Gigabit fibre notabenequote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:42 schreef Gupje het volgende:
Dan vraag ik me af wat voor netwerk daar ligt![]()
![]()
![]()
Moraalridderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:43 schreef Marlies1981 het volgende:
doe dan ook gewoon je werk ipv te gaan zitten fok!ken
How the Fuck kan 2 tabjes nu het netwerk plat trekkenquote:
Hun kunnen niet met mij omgaan bedoel je..quote:
Maar wat maakt het uit dat jou PC CPU opslokt daar heb jij toch last van, hun nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:44 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hun kunnen niet met mij omgaan bedoel je..
Zal ik nu allemaal loze firefox aps downloaden en me startpagina 10 tabs youtube en flash maken zodat als ik hem opstart ik echt ALLE cpu opslok?
Omdat je met je 2 tabjes al het netwerk laat vastlopen. Ik heb er regelmatig meer dan 10 open + 3 andere applicaties en dan gebeurt er niets.quote:
Terminal server, remote desktop etc..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit dat jou PC CPU opslokt daar heb jij toch last van, hun niet
Zou nog een terminal systeem kunnen zijn...?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit dat jou PC CPU opslokt daar heb jij toch last van, hun niet
Microsoft server 2000 via thin client op terminal server.... die server loopt ook constant vastquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Waarom bellen ze jou in godesnaam over je CPU gebruik? Dan moet je wel oude zooi hebben staan...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:47 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ja, en?
Fokken op je werk is diefstal
Verkrachting is dat ook een misdaad?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:47 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ja, en?
0900-8844 bel maar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:49 schreef Gupje het volgende:
Geef dat nummer eens van je ICT afdeling
Zal ik ze even zeggen dat ze eerst eens naar hun zelf kijken met een kut netwerk
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:47 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ja, en?
Aardige vent hoor, had bijna mn vorige pc aan hem verkocht.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:48 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Microsoft server 2000 via thin client op terminal server.... die server loopt ook constant vast
Thin Clientsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:48 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Microsoft server 2000 via thin client op terminal server.... die server loopt ook constant vast
Onze leverancier verplicht het ons omdat wij toegang hebben tot het PIN verkeer van onze klanten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:59 schreef rashudo het volgende:
Thin clients, dat is voor mensen die in buzzwords trappen.
Mensen die af en toe mogen internetten zijn veel productiever dan andere werknemers. Als je het dus niet doet dan steel je van de baas. Is er alleen lastig in te krijgen bij de 'ouderwetse' mensen. Internet is maar eng.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:47 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ja, en?
Denk je dat ze kunnen mee kijken op het scherm van TS?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:07 schreef wise het volgende:
als ze het cpu-verbruik kunnen zien, kunnen ze vast wel meer zien.
Kunnen ze nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk je dat ze kunnen mee kijken op het scherm van TS?En dan zien ze dit topic
Op een terminal server gaan ze naar je naam rechtermuisknop en remote control kunnen ze zo meekijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:13 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Kunnen ze niet
Ze hebben toegan tot mijn taakbeheer, and that's about as far as it goes...
Waarom heb je dan überhaupt rechten om Firefox te installeren? Als je toch op een terminal server werkt dan moeten ze ook gewoon de beschikbare software vast zetten anders is de hele omgeving niet meer te controleren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:48 schreef Mopst3r het volgende:
Microsoft server 2000 via thin client op terminal server....
Geblokkeerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:15 schreef genakt het volgende:
[..]
Op een terminal server gaan ze naar je naam rechtermuisknop en remote control kunnen ze zo meekijken
hun woorden zekerquote:
je zit op werkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:19 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Geblokkeerdprivacy staat hier hoog in het vaandel enzulks.
Knap dat jij dan Firefox kan installeren op een Thin Client die gebruikt maakt van een terminal server omgevingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:48 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Als je vanuit ict beheer, naar user on network gaat en mij selecteerd, rechtermuisknop dan zie je task manager en nog wat opties en dan de optie Take over user is grijs dus non clickablequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:25 schreef genakt het volgende:
[..]
je zit op werk
dan is het toch niet de bedoeling dat je prive dingen gaat zitten doen
en geloof mij nou maar dat is echt niet geblokkerd hoor
als ze willen komen ze er zo in
Trouwens als jij op een terminal server werkt zoals jij zegt kan jij dat niet blokkeren![]()
Dat is het mooie, ik heb zelfs ftd geinstalleerd gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:28 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Knap dat jij dan Firefox kan installeren op een Thin Client die gebruikt maakt van een terminal server omgeving
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |