio zonder grote dingen.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_92720504
Bedankt voor de opmerkingen/reviews over antagonist, ik ga meteen een domein registreren daar. Klinkt goed!

-Update: Het is gelukt, nu nog even wachten tot mijn betaling is ontvangen.

[ Bericht 28% gewijzigd door crossover op 13-02-2011 16:07:03 ]
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')