Geeft niets, foutje kan gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:04 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dit zegt wiki:
Heilig Landstichting is een dorp in de gemeente Groesbeek (Gelderland). De plaats ligt tegen de bebouwde kom van Nijmegen aan, zodat het als het ware bij deze stad hoort.
en ik ken iemand die er geboren is en die noemt zichzelf Nijmegenaar... sorry dat ik ernaast zit
Mja, als het ware.. In de eerste regel staat vrij duidelijk Groesbeek, ik vind dat je dat dan niet fout mag rekenen. Als iemand Nijmegen had gezegd als eerste was dat goed geweest. Oh, en als ze mij vragen waar ik vandaan kom noem ik ook de grote stad naast het dorp waar mijn ouders wonenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:04 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dit zegt wiki:
Heilig Landstichting is een dorp in de gemeente Groesbeek (Gelderland). De plaats ligt tegen de bebouwde kom van Nijmegen aan, zodat het als het ware bij deze stad hoort.
en ik ken iemand die er geboren is en die noemt zichzelf Nijmegenaar... sorry dat ik ernaast zit
Ja, ik weet niet meer hoe die andere heetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nee, St. Stephen's Green is mooi, maar véél kleiner.
ik heb wiki pas gezocht nadat ik jouw antwoord gezien en me verontschuldigd....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, als het ware.. In de eerste regel staat vrij duidelijk Groesbeek, ik vind dat je dat dan niet fout mag rekenen. Als iemand Nijmegen had gezegd als eerste was dat goed geweest. Oh, en als ze mij vragen waar ik vandaan kom noem ik ook de grote stad naast het dorp waar mijn ouders wonen
En wiki is ook niet altijd een ideale bron. 'Tegen de bebouwde kom' klopt in theorie wel, maar die bebouwde kom is hier voornamelijk een villawijk met veel groen ertussen. Het is dus echt niet zo dat het tegen de stadsrand aan ligt.
Ah ok. Kan gebeurenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:09 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik heb wiki pas gezocht nadat ik jouw antwoord gezien en me verontschuldigd....
Dianaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Weer een stedenvraagje goed.
Wie geldt als de beschermheilige van de jacht?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:18 schreef De_Hertog het volgende:
Sorry, Mark..
Truste Markquote:
Sportief!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
@Nico_S.: ik doe niet moeilijk over een punt meer of minder, dat punt mag je houden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |