* Mortaxx AIVD mailtquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:24 schreef MissJ het volgende:
Ik dacht heel even dat Wilders misschien live was neergeschoten en dat daarom het beeld snel was gestopt... maar helaas
geimproviseerde live uitzendingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Bijna alle NOS uitzendingen zijn live overigens
Live en ongescript dan...quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Bijna alle NOS uitzendingen zijn live overigens
Nos man? Bedoel je Feryy Mingele?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:41 schreef Ame_thyst het volgende:
Die NOS man kan trouwens totaal GEEN debat leiden... wat een vertoning.
Ja, zit al 3 uur naar de arme man te kijken en weet zijn naam nog nietquote:
Voor wie? De Belgen die meekijken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:47 schreef Supersoep het volgende:
Net al een klaagmail verstuurt. Helpt geen fuck natuurlijk, maar ik moet toch een beetje frustratie kwijt. Achterlijke amateurs, ik schaam me kapot.
Bijvoorbeeld, ja. Zelfs de Belgen verneuken het zo hard nog niet. Dan moet je jezelf echt gaan schamen als publieke omroep.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Voor wie? De Belgen die meekijken?
In verhouding met de politiek zelf daar kan je niet falen als media zijndequote:Op donderdag 4 juni 2009 23:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ja. Zelfs de Belgen verneuken het zo hard nog niet. Dan moet je jezelf echt gaan schamen als publieke omroep.
België stemt zondag pas.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ja. Zelfs de Belgen verneuken het zo hard nog niet. Dan moet je jezelf echt gaan schamen als publieke omroep.
Die mag kersen plukken.quote:
Waargebeurd verhaal?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
België stemt zondag pas.
Als daar op Eddie Wally is te stemmen doen ze het.
De enige die uit een vliegtuig viel zonder te overlijden.
Alles wat Wally zingt is uit het leven gegrepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |