Dank je.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:01 schreef Emimich het volgende:
Iedereen negeert je dus dan plaats ik maar een post.
Ah, let the games begin.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:04 schreef LaStrange het volgende:
Misschien heeft het er iets mee te maken dat jouw held tevens de grootste droeftoeter van Nederland is?
wtf is HPquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
waarom doen ze allen HP na?
Dat is de officiële refo-look.quote:
Ik wed dat je dat niet durft te zeggen als je tegenover hem staat:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:04 schreef LaStrange het volgende:
Misschien heeft het er iets mee te maken dat jouw held tevens de grootste droeftoeter van Nederland is?
Wat zou zijn reactie zijn als ik 'm 'droeftoeter' noem?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik wed dat je dat niet durft te zeggen als je tegenover hem staat:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een vriendelijk "dat mag je vinden maar dat ben ik niet met je eens" o.i.d.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Wat zou zijn reactie zijn als ik 'm 'droeftoeter' noem?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een vriendelijk "dat mag je vinden maar dat ben ik niet met je eens" o.i.d.
Klasse.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:13 schreef koningdavid het volgende:
Waarschijnlijk een vriendelijk "dat mag je vinden maar dat ben ik niet met je eens" o.i.d.
Geweldig, dan heb ik op de goeie gestemd, ik haat de EU ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:01 schreef Heathen. het volgende:
Ik denk dat het komt omdat het een europahater is.
Zeg het ze!!!!quote:ChristenUnie uitgesloten bij tv-debat[
DEN HAAG, vrijdag - De ChristenUnie is kwaad op de NOS omdat Arie Slob gisteravond niet mocht aanschuiven bij het fractievoorzittersdebat. [/b]
Terwijl de regeringspartij te horen kreeg dat de tafelschikking met Wilders, Pechtold, Rutte, Van Geel, Kant en Hamer al weken vaststond, mocht Femke Halsema op het laatste moment wel plaatsnemen.
De ChristenUnie wil een klacht indienen bij de ombudsman van de NOS.
Eens met de klacht, dat wel.quote:
Vuile jij!quote:
15 januari 2009quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:21 schreef koningdavid het volgende:
De ChristenUnie wil een klacht indienen bij de ombudsman van de NOS.
Van Dalenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:37 schreef Ensaf het volgende:
Speciaal voor alle fans nog eenmaal:
[ afbeelding ]
Hoezo? Het gaat de CU er niet om iedereen te lopen bekeren, maar wel om de christlijke normen en waarden uit te dragen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:07 schreef pumpkineater het volgende:
Wat heeft religie nou met politiek te maken, dat moeten ze gewoon scheiden vind ik!
Maar die normen en waarden zijn gebaseerd op een sprookjesboek uit een ver ver verleden. Verouderd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:17 schreef Maruna het volgende:
[..]
Hoezo? Het gaat de CU er niet om iedereen te lopen bekeren, maar wel om de christlijke normen en waarden uit te dragen.
Je moeder is een sprookjesboek.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:19 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar die normen en waarden zijn gebaseerd op een sprookjesboek uit een ver ver verleden. Verouderd.
Noem ze eens dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:19 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar die normen en waarden zijn gebaseerd op een sprookjesboek uit een ver ver verleden. Verouderd.
Thx. Ik zet hem in mijn fobo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:28 schreef solyaris het volgende:
Dit topic verdient een `Golden Turd Award.`
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
Voeg anders even iets nuttigs toe...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:28 schreef solyaris het volgende:
Dit topic verdient een `Golden Turd Award.`
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
fail.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:33 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Wij Katholieken stemmen veel praktischer.
De ene helft stemt CDA en de denkende helft PVV.
Alsof de CU geen fundi's zijnquote:Mijn euforie werd des te groter toen ik zag dat mijn geliefde ChristenUnie (helaas met SGP-fundi's)
Hoe is het weer daar in Staphorst?quote:
Mensen die denken dat iedere gereformeerde christen in Staphorst woont.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:35 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar in Staphorst?
Dat heeft niet met z'n standpunten te maken..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:56 schreef koningdavid het volgende:
Arie Slob, de man waar Wilders wakker van schrikt 's nachts.
Voel je vrij te elaboreren...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat heeft niet met z'n standpunten te maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |