Dat is niet mis. Wat heb jij gestemd, dan weten we zeker dat die het is gewordenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan hebben we een opkomstpercentage van 50%.
Ze is voor mij een reden om mijn vaste stem aan de SP te heroverwegenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook te kijken en erger me aan de "verbetenheid" van Agnes Kant.
Wat een kenau.
Niet op de PVV dus. Ik bepaal zelf wel wat mijn 'Nederlandse identiteit' is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is niet mis. Wat heb jij gestemd, dan weten we zeker dat die het is geworden
Gert volgens mij ook, dus dan zitten we al op 75%.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oi Talieth....en ja, braaf gestemd
Mocht hij ooit premier worden, wil jij dan niet een "Hannie Schaft" worden?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet op de PVV dus. Ik bepaal zelf wel wat mijn 'Nederlandse identiteit' is.![]()
Ik zie Wilders net op CNN langskomen trouwens.
Die kerel is ook echt aandachtsgeilquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet op de PVV dus. Ik bepaal zelf wel wat mijn 'Nederlandse identiteit' is.![]()
Ik zie Wilders net op CNN langskomen trouwens.
Mocht het zo ver komen dan verwacht ik dat Wilders zijn eigen graf zal graven. Figuurlijk gesproken dan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht hij ooit premier worden, wil jij dan niet een "Hannie Schaft" worden?
En toch heeft de PVV flink winst geboekt las ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Die kerel is ook echt aandachtsgeil
Net ook ff de discussie op tv gevolgd .. PVV: Het is belachelijk dat partijen uitsluiten om te regeren met de PVV voordat de uitslag definitief is! [knip] Wij sluiten regeren met GroenLinks uit .....
50% van de ongeschoolden (geen vervolgopleiding MBO/HBO/WO) heeft PVV gestemt .. I rest my casequote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
En toch heeft de PVV flink winst geboekt las ik.
Hoe kom je daar nu toch bijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:31 schreef Lantashh het volgende:
[..]
50% van de ongeschoolden (geen vervolgopleiding MBO/HBO/WO) heeft PVV gestemt .. I rest my case
Of je het er nu mee eens bent of niet, die Wilders is een verdomd slimme politicus.Ik heb zelf toch weer VVD gestemd, ondanks dat die nou niet echt een denderende indruk maken de laatste tijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:31 schreef Lantashh het volgende:
[..]
50% van de ongeschoolden (geen vervolgopleiding MBO/HBO/WO) heeft PVV gestemt .. I rest my case
Kopie van de jaren dertig, een soort kristallnacht is zit er aan te komenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 03:15 schreef APK het volgende:
Als ik had geweten dat al die fanatieke hitlerfans in alle topics juichend over de 'overwinning' van Wilders zouden gaan posten dan had ik mijn stemkaart niet weggemikt.
Ze hebben hun punt gemaakt.
't Gaat nog veel erger worden over twee jaar.quote:En waar gaat het ook alweer over bij Wilders, Marokkanen moeten dood en dieren niet?
Heeft iemand vroeger zijn poedeltje gepest?
Sukkel.
Nee, ik zit , ik lees, ik hang, ik drink koffie, eet een boterhammetje,quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef Noek het volgende:
Aw, arme Buuf en Buufjongetjes. En Buufmeneer natuurlijk ook maar die zal het vast minder laten merken.![]()
Hoe is het?
Ik heb al gesport. Stond ik daar eerst voor een gesloten deur.Ik was te vroeg en ik ging maar bijijijijna 3x dood. En het was heel stom want er waren alleen maar vrouwen en die kenden elkaar al 100 jaar dus die hadden het heel gezellig samen en ik niet. Dus ik miste al mijn échte sportvrienden. Nou oké, er was één man vanochtend en die deed wél heel aardig en één halve man, een homo maar die werd uit de les gehaald omdat zijn buurvrouw heel boos bij de balie stond omdat hij op haar hondje zou passen en toen zat die daar op z'n gemakkie te fietsen. Was jullie ochtend ook zo enerverend?
Ja hè. Ik voelde me echt de allochtoon op een pvv meeting.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee, ik zit , ik lees, ik hang, ik drink koffie, eet een boterhammetje,
Maar , ik ga nu douchen![]()
Arme jij, kutwijven, die elkaar al 100 jaar kennen, we zullen ze leren.
Ja, maar niet goed, dus we hebben het er thuis maar niet meer overquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hè. Ik voelde me echt de allochtoon op een pvv meeting.
Maar verdomme, mij gaan ze ook leuk vinden! Let maar op.![]()
Oh ja, is je badkamer helemaal klaar?
Jezallij! Daar moet je ook de tijd voor nemen. Gewoon volgend jaar op een vakantie ofzo, even over beginnen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja, maar niet goed, dus we hebben het er thuis maar niet meer over
En nu zit je zeiknat op je werk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen enerverende ochtend hier, stap de trein uit, stortregen.
Neuh, was maar 3min lopenquote:
Dat vindt de baas wel fijn jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef Manu82 het volgende:
Is het noodzakelijk dan om het helder in de kop te krijgen?
Eigen schuld, ik was te laat thuis met teveel wijntjesquote:
Neuh, vind het eigenlijk wel prima en vrijdag gaat de tondeuse erover of de turkse/haagse kapperquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:55 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met je haar Manu?
Moeten we je nog adviseren?
Dus je laat je haar groeien, mooiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, vind het eigenlijk wel prima en vrijdag gaat de tondeuse erover of de turkse/haagse kapper
Heb wel vaker gehoord dat blonderen niet in 1 keer helemaal lukt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:04 schreef Manu82 het volgende:
Neuh, vind het eigenlijk wel prima en vrijdag gaat de tondeuse erover of de turkse/haagse kapper
roep Cor er even bij...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:41 schreef Coos het volgende:
Die bunkermuts is zeker weer aan het werk bij ziggo![]()
Heb nu enkel Ned.1![]()
Heb bij aanschaf van het digitale pakket het nummer van mijn smartcard en mijnkeuzepakket via internet doorgegeven en natuurlijk gaat dat mis bij ziggo![]()
Zo maar weer even analoog aansluiten
Ff bellen met optie 3 (storingen volgens mij) daar werken wél kundige mensen, en die kunnen het meteen oplossen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:41 schreef Coos het volgende:
Die bunkermuts is zeker weer aan het werk bij ziggo![]()
Heb nu enkel Ned.1![]()
Heb bij aanschaf van het digitale pakket het nummer van mijn smartcard en mijnkeuzepakket via internet doorgegeven en natuurlijk gaat dat mis bij ziggo![]()
Zo maar weer even analoog aansluiten
Ha ha ha.....daar dan Cor ook geen wonderen mee doen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
roep Cor er even bij...![]()
Is dat zo een kastje , wat ik ook besteld heb, dat kan nog leuk worden dan.
Storingen bellen, echt!~Daar heb je géén externe oenen maar oud Casema mensen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha ha ha.....daar dan Cor ook geen wonderen mee doen!![]()
Ja zo'n kastje voor o.a. HD tv.
Wat een prutsers daar bij ziggo. Zegt zo'n muts: waarom neemt u dan niet het alles in een pakket.
Ik: dat heb ik al maanden sufkut.
Huhquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:43 schreef BONG4002 het volgende:
@Coos: Ik heb soms ook last van uitval met Digitale TV, daarom heb ik ook een splitter in gebruik waar zowel de decoder als de tv opstaan, zo kan je makkelijk switchen en hoef je niet steeds de kabel(s) om te wisselen![]()
Kan idd bij sommige modellenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Als je de antenne-uitgang van de decoder verbindt met de antenne in van de tv (dus niet alleen een scart) dan kun je ook gewoon analoog kijken als de digitale tv niet werkt via de decodert.
Bij UPC tenminste.
Inruilen dat ding, dan krijg je net zo'n mooie als Coos met alleen maar Nederland 1.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan idd bij sommige modellenDe mijne is nog van 2005, die heeft geen aparte Coax uitgang
Nou, die komen ze nét maandag aansluiten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:12 schreef Gert het volgende:
Ik zat nét weer serieus te overwegen om over te stappen naar het alles-in-één-pakket van Ziggo.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stek Ekkel, die is van de woonboot.
Ziggo ook hoor. Ik gooi gewoon die ontvanger uit en kijk analoog verder.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Als je de antenne-uitgang van de decoder verbindt met de antenne in van de tv (dus niet alleen een scart) dan kun je ook gewoon analoog kijken als de digitale tv niet werkt via de decodert.
Bij UPC tenminste.
Dat is leuk hè?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij was net op Ned1, Tros, zat ik naar te kijken
quote:
Hij komt uit mijn geboorteplaats (Kampen), zoon van een kroegbaas (tevens automatenhandel). Vroeger een redelijk berucht café.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat was de hit tijdens de carnaval-kroegentocht.
Ik laat het dan lopen via de stereo en de hele buurt weet er dan vanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is leuk hè?Ik heb me vorige week kostelijk vermaakt met de Tros sterrencruise
geen groter vermaak dan leedvermaak.
Ja, idd. Wij hadden m ook, maar vandeweek zag ik ze op pinkpop dus nu weer ff afgestoftquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik laat het dan lopen via de stereo en de hele buurt weet er dan van![]()
Ting Tings, top cd, te danken aan Caroo, die kwam er hier volgens mij mee?
Oh hee hoi Pimmie.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:18 schreef CarOnline het volgende:
Goeieavond!
Gelukkig, het is rustig hier, kan ik met een gerust hart een uurtje gaan strijken![]()
Stel je voor dat ik alle fun mis, daar moet je toch niet aan denken!
Ik moet wel, ik heb morgen Lara dr feestje. (Beter laat dan nooit dan maarquote:
Duurt nog een maandje of 6, maar de tickets waren nu 200¤ goedkoper dan vorig jaar dus we kunnen nu ook een T-shirt voor Buuv kopen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Prettige vakantie zeg!En benieuwd of jullie jezelf kunnen overtreffen, T-shirt-wise
Als je nu minder dan 800 vindt ben je een lul.quote:
Hhahaha neejohquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Duurt nog een maandje of 6, maar de tickets waren nu 200¤ goedkoper dan vorig jaar dus we kunnen nu ook een T-shirt voor Buuv kopen!![]()
Zeg maar wat jouw voorkeur is!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Als je nu minder dan 800 vindt ben je een lul.
T-shirt wensen voor buuv!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hhahaha neejohzo bedoeld ik het heel niet.
![]()
Maar de teksten van die van Caro zijn briljant.
En 200 euro dat scheelt veel zeg!Damn... Wij wonen hier in een Thaise encalve. Allemaal mannen met een thaise vrouw. ik ken er zo al 7. En dat op een durp van nog geen 2000 inwoners.
Oké mijnheer APKquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
T-shirt wensen voor buuv!
Nu!
Kost geen drol daar joh en het lijkt mij leuk.
Hard-Roze it is!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oké mijnheer APKJa mijnheer APK
(hard)Roze uiteraard.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Bleh, ben een beetje baldadig.what to do, what to do.
Nou, ik zat eerst gewoon heel braaf aan olie op het vuur gooien te denken, Beetje rellen enzo.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
¤ 648 euro, incl tax, vanaf Dusseldorf
Volgens mij heb jij genoeg privé-info om hier een nucleaire rel te ontketenen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik zat eerst gewoon heel braaf aan olie op het vuur gooien te denken, Beetje rellen enzo.
whut?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij genoeg privé-info om hier een nucleaire rel te ontketenen.
waarom doet deze youtube raarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef APK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=Pywkt4aTgXk
De Turk was nog goedkoper, maar dan moesten we op de terugweg een dag nacht in Istanbul overnachten.quote:
Dat gaat óf via Zwitserland, óf ze hebben een heel langzaam vliegtuig. Totale reistijd heenvlucht: 23 uur.quote:
Een mooie glimmende Gemaanse helm?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef Gert het volgende:
Lekkäh Pimmie! Doe maar weer iets met Hitler! Slaapt héérlijk!
Maar ik ben nu toch wel een lul huhquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
De Turk was nog goedkoper, maar dan moesten we op de terugweg een dag nacht in Istanbul overnachten.
Ein bietje!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ik ben nu toch wel een lul huh
quote:
Volgens mij was onze research niet zo heel slecht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alitalia vliegt voor ¤ 772 trouwens, maar dan moet je de achtste vertrekken, 16 uur vliegen. Maar da's niks natuurlijk, want dan ben je daar een twee dagen langer
Zo'n gedoe joh om mee te zeulen! Tenzij ze een opvouwbare hebben. Als ze dat érgens hebben dan is het daar wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Een mooie glimmende Gemaanse helm? [ afbeelding ]
Die is wel liev.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Die vlucht gaat tegen de rijrichting in!![]()
Ja, dat vinnik ook welquote:
Volgens mij moet die vrouw poepen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb haar live gezien in het voorprogramma van Robbie.Geweldig
women tend to do thatquote:
Niet posten is wél lezen toch? Volgens mij volg jij alles wel zo'n beetje!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:57 schreef APK het volgende:
Maar euh, Neemmijnietserieus, ik post dus niet meer in het bunker-subforum.
Zijn er nog roddels die ik gemist heb?
Je bent toch niet aan het strijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:01 schreef CarOnline het volgende:
Haha zie je dat?
Tis precies 12 uur!
Dan word ik inplaats van Assepoester, gewoon weer een prinsesje
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:11 schreef CarOnline het volgende:
Know no fear I'll still be here tomorrow
Bend my ear I'm not gonna go away
You are love so why do you shed a tear
Know no fear you will see heaven from here
I'll shelter you make it alright to cry
And you'll help too 'cos the faith in myself
Has run dry
We are love and I just wanna hold you near
Know no fear we will see heaven from here
I see real love in your eyes
And it fills me up when you start to cry
I just wanna hold you near
We will see heaven from here
Well it all seems out of reach
I will take that blame if it keeps the peace
My self life's short
Wish they'd make it more easy to follow
And I've been caught with nothing but
Love on my mind
We are love don't let it fall on deaf ears
Now it's clear we have seen heaven from here
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je niet in "De bunker" gezien btw, tis best gezellig in dat subforum
Nee klopt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je niet in "De bunker" gezien btw, tis best gezellig in dat subforum
Dat kan natuurlijkquote:
Aha.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk
Heb zelf ook niet gekeken maar wel het subforum gevolgd wat toch wel erg vermakelijk was
Dat wás het ook, daarom juist vermakelijk omdat het zo stom wasquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aha.
Ja, dat kan. Maar t leek me gewoon stom.
Ja maar daar heb ik dan geen zin inquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat wás het ook, daarom juist vermakelijk omdat het zo stom was![]()
TBO2 begint 1 september, maar ik neem zomaar aan dat je die datum niet in je agenda gaat prikkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dan geen zin in
Daar heb je zomaar gelijk in danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
TBO2 begint 1 september, maar ik neem zomaar aan dat je die datum niet in je agenda gaat prikken
Nog eeeeeeeeen keertje, tis immers Robbie Special vandaagquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:11 schreef CarOnline het volgende:
Know no fear I'll still be here tomorrow
Bend my ear I'm not gonna go away
You are love so why do you shed a tear
Know no fear you will see heaven from here
I'll shelter you make it alright to cry
And you'll help too 'cos the faith in myself
Has run dry
We are love and I just wanna hold you near
Know no fear we will see heaven from here
I see real love in your eyes
And it fills me up when you start to cry
I just wanna hold you near
We will see heaven from here
Well it all seems out of reach
I will take that blame if it keeps the peace
My self life's short
Wish they'd make it more easy to follow
And I've been caught with nothing but
Love on my mind
We are love don't let it fall on deaf ears
Now it's clear we have seen heaven from here
Duurt effe voor die clip gaat rulen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:24 schreef CarOnline het volgende:
No, woman, no cry;
No, woman, no cry;
No, woman, no cry;
No, woman, no cry.
Said - said - said: I remember when we used to sit
In the government yard in trenchtown,
Oba - obaserving the ypocrites
As they would mingle with the good people we meet.
Good friends we have, oh, good friends weve lost
Along the way.
In this great future, you cant forget your past;
So dry your tears, I seh.
No, woman, no cry;
No, woman, no cry.
ere, little darlin, dont shed no tears:
No, woman, no cry.
Said - said - said: I remember when-a we used to sit
In the government yard in trenchtown.
And then georgie would make the fire lights,
As it was logwood burnin through the nights.
Then we would cook cornmeal porridge,
Of which Ill share with you;
My feet is my only carriage,
So Ive got to push on through.
But while Im gone, I mean:
Everythings gonna be all right!
I said, everythings gonna be all right-a!
Everythings gonna be all right, now!
So, woman, no cry;
No - no, woman - woman, no cry.
Woman, little sister, dont shed no tears;
No, woman, no cry.
I remember when we used to sit
In the government yard in trenchtown.
And then georgie would make the fire lights,
As it was logwood burnin through the nights.
Then we would cook cornmeal porridge,
Of which Ill share with you;
My feet is my only carriage,
So Ive got to push on through.
But while Im gone:
No, woman, no cry;
No, woman, no cry.
Woman, little darlin, say dont shed no tears;
No, woman, no cry.
Eh! (little darlin, dont shed no tears!
No, woman, no cry.
Little sister, dont shed no tears!
No, woman, no cry.)
tekst?quote:
Jij was toch pittenquote:
Leuk liedje.quote:
yep hahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
Bong! Is dat je nieuwe onder invloed ava? Leuk!
Dat ligt dan kennelijk aan jouquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn onder invloed ava beweegt soms.
Maar dat kan ook aan mij liggen
Ik ben voor, heb alleen nog nooit op een Wii gespeeldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:50 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar een potje Mariokart lijkt me wel leuk met jou (lees:remlof) en liesje1979
Maybe kunnen we dat eens inplannen?
De Wii is leuk manquote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben voor, heb alleen nog nooit op een Wii gespeeld
En ik hoor vanaf de bank dat jij erg goed bent
IE, FF?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Liesje heeft wat problemen te posten met haar favoriete browser
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De Wii is leuk manEcht een keer doen
Haha, ja ik ben redelijk goed alleen heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld dus wat dat betreft kan het een eerlijke competitie worden
Liesje,quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lukte net niet te posten,
Ik zal het nog een keer typen.
De laatste keer dat ik speelde was geloof ik met jou, dus een eerlijke competitie zal het niet worden, maar dat geeft niet, het is leuk om tegen je te rijden. (je weg te zien scheuren)
Volgens mij staat mijn friendscode nog wel in mijn WII, maar we moeten maar eens een avond afspreken.
Misschien wil Pietje ook wel meedoen?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Liesje heeft wat problemen te posten met haar favoriete browser
IE en toen ik remlof tegenkwam had ik nog 6 en dat was een doodzonde schijnbaarquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hoi!!
Ik weet nog dat ik de vorige keer ook al niet wist wie je nog maar weer was, dat weet ik dan nog wel!
Benader jij PP of zal ik dat doen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lukte net niet te posten,
Ik zal het nog een keer typen.
De laatste keer dat ik speelde was geloof ik met jou, dus een eerlijke competitie zal het niet worden, maar dat geeft niet, het is leuk om tegen je te rijden. (je weg te zien scheuren)
Volgens mij staat mijn friendscode nog wel in mijn WII, maar we moeten maar eens een avond afspreken.
Misschien wil Pietje ook wel meedoen?
IE7? Werkt goed iig, van versie 8 heb ik mindere geluiden gehoord maar dat is erg technisch, iig neem ik aan dat remlof je wel op weg kan helpen, ik zag dat je zoeven postte dus het zit wel goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
IE en toen ik remlof tegenkwam had ik nog 6 en dat was een doodzonde schijnbaar
Nu heb ik...eh.....een andere versie iig
FF
slecht, ik ben van het pad, ik heb vanavond kiteman en jeugd en de staat gezien. 'quote:
Hij leest het welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Benader jij PP of zal ik dat doen?
Lijkt me iig top om te doen dus we zien wel
[..]
IE7? Werkt goed iig, van versie 8 heb ik mindere geluiden gehoord maar dat is erg technisch, iig neem ik aan dat remlof je wel op weg kan helpen, ik zag dat je zoeven postte dus het zit wel goed
Jullie zijn een goede match iigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij leest het wel
Het ligt denk ik meer aan het feit dat ik alles altijd maar download en mijn laptop vol staat met troep.
Manu!quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Manu!
Gewoon omdat hij zo tof is, en omdat ik altijd dezelfde post
Uit volle borst meezingen he?
Oh, nouja bij mij iig IE, en dus Windowsquote:
Ik zeg niets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg niets.
Ok, ik kom je even zoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Van het pad? Welk pad? En hoe? En wat? En vertel!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:54 schreef Rots het volgende:
[..]
slecht, ik ben van het pad, ik heb vanavond kiteman en jeugd en de staat gezien. '
![]()
En waar ben jij geweest?
Leuk, welk model?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:03 schreef Manu82 het volgende:
Als het allemaal goed loopt krijg ik vandaag mijn nieuwe laptop
Het is al vroeg, zo gek is dat nietquote:
Dit is verdacht!!!!quote:
msnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dit is verdacht!!!!
Zo snel na Liesjes verzoek, ik zou tegen remlof zeggen: kijk uit
Het zwarte pad, ken je dat? De Staat was tof.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van het pad? Welk pad? En hoe? En wat? En vertel!!![]()
Wij zijn even Arnhem in geweest, naar de move ofzo en naar een poolcafe, dat was leuk, had ik al jaaaaaaren niet gedaan.ik heb gewonnen zelfsbeste uit 3.
Het zwarte pad is een straat toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:07 schreef Rots het volgende:
[..]
Het zwarte pad, ken je dat? De Staat was tof.
Poolen is ook tof, goedzo.![]()
Hij komt gelijk naast me zitten op de bankquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dit is verdacht!!!!
Zo snel na Liesjes verzoek, ik zou tegen remlof zeggen: kijk uit
Altijd upclose and personalquote:
Zegt me niet meteen iets maar zo op jouw zin afgaande is het een best aardig modelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
COMPAQ Presario CQ60-110sa (Engelse versie)
Is precies dezelfde als deze maar dan met een andere processor ofzo geloof ikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zegt me niet meteen iets maar zo op jouw zin afgaande is het een best aardig model
Ik kom daar nooit maar ik hoor nu net wat het is, klinkt leuk misschien een keer kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:07 schreef Rots het volgende:
[..]
Het zwarte pad, ken je dat? De Staat was tof.
Poolen is ook tof, goedzo.![]()
Smart movequote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij komt gelijk naast me zitten op de bank
(om tv te kijken)
waarschijnlijk wat krachtiger maargoed, daar kijk ik zelf niet echt naar dus neem mijn bericht niet al te serieusquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is precies dezelfde als deze maar dan met een andere processor ofzo geloof ik
Beetje ver vanaf Arnhem, kudtstad.'quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit maar ik hoor nu net wat het is, klinkt leuk misschien een keer kijken
Wat doe je in Arnhem dan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar vanaf mijn huis in den haag is het prima te doen
Ik ging nooit veel uit eigenlijk, in Den Haag.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:16 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat doe je in Arnhem dan.![]()
Waar ga je meestal heen in Den Haag? Paard, supermarkt?
Wist je dat nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:17 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat, heeft liesje met remlof?
Dat meen je niet.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ging nooit veel uit eigenlijk, in Den Haag.
Begin het pas net een beetje te ontdekken
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wist je dat niet![]()
![]()
![]()
Ze hielden het ook zo goed verborgen![]()
![]()
In heel veel foute kroegjes, en ik wil een keer naar de pijpelaar, maar die kan ik steeds maar niet vinden enzoquote:
De Pijpelaar, daar wil je niet dood gevonden worden liesje.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In heel veel foute kroegjes, en ik wil een keer naar de pijpelaar, maar die kan ik steeds maar niet vinden enzo
Klinkt als iets waar ik me prima zou vermakenquote:
op het plein zit een leuke ... althans net iets erachterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:25 schreef Manu82 het volgende:
Heb je eigenlijk ook Irish pubs in Den haag, met voetbal enzo heel de dag?
Ik kan het je wel een keer wijzen, ik heb het ooit ook moeten vragen aan iemand na paard.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar ik me prima zou vermaken
En ik snap je routebeschrijving ook wel, zoiets heb ik ook in mijn hoofd, maar waar precies he?
Welk plein? Dat bij het 2e kamer gebouw?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
op het plein zit een leuke ... althans net iets erachter
Vast welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:25 schreef Manu82 het volgende:
Heb je eigenlijk ook Irish pubs in Den haag, met voetbal enzo heel de dag?
Er zijn zoveel pleins in den haag.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Welk plein? Dat bij het 2e kamer gebouw?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vast wel
Ik wil nog een keer naar de karaokebar
Oooooooooohw!! Als je dan in Den Haag woont enzo? Zullen we dan een keer Guus doen?
het plein ... weet ik veel, leek me duidelijk zatquote:
Welk plein? Grote markt? Waar Piet Patat zit?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
het plein ... weet ik veel, leek me duidelijk zat
Iemand heeft het mij al eens gewezen, maar toen was de rij te langquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:26 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik kan het je wel een keer wijzen, ik heb het ooit ook moeten vragen aan iemand na paard.
quote:
Er staat daar nooit een rij joh, en je gaat daar alleen heen als de rest dicht is, niet eerder gaan is het advies.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand heeft het mij al eens gewezen, maar toen was de rij te lang
het plein!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:29 schreef Rots het volgende:
[..]
Welk plein? Grote markt? Waar Piet Patat zit?![]()
Bah ik heb te veel hamburgers en patat op bij het zomerfestiavl.
Maar ik ging zoal niet uitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik probeer uit te vinden waar jij zoal uitgaat
Oh daarzo, kutpleintje joh, ben je daar geweest vanavond?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
het plein!!
waar al die resteaurantjes zitten en de tweede kamer en het ministerie van defensie
ter hoogte van de dynabite (geloof ik) zit of zat een leuk Irish pubje in een donker steegje
Toen was ik er ook, maar niet in de pijpenla.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koninginnenach
EN geen idee hoe laat dat was.
nee ik was in Voorburgquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:34 schreef Rots het volgende:
[..]
Oh daarzo, kutpleintje joh, ben je daar geweest vanavond?
jaquote:Dat is waar Danzig enzo zitten toch?
ik ben nog wat aan het drinken!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik ging zoal niet uit
En nu wel, maar ik moet nog ontdekken wat leuk is enzo.
Maar we gaan weer eens wat drinken, maar geen tapas he?
weet ik nog nietquote:Kom je ook naar parkpop?
Wat moet je nou weer in Voorburg?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik was in Voorburg
[..]
ja
maar dat is niet leuk/te druk/vervelend
Ik begin nu al een droge bek te krijgen, goed idee, even kijken of hier nog een fles ergens ligt.quote:
ik was bij de grote kerk!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:35 schreef Rots het volgende:
[..]
Toen was ik er ook, maar niet in de pijpenla.![]()
Gewoon grote markt, kutfeest.
Volgens mij heb ik jou wel eens zien rondlopen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:35 schreef Rots het volgende:
[..]
Toen was ik er ook, maar niet in de pijpenla.![]()
Gewoon grote markt, kutfeest.
Volgens mij heb ik jou wel eens zien rondlopen.
Nach was sowieso wel tof, maar diep in de nacht is er niet zo veel te beleven.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was bij de grote kerk!
dat was wel leuk
Was je niet bij Dio toevallig?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij waren er pas rond een uur of 12.
Bij 1 of ander schreeuwbandje bij de grote kerk,
En vanaf daar begint het vaag te worden, maar het was wel leuk!
En jij hebt mij zien rondlopen? Waar?![]()
biertjes drinken en live muziek in zo'n theatertjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:37 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer in Voorburg?
Danzig kan best leuk zijn hoor, moet je wel op donderdagavond komen.Maar paard is het vetst op donderdag, join thje parti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |