kijk is bij versioquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:25 schreef ILCILA het volgende:
Op dit moment hebben wij 22 websites draaien bij een host, door een downtime van meer dan 14 dagen! willen we graag zo spoedig mogelijk verhuizen.
Wat we nu hebben is 1 pakket waar deze websites in zitten, wat rondgekeken (bijv. Sohosted) en er achter gekomen dat wanneer we dit bij een ander willen doen, we 22 keer een los pakket moeten aanschaffen. Is er een mogelijkheid om dit opnieuw onder 1 pakket te plaatsen??
Tuurlijk mag dat gewoonquote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef ReWout het volgende:
Vraagje mensen.
Ik wil graag een domein kopen. Nu weet ik dat dit domein al ruim 3 jaar inactief is en niet wordt gebruikt. Dit weet ik omdat ik circa 3 jaar geleden ook al dat domein wou kopen alleen toen niks mee heb gedaan omdat ik toen nog geen eigen server had. Nu heb ik dat wel en wil ik dat domein kopen alleen de houder wil hem niet verkopen...
Mijn vraag kan ik hier iets tegenin brengen? Of mag dit gewoon?
Nog bedankt, zie het nu pas ..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:50 schreef Rbunskoeke het volgende:
@ Ajacied4lf : Door in de html code van de afbeelding Align="center" te zetten, kan je de afbeelding naar het midden zetten. (Type Align Center in google voor meer info)
@ Breekfast: Met Jooma heb je geen verstand van PHP nodig. Jooma is meestal gratis te downloaden. Als je nog een website hosting pakket nodig hebt, met scripts (voor blogs, fotoalbum of jooma etc) kan je terecht bij http://www.xel.nl/ .
Verder zijn domeinnamen gewoon over te zetten naar een andere provider.
Ik hoop dat de info jullie een beetje heeft geholpen.
Mvg,
Ja weet ik nietquote:Op maandag 6 september 2010 20:20 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat gewoonJij gaat zeker ook panden kraken omdat ze toch leeg staan?
Hoe weet je dat het niet wordt gebruikt? Misschien gebruikt men het alleen voor e-mail. Weet jij veel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:00 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ja weet ik nietkan me best voorstellen dat er een regel is dat wanneer het niet gebruikt wordt de koper verplicht is er iets mee te doen of van de hand te doen.
Maar wel een mooie referid erin.quote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef jeoff het volgende:
Kwam vandaag toevallig langs Siteground die een errrrg goede deal hebben.. een jaar hosting (+Mysql) voor maar 10 dollar inclusief een domein naam (dus niet 10 dollar per maand, maar voor een heel jaar)
http://www.siteground.com(...)tm?referrerid=172766
Nee dit is geen spam, voor mijn part haalt een mod deze link uit de post. Wilde het gewoon even melden omdat het zo'n goede deal is die je niet krijgt als je direct naar de site van Siteground gaat. Heb er zelf nu een tijdelijke site draaien en ben tot nu toe tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |