Zeg Kolovrat.. word je zus op dit moment gedaan door 5 allochtonen? Of is ze met een suzuki tegen een monument gaan rijden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:52 schreef Kolovrat het volgende:
Zeg TS heeft je zus ook een snor en konthaar?
Gestolen geld en zwartwerk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat is vette bullshit, Turken die ik ken hebben altijd geld op zak, of wel een job.
Echt he.. Ga terug naar je eigen land ofzo, kutturkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:07 schreef Blocko het volgende:
Ik begin me echt steeds vaker af te vragen wat sommige turken hier in nederland doen.
En btw, Row_0 jij kickt wel op dat seculiere gedoe je?
Ben jij ook geen Turk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:09 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Echt he.. Ga terug naar je eigen land ofzo, kutturken
Ik heb geen zuster...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:32 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zeg Kolovrat.. word je zus op dit moment gedaan door 5 allochtonen? Of is ze met een suzuki tegen een monument gaan rijden?
Je hebt het geobserveerd maar toch gedaan..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:41 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Ik heb geen zuster...
Daar staat tegenover dat ik wel een turks meisje gedaan heb, en ik daar de bovenstaande zaken heb geobserveerd.
Ja net ofdat je dat in het donker kan zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:45 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je hebt het geobserveerd maar toch gedaan..
Tuuuurlijk kerelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Ja net ofdat je dat in het donker kan zien
Inderdaad, en alsof hij die zogenaamde snor niet al eerder had kunnen zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Tuuuurlijk kerelJe bent gewoon wanhopig
Goede conclusie!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat is vette bullshit, Turken die ik ken hebben altijd geld op zak, of wel een job.
Turken die zich gedragen als Marokkanen gaan altijd om met Marokkanen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Goede conclusie!![]()
Weinig slechts over turken hoor, teminste niet over de oude generaties. De jongere heb ik wel wat klachten over aangezien ze graag denken de marokkaan uit te kunnen hangen.
Ja Turken zijn gewoon geweldigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:29 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Turken die zich gedragen als Marokkanen gaan altijd om met Marokkanen...Alle Turken die ik ken die gewoon omgaan met andere bevolkingsgroepen zijn chille gasten
Liever Griekste Orthodoxe Christenen dan domme alevieten zoals jullie! Griekste Orthodoxen hebben tenminste nog een helder beeld van wat God is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Liever dat turkije over 5 jaar verdoemd gaat dan dat ik over 5 jaar te horen krijg "Islamitische arabische, koerdistan griekarmenistan is verdoemd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |