Ja echt een fail. Die dude in z'n UI lijkt immers helemaal niet op een gothic:quote:
Armeense lahmacunquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja echt een fail. Die dude in z'n UI lijkt immers helemaal niet op een gothic:
[ afbeelding ]
Jij bent zo onwetend!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Een pot nat. Kutmuziek en lelijke mensen.
Als je het zo bekijkt dan hebben die andere Oost Europese landen ook hun problemen, veel corruptie, armoede etc.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:13 schreef LuxAeterna het volgende:
Turkije weigert in sommige opzichten het EVRM te respecteren.
Turkije ontkent de Armeense genocide.
In Turkije kan je vervolgd worden vanwege je mening.
'Hee, Nederlanders lijken op Duitsers! Jij bent een Duitser!'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja echt een fail. Die dude in z'n UI lijkt immers helemaal niet op een gothic:
[ afbeelding ]
http://www.echr.coe.int/N(...)0/0/Table2006ENG.pdfquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:56 schreef 1983scarface het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan hebben die andere Oost Europese landen ook hun problemen, veel corruptie, armoede etc.
De enige reden dat Turkije niet bij EU hoort, is omdat het een islamitische land is.
Goede vergelijking.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
'Hee, Nederlanders lijken op Duitsers! Jij bent een Duitser!'
Dan moet Europa eerst beslissen of het die brug wil hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:21 schreef Zaith het volgende:
Turkije is voor Europa de brug naar het oosten.
Ik bedoelde daar mee dat Turkije nieuwe handelswegen etc. zou kunnen openen ten positieve voor Europa. Turkije maakt het Oosten voor Europa toegankelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:23 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Dan moet Europa eerst beslissen of het die brug wil hebben.
Dat is waar, maar de vraag is hoe goed Europa en het Oosten handel kunnen drijven als beide partijen zich bedreigd voelen door elkaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:45 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik bedoelde daar mee dat Turkije nieuwe handelswegen etc. zou kunnen openen ten positieve voor Europa. Turkije maakt het Oosten voor Europa toegankelijk.
Er zijn ook negatieve aspecten aan het toelaten van Turkije; maar ik noemde toevallig een postief aspect.
Zulke onderzoeken zijn niet echt te vertrouwen en het dateert uit 2006.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:58 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
http://www.echr.coe.int/N(...)0/0/Table2006ENG.pdf
Kijk naar de Oost-Europese landen. Er is er 1 dat iets meer dan de helft van Turkije haalt, de rest haalt allemaal een derde of minder.
Angstig schaap.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:06 schreef shayolo het volgende:
wij willen gewoon geen overstroming aan turken die naar Nederland komen om te werken, zoals al die Polen en shit. Je zegt het zelf al, het is zoveel beter in TurkijeNou waarom komen ze dan meteen als Turkije bij de EU komt?
Turkse metalhead, mijn UI zou vast wel een goth zijn, maar ik vond 'm grappig thats it.quote:
Wat ben jij voor neppe metalhead, om corpsepaint gothic te noemen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:06 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Turkse metalhead, mijn UI zou vast wel een goth zijn, maar ik vond 'm grappig thats it.
Waar baseer je dat op? Lekker makkelijk, een onderzoek niet betrouwbaar noemen als de uitkomt je niet aanstaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:00 schreef 1983scarface het volgende:
[..]
Zulke onderzoeken zijn niet echt te vertrouwen en het dateert uit 2006.
Nee kijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat ben jij voor neppe metalhead, om corpsepaint gothic te noemen.
Dat is inderdaad achterlijk, maar dat is niet wat het volk wil. (misschien een groep mensen)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef Agiath het volgende:
In turkije mocht je op een gegeven moment youtube en google niet raadplegen omdat er slechte dingen over ataturk te vinden waren. En dat moet dan in de EU?
Nee
En Turkije ligt niet eens in Europa.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Turkije kan al nooit bij de EU vanwege de bezetting van het noorden van Cyprus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |