abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:33:58 #61
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_69725388
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou? Alleen omdat hitle.. wilders dat zegt?
Je weet dat het inspelen op goedkoop oorlogs sentiment en vergelijkingen maken met nazi-Duitsland toch wel zijn langste tijd heeft gehad als effectieve methode om iemand politiek monddood te maken? Zou toch denken dat dit grapje sinds de hele Fortuyn periode wel inmiddels was doorgedrongen. Misschien moet je eens contact opnemen met 'mijn' burgemeester hier in Nijmegen. Die heeft volgens mij nog steeds nachtmerries van het gebruik van deze tactiek.
pi_69725389
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:33 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Jij woont zeker op een eiland?

Ik nodig je van harte uit om eens een weekendje Gouda te bezoeken!
Ik woon in Rotterdam.
Rotterdam Zuid.

pi_69725397
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:32 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ksstt, ga weg dan.

/shoo
WOWEMOTE! !!!EINZ!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_69725412
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:34 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik woon in Rotterdam.
Rotterdam Zuid.

Dan moet je of blind zijn of zwakzinnig of zelf een rellenneger.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:35:01 #65
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_69725415
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:32 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ksstt, ga weg dan.

/shoo
precies wat ik bedoel, ga die dialoog aan, onderbouw je mening...
aan korte oneliners hebben we niks...
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:35:29 #66
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_69725433
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef Foxy-lady het volgende:

[..]

Mark my words. Wilders gaat dat wel worden. Als je dat nu nog niet ziet dan heb je een groot bord voor je kop net als de rest van die godvergeten vastgeroeste mongolen in de 2e kamer.
De boze kiezer, achterlijke zijn het. Zie hier het perfecte voorbeeld.
pi_69725436
quote:
Ik ben pas tevreden als de PVV in de coalitie zit als grootste partij van het land.
De mensen willen dat er eindelijk eens wat gebeurt in dit land. Criminelen eindelijk eens keihard aanpakken en niet laten wegkomen met een taakstraf. De criminele marokkanen eindelijk eens in de lurven pakken en op het vliegtuig zetten naar hun eigen land. Eindelijk zal het volk eens aan zet zijn , nog even geduld.
pi_69725438
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:33 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Je weet dat het inspelen op goedkoop oorlogs sentiment en vergelijkingen maken met nazi-Duitsland toch wel zijn langste tijd heeft gehad als effectieve methode om iemand politiek monddood te maken? Zou toch denken dat dit grapje sinds de hele Fortuyn periode wel inmiddels was doorgedrongen. Misschien moet je eens contact opnemen met 'mijn' burgermeester hier in Nijmegen. Die heeft volgens mij nog steeds nachtmerries van het gebruik van deze tactiek.
Wilders vraagt er gewoon om.

Met zijn tsunamis knokploegen en marcheren naar de Tweede Kamer.

Zijn gewoon letterlijk leuzen uit de nazicampagne.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:36:27 #69
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69725455
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wilders vraagt er gewoon om.

Met zijn tsunamis knokploegen en marcheren naar de Tweede Kamer.

Zijn gewoon letterlijk leuzen uit de nazicampagne.
Ga actie ondernemen. Het is een vrijland.
pi_69725460
verheug me nu al op de gewone verkiezingen:D
pi_69725461
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:35 schreef Brammetje het volgende:

[..]

De mensen willen dat er eindelijk eens wat gebeurt in dit land. Criminelen eindelijk eens keihard aanpakken en niet laten wegkomen met een taakstraf. De criminele marokkanen eindelijk eens in de lurven pakken en op het vliegtuig zetten naar hun eigen land. Eindelijk zal het volk eens aan zet zijn , nog even geduld.
Alsof Marokko Nederlandse probleem jongeren gaat accepteren.

Die zijn allemaal hier geboren en getogen man. Die vliegtuigen worden keihard teruggestuurd.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:36:47 #72
244403 Mefistoteles
www.gnosticteachings.org
pi_69725468
Ik vindt het trouwens voorbij crimineel om ook maar iemand met Hitler te vergelijken.
Je zegt dan eigenlijk dat die persoon dood moet.
Vrij laf om iemand op die manier vanuit de luie stoel te demoniseren.
pi_69725470
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:36 schreef Jules- het volgende:

[..]

Ga actie ondernemen. Het is een vrijland.
Ik overweeg serieus om me aan te sluiten bij een politiek partij na vandaag ja.
pi_69725472
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:34 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

WOWEMOTE! !!!EINZ!
Wehehehe /lol!!11!!1!
pi_69725478
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:26 schreef Brammetje het volgende:
Kijk het debat van net, met alle fractieleiders nog even terug zou ik zeggen. Geert stak er met kop en schouders boven uit, de mensen willen duidelijkheid.
Wilders was net zo slecht als de anderen. Het was een flutdebat.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_69725481
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:36 schreef IHVK het volgende:
Die zijn allemaal hier geboren en getogen man. Die vliegtuigen worden keihard teruggestuurd.
Dan doen we toch een Air-France-tje.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:37:47 #77
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_69725484
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:33 schreef Pumatje het volgende:

[..]

je spreekt over "die" mensen
en dat zij kortzichtig zijn.

man je zou je eigen post eens moeten lezen
wat ik met kortzichtig en ondoordacht bedoel is dat zoals ik al zei veel mensen op PVV stemmen zonder een onderbouwde mening te hebben.
sterker nog, vaak weten ze niet eens waar de PVV voor staat...
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:37:50 #78
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_69725485
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef Foxy-lady het volgende:

[..]

Mark my words. Wilders gaat dat wel worden. Als je dat nu nog niet ziet dan heb je een groot bord voor je kop net als de rest van die godvergeten vastgeroeste mongolen in de 2e kamer.
Hij is nog niet de grootste, daarnaast zal hij als hij al mee zou willen doen op het moment dat het er op aan komt compromissen moeten sluiten met de middenpartijen om een kabinet te kunnen vormen waarin hij een aantal van zijn standpunten zo snel mogenlijk uit zou moeten kunnen voeren(en een ander deel meteen moeten laten vallen),waardoor hij ws in het zelfde dillemma zal komen als Marijnissen tijdens de vorige coalitie beprekingen.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:37:51 #79
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69725487
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:36 schreef Mefistoteles het volgende:

quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik overweeg serieus om me aan te sluiten bij een politiek partij na vandaag ja.
pi_69725496
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:26 schreef Brammetje het volgende:
Kijk het debat van net, met alle fractieleiders nog even terug zou ik zeggen. Geert stak er met kop en schouders boven uit, de mensen willen duidelijkheid.
JIj vond Wilders sterk? Met zijn cordon sanitaire. Hij weet duidelijk niet eens wat het is
pi_69725506
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:36 schreef Mefistoteles het volgende:
Ik vindt het trouwens voorbij crimineel om ook maar iemand met Hitler te vergelijken.
Je zegt dan eigenlijk dat die persoon dood moet.
Hoe echt?

Wilders noemt de islam een facistsiche religie. Moeten alle moslims nu dood volgens Wilders?

Wilders hoeft echt niet dood van mij. Dat zou echt heel erg zijn. Vreselijk zelfs.
Ik vind he wel een enge en gevaarlijke figuur die ik liever vandaag dan morgen van het politieke toneel zie verdwijnen.

EN dan ben ik nog mild want zelf wil hij journalisten (Clarie Polak) naar Noord Korea sturen.
pi_69725528
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:37 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dan doen we toch een Air-France-tje.
Tja...
pi_69725534
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:37 schreef Beetlebum het volgende:

sterker nog, vaak weten ze niet eens waar de PVV voor staat...
Dat weet de PVV zelf ook niet.
*****Kraak........
pi_69725535
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:36 schreef IHVK het volgende:

[..]

Alsof Marokko Nederlandse probleem jongeren gaat accepteren.

*mompeld iets over rottemerplaat*
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:40:26 #85
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_69725548
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:38 schreef IHVK het volgende:

EN dan ben ik nog wild want zelf wil hij journalisten (Clarie Polak) naar Noord Korea sturen.
Haha, jij bent zo zielig
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:40:39 #86
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69725554
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:39 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Dat weet de PVV zelf ook niet.
pi_69725592
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:40 schreef Jules- het volgende:

[..]

Veel geblaat en weinig wol.
*****Kraak........
pi_69725593
Wrom PVV?
euh nou euh?

VERKIEZINGSPAMFLET

Partij voor de Vrijheid
Nederland is een prachtig land. Maar het staat onder druk. Om tal van redenen. De politieke elite in Nederland negeert stelselmatig de belangen en problemen van de burger.

Het is nog steeds niet veilig op straat door onvoldoende politie en te lage straffen. Het aantal vreemdelingen dat jaarlijks naar ons land komt is nog steeds excessief hoog. De demografische ontwikkelingen zijn ronduit zorgelijk: de meerderheid van de jongeren in de grote steden is nu al van niet-westerse afkomst. De overheid is veel te groot en heft te veel belastingen zowel op landelijk als gemeentelijk niveau zodat burgers iedere maand opnieuw te weinig van hun eigen verdiende geld overhouden. En kwetsbare mensen zoals ouderen in verpleeg- en verzorgingshuizen leiden te vaak een mensonwaardig bestaan. Ondertussen wordt een politieke partij voor pedofielen opgericht en worden dierenmishandelaars ongestraft of met hooguit een boete naar huis gestuurd. Dat kan en moet allemaal zoveel beter. Het fatsoen moet terug in onze samenleving.

Daarom zijn er dringend veranderingen nodig. Nederland moet weer een sterk en vitaal land worden. Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid en een duurzaam sterkere economie. Een land, waarin naast een kleine doelmatige overheid en het verantwoordelijke individu, ook het maatschappelijke middenveld (maatschappelijke organisaties, verenigingsleven, gezin, kerk, etc.) de rol krijgt die het verdient. Een land dat trots is op zijn eigen identiteit, die identiteit ook durft te benoemen en voor het behoud daarvan durft op te komen, ook binnen het steeds verder uitdijende Europa. Een land dat meer investeert in betere veiligheid voor zijn inwoners, beter onderwijs voor zijn kinderen en menswaardigere zorg voor zijn ouderen. Een land dat crimineel gedrag op straat en islamitisch terrorisme keihard aanpakt en bestraft. Een land met een bestuur dat problemen van de burgers oplost. Een land met politici die meer naar die burgers luisteren en minder met zichzelf bezig zijn. Kortom: een beter en sterker Nederland!

De Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid heeft de afgelopen anderhalf jaar een groot aantal voorstellen gedaan om tot zo'n beter en sterker Nederland te komen. In de Onafhankelijkheidsverklaring, het Plan voor een Nieuwe Gouden Eeuw en in Klare Wijn zijn al veel concrete voorstellen te vinden. In Nieuw Realisme hebben wij onze ideologische kaders geschetst. In dit verkiezingspamflet geven wij - kort en krachtig - onze belangrijkste voorstellen weer. Vernieuwende en gedurfde voorstellen die leiden tot een beter en sterker Nederland.

Een Nederland om weer trots op te zijn!

I. Belastingverlaging

16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)Miljard extra voor AOW'ersExtra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis door het wegsnijden van bureaucratie en overhead en de benutting van een deel van een mogelijk begrotingsoverschot aan deze drie sectorenLagere benzineprijzen door terugdraaien ‘kwartje van Kok'Onverkort handhaven hypotheekrenteaftrekMinder ministeries, minder ambtenarenGeen stijging gemeentelijke lasten
II. Keiharde aanpak criminaliteit en terrorisme

Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingenNa drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstrafAfschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijfWettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijvenMinder taakstraffenAfschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedragIntroductie heropvoedingskampenPreventief fouilleren in het hele landHerinvoering jeugd- en zedenpolitieWettelijk verbod op pedofielenpartijProfessionelere hulp voor slachtoffersEinde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekkingDenaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteitIntroductie van administratieve detentie bij terrorisme10 jaar geen recht op uitkering bij uitkeringsfraudeNiet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderdAgressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstrafKraakverbodReorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD
III. Onderwijs en gezin
Meer aandacht voor onderwijs, gezin en opvoeding kinderen: veilige scholen, kwaliteitsverbetering lerarenopleiding, normen en waarden terug in gezin en onderwijs, ouders meer verantwoordelijk voor crimineel gedrag van hun minderjarige kinderen (waar van toepassing ook als het gaat om hun eigen verblijfsstatus)Geschiedenis en nationale identiteit prominent in het curriculum van alle scholenMenselijke maat terug in onderwijs: kleinere scholen, primaat bij docenten en oudersAfschaffen tweede fase/studiehuis en VMBO, herinvoering ambachts- en tuchtscholenSociale dienstverlening/maatschappelijke stage verplicht onderdeel schoolcurriculum voortgezet onderwijs (3 maanden: ouderenbezoek etc.)Handhaving artikel 23 van de Grondwet (vrijheid van onderwijs), maar moratorium van 5 jaar op nieuwe islamitische scholenWachtlijsten jeugdzorg wegwerken
IV. Immigratiestop / Integratie
Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaarInvoering quotum asielzoekers van maximaal 5.000 per jaar, opvang in eigen regioNieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijvenMoratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholenSluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imamsVerbod op buitenlandse financiering of buitenlandse bestuurlijke invloed moskeeënPreekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizenAfschaffen stemrecht gemeenteraden voor niet-NederlandersTeksten vanwege de overheid op (voorlichtings- en informatie-)folders uitsluitend in de Nederlandse taalAfschaffen dubbele nationaliteitGeen medische zorg voor illegalen behoudens spoedeisende hulpNaturalisatie pas na 10 jaar rechtmatig verblijf in Nederland gedurende welke periode men volledig moet hebben gewerkt en geen misdrijf mag hebben gepleegdEerste tien jaar verblijf vreemdelingen in Nederland: geen recht op uitkeringGeen verblijfsvergunning voor immigranten die tien jaar voor aanvraag verblijfsvergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijfGeen export van uitkeringen buiten de EUUitvoering motie-Wilders inzake burqaverbod in openbare ruimteVerbod hoofddoekjes in publieke functiesBevorderen vrijwillige remigratie
V. Directe democratie: meer invloed van de burgers
Meer directe democratie: invoering bindende referenda, te beginnen met (1) Turks lidmaatschap EU, (2) wenselijkheid Euro en (3) Antillen wel of niet in KoninkrijkInvoering districtenstelsel, gekozen burgemeester en gekozen minister-presidentAfschaffen Eerste KamerTerugbrengen aantal leden Tweede Kamer van 150 naar 100Afschaffen wachtgeldregelingen voor politici, zelfde sociale zekerheidsrechten als andere burgers. Onmiddellijke invoering sollicitatieplicht voor oud-politiciGeen salarisverhoging voor ministers, kamerleden en andere politici/bestuurdersGeen overheidssubsidies voor politieke partijen
VI. Zorg / Sociale Zaken
Extra geld voor verpleeghuiszorg: minder bureaucratie/overhead en meer handen aan het bedNette eenpersoonskamers voor ouderen in verpleeghuizen: ouderen zijn geen gevangenenBelastingvrij loon voor vrijwillig werkende 65-plussersGrenzen zo lang mogelijk dichthouden voor Oost-Europese werknemersWerken voor een uitkeringGeen fiscalisering AOW, vergroting draagvlak AOW door meer werkenden onder de 65 jaar
VII. Infrastructuur / Ruimtelijk ordening / Energie
Meer investeren in wegen en automobiliteit: meer wegen, prioriteit bij knelpuntenGeen tolheffing, geen rekeningrijden, afschaffen trajectcontrolesVerhoging maximumsnelheid, extra verhoging in avonduren en 's nachtsTweede nationale luchthaven in Flevopolder of in zeeVan Groene Hart naar Kloppend Hart: wonen, werken en recreërenBouw nieuwe kerncentrales
VIII. Europese Unie / Vredesoperaties / Buitenlands beleid
Geen nieuwe landen bij Europese UnieTurkije in de EU dan Nederland eruitAfschaffen Schengen-visa, Nederland gaat weer geheel over eigen toelatingsbeleid vreemdelingenGeen nieuwe Europese Grondwet of overdracht nationale bevoegdheden aan BrusselSamenwerking EU vooral economisch, terugbrengen politieke zeggenschap naar nationale parlementenAfschaffen Europees Parlement, sterke beperking Europese Commissie en stoppen met jaarlijkse Nederlandse miljardenafdrachten aan BrusselMinder Nederlandse militaire bijdragen aan internationale (vredes)operaties, alleen nog deelname aan NAVO-operatiesMeer prioriteit voor mensenrechten in buitenlands beleidVerhoging efficiency krijgsmachtVerbetering zorg en nazorg thuisfront uitgezonden en teruggekeerde militairen Steun voor strijd tegen internationaal terrorisme zoals Al-Qaida, Hezbollah en Hamas
IX. Dierenrechten/dierenwelzijn
Rechten van het dier in de GrondwetMinimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dierenMeer prioriteit bij politie en justitie voor opsporing en vervolging dierenmishandeling (animal cops)Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69725603
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:16 schreef IHVK het volgende:
Zijn jullie nu tevreden.
Ik heb PVV gestemd en ja, ik ben tevreden.
pi_69725609
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:19 schreef Foxy-lady het volgende:
Heerlijk die frustratie van de linkse kerk. Take your loss!

Wilders for president!

<- Arma
In nederland hebben we geen president, dat weet je toch he?

(Aangezien je op Wilders stemt betwijfel ik dat)
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')