Da's altijd natuurlijkquote:Op zondag 18 april 2010 16:29 schreef Sjowhan het volgende:
Het is zonde om (meer) geld te besteden dan nodig
Voor blogs is dat net wat makkelijker. Ik weet niet wat je van plan bent ongeveer?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:38 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben ook van plan een eigen website te starten.
Ik heb echter totaal geen verstand van websites bouwen/html/php enzovoort.
Zijn er webhosts die je kant en klare webdesigns erbij aanbieden? Zoiets als freewebs ofzo maar dan van goede kwaliteit?![]()
En is het mogelijk om later met je domeinnaam over te stappen naar een andere webhost?
In het algemeen zit ik te denken aan een nieuws site over politiek waarbij ik alle nieuwsberichten van verschillende sites samenbreng(met bronvermelding uiteraard). Niet alleen Nederlandse, maar ook Europese, Amerikaanse en internationale nieuwsberichten over politiek.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Voor blogs is dat net wat makkelijker. Ik weet niet wat je van plan bent ongeveer?
Bij joomla heb je geen verstand van PHP nodigquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:57 schreef Breekfast het volgende:
Iemand?
Ik zie dat je via antagonist.nl software kunt downloaden zoals Joomla.
Heb je hiervoor verstand nodig van PHP ofzo?
Zoeken op reseller account.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:25 schreef ILCILA het volgende:
Op dit moment hebben wij 22 websites draaien bij een host, door een downtime van meer dan 14 dagen! willen we graag zo spoedig mogelijk verhuizen.
Wat we nu hebben is 1 pakket waar deze websites in zitten, wat rondgekeken (bijv. Sohosted) en er achter gekomen dat wanneer we dit bij een ander willen doen, we 22 keer een los pakket moeten aanschaffen. Is er een mogelijkheid om dit opnieuw onder 1 pakket te plaatsen??
Een leaseweb pakket?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:59 schreef Positive_Thinking het volgende:
Iemand een idee voor een hosting pakket met een degelijke bandbreedte 100GB of meer, een goede uptime en een goede service? (Met PHP, MYSQL en FTP)
Het liefst uit nederland komende.
OVH is super, mits je zelf ook een beetje verstand van zaken hebt. Ook prima prijzen overigens.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:08 schreef PiRANiA het volgende:
OVH misschien? Hoewel, dat zijn Fransen.
kijk is bij versioquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:25 schreef ILCILA het volgende:
Op dit moment hebben wij 22 websites draaien bij een host, door een downtime van meer dan 14 dagen! willen we graag zo spoedig mogelijk verhuizen.
Wat we nu hebben is 1 pakket waar deze websites in zitten, wat rondgekeken (bijv. Sohosted) en er achter gekomen dat wanneer we dit bij een ander willen doen, we 22 keer een los pakket moeten aanschaffen. Is er een mogelijkheid om dit opnieuw onder 1 pakket te plaatsen??
Tuurlijk mag dat gewoonquote:Op maandag 6 september 2010 17:20 schreef ReWout het volgende:
Vraagje mensen.
Ik wil graag een domein kopen. Nu weet ik dat dit domein al ruim 3 jaar inactief is en niet wordt gebruikt. Dit weet ik omdat ik circa 3 jaar geleden ook al dat domein wou kopen alleen toen niks mee heb gedaan omdat ik toen nog geen eigen server had. Nu heb ik dat wel en wil ik dat domein kopen alleen de houder wil hem niet verkopen...
Mijn vraag kan ik hier iets tegenin brengen? Of mag dit gewoon?
Nog bedankt, zie het nu pas ..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:50 schreef Rbunskoeke het volgende:
@ Ajacied4lf : Door in de html code van de afbeelding Align="center" te zetten, kan je de afbeelding naar het midden zetten. (Type Align Center in google voor meer info)
@ Breekfast: Met Jooma heb je geen verstand van PHP nodig. Jooma is meestal gratis te downloaden. Als je nog een website hosting pakket nodig hebt, met scripts (voor blogs, fotoalbum of jooma etc) kan je terecht bij http://www.xel.nl/ .
Verder zijn domeinnamen gewoon over te zetten naar een andere provider.
Ik hoop dat de info jullie een beetje heeft geholpen.
Mvg,
Ja weet ik nietquote:Op maandag 6 september 2010 20:20 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat gewoonJij gaat zeker ook panden kraken omdat ze toch leeg staan?
Hoe weet je dat het niet wordt gebruikt? Misschien gebruikt men het alleen voor e-mail. Weet jij veel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:00 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ja weet ik nietkan me best voorstellen dat er een regel is dat wanneer het niet gebruikt wordt de koper verplicht is er iets mee te doen of van de hand te doen.
Maar wel een mooie referid erin.quote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef jeoff het volgende:
Kwam vandaag toevallig langs Siteground die een errrrg goede deal hebben.. een jaar hosting (+Mysql) voor maar 10 dollar inclusief een domein naam (dus niet 10 dollar per maand, maar voor een heel jaar)
http://www.siteground.com(...)tm?referrerid=172766
Nee dit is geen spam, voor mijn part haalt een mod deze link uit de post. Wilde het gewoon even melden omdat het zo'n goede deal is die je niet krijgt als je direct naar de site van Siteground gaat. Heb er zelf nu een tijdelijke site draaien en ben tot nu toe tevreden.
Ik denk dat dat nergens mag... volgens mij is dat illegaal? (zie de maatregelen die FTD heeft moeten nemen)quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zoek een host waar ik nzb bestandjes mag hosten. Waar zou dat kunnen?
Denk niet dat het verboden is hoor...quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:19 schreef jeoff het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nergens mag... volgens mij is dat illegaal? (zie de maatregelen die FTD heeft moeten nemen)
NZB bestanden zelf, of een hele zoekmachine? Dat is volgens mij nogal een verschil.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zoek een host waar ik nzb bestandjes mag hosten. Waar zou dat kunnen?
Bestandjes...quote:Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
NZB bestanden zelf, of een hele zoekmachine? Dat is volgens mij nogal een verschil.
Shared of VDS/dedicated?quote:
Laatste mag bij ons, op eigen risicoquote:
Alleen domein? Ik doe alles bij transip, niet de goedkoopste (maar zeker niet duur), wel de meest solide hoster/domeinenboer in mijn ervaring.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:40 schreef Cupcake. het volgende:
Ik moet zo snel mogelijk mijn domein verhuizen, maar heb geen idee waar ik moet beginnen/zoeken. Het is een .com adres, en ik gebruik ook de emailfunctie. Verder weet ik het ook niet. Ik heb een ander domein van me bij vevida zitten, nooit problemen of moeilijkheden mee, maar da's niet goedkoop.
Ze nemen alleen niet je DNS over van je oude domein + verhuizen duurt even (ligt neit aan transip).quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:01 schreef Cupcake. het volgende:
Ik zal eens even die gaan checken dan.
Ik heb een tijd geen hosting meer nodig gehad maar was altijd wel tevreden met Servage. Nu heb ik weer nodig en kom ik deze actie tegen. Dus stuur maar even een PM met je cust code en dan gebruik ik diequote:Get unlimited traffic and webspace - refer a friend..
We are making a special offer to all our customers in January.
Yes, its true...
If you refer a friend in January you will get unlimited storage and unlimited bandwith per month - permanently.
And the best, your friend will get too...
So don't waste time and tell all your friends about us and get unlimited storage and bandwidth...
How is it done?
- Just tell your friends to use CUST*your customer id* as coupon code when signing up..
Voor mijn persoonlijke domein gebruik ik http://webruimtehosting.nl/ , goedkoop is het zeker, en ik kan er alles mee wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef mschol het volgende:
Ik zoek nog een NL domein voor weinig, e.v.t. met wat hosting erbij (maar ik kan e.v.t. ook een vps oid regelen, dunno wat slimmer is; in het geval van vps wil ik het niet alleen voor hosting gebruiken)
email wil ik via google apps laten lopen...
iemand tips?
ik kwam op hostnet.nl een nl domein voor 2,50 p/j tegen.... dat is alleen zonder hosting, dan heb ik een aparte vps/hosting nodig
het gaat om een kleine site voor mijn onderneming
http://www.antagonist.nl/pages/webhosting/quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef mschol het volgende:
Ik zoek nog een NL domein voor weinig, e.v.t. met wat hosting erbij (maar ik kan e.v.t. ook een vps oid regelen, dunno wat slimmer is; in het geval van vps wil ik het niet alleen voor hosting gebruiken)
email wil ik via google apps laten lopen...
iemand tips?
ik kwam op hostnet.nl een nl domein voor 2,50 p/j tegen.... dat is alleen zonder hosting, dan heb ik een aparte vps/hosting nodig
het gaat om een kleine site voor mijn onderneming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |