indrukwekkende fotoquote:
wel een namaak dof zo te zien. maar de foto is wel tof idd.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:09 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geeeeen idee
mooie dof btw
ik wou net zeggen... das geen DOF maar gewoon een blurquote:Op maandag 8 juni 2009 07:55 schreef Danny het volgende:
[..]
wel een namaak dof zo te zien. maar de foto is wel tof idd.
Nee ook niet..quote:Op maandag 8 juni 2009 09:10 schreef Ynske het volgende:
Richard Avedon?
Ik dacht dat xs.to dat automatisch voor mij deed, bleek niet zo te zijn helaasquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:11 schreef prupke het volgende:
[..]
indrukwekkende foto
leuk dat je mee doet met dit breinspel.... maar slimpie dat je er bent ..kan je de volgende foto renamen zodat het ook niet te traceren is via google?
Jaaaaa!!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:31 schreef ElizabethR het volgende:
Owwww, wacht effe, popfotografie....
Kees Tabak?
quote:
Hans van der Meer: Dutch Fieldsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef kvdv het volgende:
hydraulix: Terry Richardson... ik dacht het al te herkennen aan de harde flits ->Yashica T4
[ afbeelding ]
correctquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef hydraulix het volgende:
Chiwakka: Benjamin Couprie (Solvay Conferentie)
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:59 schreef hydraulix het volgende:
Chiwakka: Benjamin Couprie (Solvay Conferentie)
Ja ik heb gezegd tegen Isdatzo dat ie zijn foto de volgende keer moest renamen (gevraagd dus op een leuke manier)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:56 schreef kvdv het volgende:
Shark.Bait:
Christine Keeler door Lewis Morley
Ik had geen idee hoor, maar door je hint kon ik het wel uitvogelen...enigzins lame misschien
[ afbeelding ]
Door hints van mijn voorganger kwam ik ook op het juiste spoor. En als het helpt, is het imo, wat prupke ook al zei, niet lame. beetje uitzoekwerk is toch altijd leuk? Leer je wat van.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:56 schreef kvdv het volgende:
Shark.Bait:
Christine Keeler door Lewis Morley
Ik had geen idee hoor, maar door je hint kon ik het wel uitvogelen...enigzins lame misschien
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |