Dat is niet mis. Wat heb jij gestemd, dan weten we zeker dat die het is gewordenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan hebben we een opkomstpercentage van 50%.
Ze is voor mij een reden om mijn vaste stem aan de SP te heroverwegenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook te kijken en erger me aan de "verbetenheid" van Agnes Kant.
Wat een kenau.
Niet op de PVV dus. Ik bepaal zelf wel wat mijn 'Nederlandse identiteit' is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is niet mis. Wat heb jij gestemd, dan weten we zeker dat die het is geworden
Gert volgens mij ook, dus dan zitten we al op 75%.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oi Talieth....en ja, braaf gestemd
Mocht hij ooit premier worden, wil jij dan niet een "Hannie Schaft" worden?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet op de PVV dus. Ik bepaal zelf wel wat mijn 'Nederlandse identiteit' is.![]()
Ik zie Wilders net op CNN langskomen trouwens.
Die kerel is ook echt aandachtsgeilquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet op de PVV dus. Ik bepaal zelf wel wat mijn 'Nederlandse identiteit' is.![]()
Ik zie Wilders net op CNN langskomen trouwens.
Mocht het zo ver komen dan verwacht ik dat Wilders zijn eigen graf zal graven. Figuurlijk gesproken dan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht hij ooit premier worden, wil jij dan niet een "Hannie Schaft" worden?
En toch heeft de PVV flink winst geboekt las ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Die kerel is ook echt aandachtsgeil
Net ook ff de discussie op tv gevolgd .. PVV: Het is belachelijk dat partijen uitsluiten om te regeren met de PVV voordat de uitslag definitief is! [knip] Wij sluiten regeren met GroenLinks uit .....
50% van de ongeschoolden (geen vervolgopleiding MBO/HBO/WO) heeft PVV gestemt .. I rest my casequote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
En toch heeft de PVV flink winst geboekt las ik.
Hoe kom je daar nu toch bijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:31 schreef Lantashh het volgende:
[..]
50% van de ongeschoolden (geen vervolgopleiding MBO/HBO/WO) heeft PVV gestemt .. I rest my case
Of je het er nu mee eens bent of niet, die Wilders is een verdomd slimme politicus.Ik heb zelf toch weer VVD gestemd, ondanks dat die nou niet echt een denderende indruk maken de laatste tijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:31 schreef Lantashh het volgende:
[..]
50% van de ongeschoolden (geen vervolgopleiding MBO/HBO/WO) heeft PVV gestemt .. I rest my case
Kopie van de jaren dertig, een soort kristallnacht is zit er aan te komenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 03:15 schreef APK het volgende:
Als ik had geweten dat al die fanatieke hitlerfans in alle topics juichend over de 'overwinning' van Wilders zouden gaan posten dan had ik mijn stemkaart niet weggemikt.
Ze hebben hun punt gemaakt.
't Gaat nog veel erger worden over twee jaar.quote:En waar gaat het ook alweer over bij Wilders, Marokkanen moeten dood en dieren niet?
Heeft iemand vroeger zijn poedeltje gepest?
Sukkel.
Nee, ik zit , ik lees, ik hang, ik drink koffie, eet een boterhammetje,quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef Noek het volgende:
Aw, arme Buuf en Buufjongetjes. En Buufmeneer natuurlijk ook maar die zal het vast minder laten merken.![]()
Hoe is het?
Ik heb al gesport. Stond ik daar eerst voor een gesloten deur.Ik was te vroeg en ik ging maar bijijijijna 3x dood. En het was heel stom want er waren alleen maar vrouwen en die kenden elkaar al 100 jaar dus die hadden het heel gezellig samen en ik niet. Dus ik miste al mijn échte sportvrienden. Nou oké, er was één man vanochtend en die deed wél heel aardig en één halve man, een homo maar die werd uit de les gehaald omdat zijn buurvrouw heel boos bij de balie stond omdat hij op haar hondje zou passen en toen zat die daar op z'n gemakkie te fietsen. Was jullie ochtend ook zo enerverend?
Ja hè. Ik voelde me echt de allochtoon op een pvv meeting.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee, ik zit , ik lees, ik hang, ik drink koffie, eet een boterhammetje,
Maar , ik ga nu douchen![]()
Arme jij, kutwijven, die elkaar al 100 jaar kennen, we zullen ze leren.
Ja, maar niet goed, dus we hebben het er thuis maar niet meer overquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hè. Ik voelde me echt de allochtoon op een pvv meeting.
Maar verdomme, mij gaan ze ook leuk vinden! Let maar op.![]()
Oh ja, is je badkamer helemaal klaar?
Jezallij! Daar moet je ook de tijd voor nemen. Gewoon volgend jaar op een vakantie ofzo, even over beginnen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja, maar niet goed, dus we hebben het er thuis maar niet meer over
En nu zit je zeiknat op je werk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen enerverende ochtend hier, stap de trein uit, stortregen.
Neuh, was maar 3min lopenquote:
Dat vindt de baas wel fijn jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef Manu82 het volgende:
Is het noodzakelijk dan om het helder in de kop te krijgen?
Eigen schuld, ik was te laat thuis met teveel wijntjesquote:
Neuh, vind het eigenlijk wel prima en vrijdag gaat de tondeuse erover of de turkse/haagse kapperquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:55 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met je haar Manu?
Moeten we je nog adviseren?
Dus je laat je haar groeien, mooiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, vind het eigenlijk wel prima en vrijdag gaat de tondeuse erover of de turkse/haagse kapper
Heb wel vaker gehoord dat blonderen niet in 1 keer helemaal lukt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:04 schreef Manu82 het volgende:
Neuh, vind het eigenlijk wel prima en vrijdag gaat de tondeuse erover of de turkse/haagse kapper
roep Cor er even bij...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:41 schreef Coos het volgende:
Die bunkermuts is zeker weer aan het werk bij ziggo![]()
Heb nu enkel Ned.1![]()
Heb bij aanschaf van het digitale pakket het nummer van mijn smartcard en mijnkeuzepakket via internet doorgegeven en natuurlijk gaat dat mis bij ziggo![]()
Zo maar weer even analoog aansluiten
Ff bellen met optie 3 (storingen volgens mij) daar werken wél kundige mensen, en die kunnen het meteen oplossen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:41 schreef Coos het volgende:
Die bunkermuts is zeker weer aan het werk bij ziggo![]()
Heb nu enkel Ned.1![]()
Heb bij aanschaf van het digitale pakket het nummer van mijn smartcard en mijnkeuzepakket via internet doorgegeven en natuurlijk gaat dat mis bij ziggo![]()
Zo maar weer even analoog aansluiten
Ha ha ha.....daar dan Cor ook geen wonderen mee doen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
roep Cor er even bij...![]()
Is dat zo een kastje , wat ik ook besteld heb, dat kan nog leuk worden dan.
Storingen bellen, echt!~Daar heb je géén externe oenen maar oud Casema mensen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha ha ha.....daar dan Cor ook geen wonderen mee doen!![]()
Ja zo'n kastje voor o.a. HD tv.
Wat een prutsers daar bij ziggo. Zegt zo'n muts: waarom neemt u dan niet het alles in een pakket.
Ik: dat heb ik al maanden sufkut.
Huhquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:43 schreef BONG4002 het volgende:
@Coos: Ik heb soms ook last van uitval met Digitale TV, daarom heb ik ook een splitter in gebruik waar zowel de decoder als de tv opstaan, zo kan je makkelijk switchen en hoef je niet steeds de kabel(s) om te wisselen![]()
Kan idd bij sommige modellenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Als je de antenne-uitgang van de decoder verbindt met de antenne in van de tv (dus niet alleen een scart) dan kun je ook gewoon analoog kijken als de digitale tv niet werkt via de decodert.
Bij UPC tenminste.
Inruilen dat ding, dan krijg je net zo'n mooie als Coos met alleen maar Nederland 1.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan idd bij sommige modellenDe mijne is nog van 2005, die heeft geen aparte Coax uitgang
Nou, die komen ze nét maandag aansluiten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:12 schreef Gert het volgende:
Ik zat nét weer serieus te overwegen om over te stappen naar het alles-in-één-pakket van Ziggo.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stek Ekkel, die is van de woonboot.
Ziggo ook hoor. Ik gooi gewoon die ontvanger uit en kijk analoog verder.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Als je de antenne-uitgang van de decoder verbindt met de antenne in van de tv (dus niet alleen een scart) dan kun je ook gewoon analoog kijken als de digitale tv niet werkt via de decodert.
Bij UPC tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |