ik hoop het voor jequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:50 schreef MNR het volgende:
Dat hij me maar helemaal gek mag maken en daarna er heeeeele leuke dingen gaan gebeuren![]()
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:50 schreef MNR het volgende:
Dat hij me maar helemaal gek mag maken en daarna er heeeeele leuke dingen gaan gebeuren![]()
Heb nu spijt dat ik hem zo hoog heb ge plaats hebtquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat heeft het anders voor zin om het op de wasmachine te doen?
Hoi MNRquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:46 schreef MNR het volgende:
Whehe, de waskamer. Grappig, heb ik net verteld
tvp and good night everyone
Ow ja, en verliefd zijn zuigt
Geen ideequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat heeft het anders voor zin om het op de wasmachine te doen?
Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
Avond
Waarom zuigt verliefdheid? Is toch lekker! Ik wou dat ik verliefd was!
Hoi Pienquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
Avond
Waarom zuigt verliefdheid? Is toch lekker! Ik wou dat ik verliefd was!
Eh ....... te makkelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?
Ja ik ben domquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?
Oke dat is wel herkenbaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
Okay even wat meer verklaring: het zuigt omdat je soms een beetje onzeker bent over jezelf. Maar dat is nu.
De rest van het moment is het gewoonweg geweldig en voel je je helemaal happy na zo'n klein dingetje, zo'n klein gebaartje![]()
Ik wilde gewoon even uiten dat ik het haat om onzeker te zijn![]()
Dat zuigt. En dat is gewoon menselijk. En ik ben menselijk![]()
Nu echt weg. Good night people.
Ik vind m zo leuk!!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wou dat ik me zo voelde als MNR..
Ik ga maar naar bed..
Dat vind ik dus lastigquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:59 schreef Ernemmertje het volgende:
Verliefdheid is heerlijk!! Altijd ervan genieten, zelfs als die ander niet verliefd op jouw is, haha
Nou als jij er bent blijf ik nog wel evenquote:
ik zeg, onmogelijk...quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:59 schreef Ernemmertje het volgende:
Altijd ervan genieten, zelfs als die ander niet verliefd op jou is, haha
Kijk haar is even lief doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou als jij er bent blijf ik nog wel even
You're turning into a spellingnazi!quote:
Nou je zou er bang van wordenquote:
Altijdquote:
Ik zou niet durven, ik gaf gewoon mijn mening op wat zij zeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat het bij jou dus foutquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nou je zou er bang van worden
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:04 schreef rival het volgende:
Ik zou niet durven, ik gaf gewoon mijn mening op wat zij zei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Na al die jaren wat bij jij toch een wijs manquote:
Bummerquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:05 schreef rival het volgende:
Klinkt geloofwaardig, maar toch geloof ik dat niet![]()
what you 2?
waarbij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Na al die jaren wat bij jij toch een wijs man
quote:
toevallig is er nog een plekje vrij op mijn bank...quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef Ofresca het volgende:
Oh jongens, ik heb zin om ff tegen iemand aan te kruipen en te vergeten hoe naar de wereld kan zijn.
Ik kom uit amsterdam schat, zo spreek ik het toch ook uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bummer![]()
Spellingnazi(Heb bij jou wat aangepast
)
Dacht toch niet dat ik helemaal naar Groningen komquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef Ofresca het volgende:
Oh jongens, ik heb zin om ff tegen iemand aan te kruipen en te vergeten hoe naar de wereld kan zijn.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
toevallig is er nog een plekje vrij op mijn bank...
*spreid zijn armen*
Heb je geen huisdier?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef Ofresca het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef Ofresca het volgende:
ben je wel knuffelbaar?quote:
Is goed pap, nog heel eventjes danquote:
Zegt iemand die zich druk maakt om jou/jouwquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:08 schreef rival het volgende:
Ik kom uit amsterdam schat, zo spreek ik het toch ook uit
pluspuntje prrrrrrquote:
Ja, het is nu heel donkerbruin met een klein beetje highlights.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil ook weer eens in een paar ogen kijken en de wereld om me heen vergeten.....
[HW-Mode] fotoquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is nu heel donkerbruin met een klein beetje highlights.
Het zou voor mij momenteel niet echt handig zijn i.v.m studie maar tis wel fijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil ook weer eens in een paar ogen kijken en de wereld om me heen vergeten.....
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is nu heel donkerbruin met een klein beetje highlights.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ze zijn bij mij altijd uitverkochtquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
het lijkt zowaar of ik een leven heb, zo weinig ben ik nog maar hier de laatste tijd
Hoi.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Jij ook al? Het moet niet erger worden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
het lijkt zowaar of ik een leven heb, zo weinig ben ik nog maar hier de laatste tijd
Wederzijdse verliefdheid komt altijd uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:16 schreef mrbox het volgende:
Het zou voor mij momenteel niet echt handig zijn i.v.m studie maar tis wel fijn![]()
Ik ben blondquote:mooizo niet meer dat blonde gedoe
ze bedoelde wegdromen, niet van schrik de wereld vergetenquote:
Ik zie je ogen nietquote:
Ja!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
wil je mijn 2e handse leven hebben??? Krijg je er gratis een stelletje verdrink ogen bij
Nu willen we natuurlijk meer info!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:17 schreef Haushofer het volgende:
Ik hoorde vanavond een mooi verhaal over een barbecuebezoek dat geloof ik mede door dit topic tot stand is gekomen
Maar nou ga ik weer weg, want ik ben geen single![]()
Blijft een goeie film toch?quote:
Ja, daar was ik al bang voor, maar ik heb opperste discretie beloofd zoals altijd en weet niet eens zeker of het nou wel dit topic wasquote:
Zoals het hoort. Zou vanavond naar T4 gaan maar heb dat afgezegd en ben bij mijn oma langs gegaan. Was niet heel tof enzo.quote:
Haha, handigquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:21 schreef Haushofer het volgende:
Ja, daar was ik al bang voor, maar ik heb opperste discretie beloofd zoals altijd en weet niet eens zeker of het nou wel dit topic was
Volgende keerquote:
Totaal niet mijn ding. Hou wel van films, maar dat vind ik geen reet aan.quote:
2028 heb ik weer tijd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Q! Q! Q! gaan wij nog eens biertjes drinken in t mooie utrecht? heb je al eeuwen niet gezien
Waarom kijk je dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Totaal niet mijn ding. Hou wel van films, maar dat vind ik geen reet aan.
Nah kost wel veel tijd hoor verliefdheidquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wederzijdse verliefdheid komt altijd uit
[..]
Ik ben blondVoor zolang het nog duurt
Whooooooooh, die Q wel.. en Snuit wordt weer gepasseerd!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Q! Q! Q! gaan wij nog eens biertjes drinken in t mooie utrecht? heb je al eeuwen niet gezien
Goed plan, duik er ook maar weer inquote:
Is goedquote:
Dat is dan niet belangrijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:23 schreef mrbox het volgende:
Nah kost wel veel tijd hoor verliefdheid![]()
Ja jij bent blond, punt blijft
Ik ben serieus echt KEI-druk!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je mag ook gewoon zeggen dat je me niet aardig vindt hoor
Q ken ik maar die wil mij blijkbaar niet meer kennen dus snuit wanneer gaan wij biertjes doen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whooooooooh, die Q wel.. en Snuit wordt weer gepasseerd!
Ik ook?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je mag ook gewoon zeggen dat je me niet aardig vindt hoor
Ik heb morgen avond nog geen plannen en zat me net te bedenken dat ik zin heb om op een terras of binnen ergens lekker lui te hangen in de stadquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Q ken ik maar die wil mij blijkbaar niet meer kennen dus snuit wanneer gaan wij biertjes doen?
Ik mag hopen dat mijn verliefdheid lekker zuigtquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:26 schreef Kluts het volgende:
Oh, over de TT: Als verliefdheid zuigt, pak je het niet goed aan.
moet werken tot 21.30quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb morgen avond nog geen plannen en zat me net te bedenken dat ik zin heb om op een terras of binnen ergens lekker lui te hangen in de staddus............. morgen?
Als het onderwerp van je verlifdheid zuigt weer welquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:26 schreef Kluts het volgende:
Oh, over de TT: Als verliefdheid zuigt, pak je het niet goed aan.
Kreeg er vlagen van mee, en vrienden van me wilden het zien.quote:
Jij kijkt liever chickflicksquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kreeg er vlagen van mee, en vrienden van me wilden het zien.
Dus dan ben ik ook de moeilijkste niet.
Hmmm, dan zit ik wel dat ik zelf moet koken.. Maar jou zien.. pfoe...quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet werken tot 21.30maar ben zaterdag vrij dus an sich heb ik tijd vanaf 22uur
wijsheidquote:
Nee.quote:
Ligt er maar net aan of ze jou zuigt of nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het onderwerp van je verlifdheid zuigt weer wel.
Goed puntquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of ze jou zuigt of niet
ik doe niet aan bellen wel aan smsen, maar ik heb je nr nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, dan zit ik wel dat ik zelf moet koken.. Maar jou zien.. pfoe...Anders bellen/smsen we morgen even?
Dat valt te regelen natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik doe niet aan bellen wel aan smsen, maar ik heb je nr niet
Ik ga ook kijken of jij kan slapenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:38 schreef Kluts het volgende:
Zometeen maar eens kijken of ik kan slapen.
Passief hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken of jij kan slapen.
Ik dacht, ik breng het subtiel, ik bedoelde natuurlijk dat ik wel zou zorgen dat je niet zou slapenquote:
Nog niet.. jij goede ideeen? of is biertje met MM een date voor mij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:39 schreef Kluts het volgende:
Iemand nog spectaculaire dateplannen voor dit weekend?
Jij, ik Zaterdagavond, japans etenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:39 schreef Kluts het volgende:
Iemand nog spectaculaire dateplannen voor dit weekend?
Ikzelf ben ongeveer zo subtiel als een stormram, dus die subtiliteit mag je achterwege laten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht, ik breng het subtiel, ik bedoelde natuurlijk dat ik wel zou zorgen dat je niet zou slapen.
Geen idee. Ik heb daar geen verstand van.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog niet.. jij goede ideeen? of is biertje met MM een date voor mij?
Ik heb zaterdagavond al een pubquiz te winnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij, ik Zaterdagavond, japans eten.
lamequote:Op donderdag 4 juni 2009 23:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zaterdagavond al een pubquiz te winnen.
Nee! Dat is leuk.quote:
Ik hou er ookwel van hoor, deden wij ook wel in mijn oude stamkroeg, al heette het RockQuiz toenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee! Dat is leuk.
Het onderwerp is muziek, daar weet ik behoorlijk wat van, dus we winnen.
Tjah of 1 bier minder nou echt helptquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:48 schreef Kluts het volgende:
Dit weekend ga ik iig minder drinken dan vorig weekend.
Hmmm, afgelopen weekend ben ik niet eens een beetje aangeschoten geweest, ben trots op mezelf!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:48 schreef Kluts het volgende:
Dit weekend ga ik iig minder drinken dan vorig weekend.
"Toen".quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou er ookwel van hoor, deden wij ook wel in mijn oude stamkroeg, al heette het RockQuiz toen.
Ik drink geen bier.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tjah of 1 bier minder nou echt helpt
De kroeg bestaat niet meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Toen".
Dat klinkt alsof je een ouwe lul bent.
Is goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:56 schreef Kluts het volgende:
Ik ga maar eens coma-liggen.
HW, bel maar aan als je er bent.
Trusten allemaal.
Ohw ik dacht dat je een kerel was (keek niet naar je ondertitelquote:
Ok:quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen pakken we wel wat anders leuks
Elkaarquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen pakken we wel wat anders leuks
Ik zat zelf meer te denken aan de zaak, poort, ekko, etc.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok:
Geen:
- Filemon
- Pakhuis
- Havana
en dat soort tenten
Heey, we kennen elkaar totaaaaaaaaal niet! dus wie weet eindigen we verstrengeld in elkaars armen!quote:
die eerste 2 ken ik niet en de ekko ook alleen van naamquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer te denken aan de zaak, poort, ekko, etc.
In iedere kroeg waar we terecht komen een biertje..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die eerste 2 ken ik niet en de ekko ook alleen van naam![]()
Bij deze beloof ik dat jij veilig thuis komt en ik geen misbruik van jouw dronkenheid ga makenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor want dan ga ik kotsen (vraag maar aan Q) en wil nog wel naar huis kunnen fietsen
Check.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoor want dan ga ik kotsen (vraag maar aan Q) en wil nog wel naar huis kunnen fietsen
Dan houden we het op gezellig aangeschoten, zeker omdat Q. mij gewaarschuwd heeft voor alle kleuren die jij kan producerenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar dn word ik nog niet dronken aangezien ik dan doodziek word en dat voor mijzelf niet plezant is, goed aangeschoten is geen probleem
Jij ook weltrusten dus?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
en toch klinkt slapen als een goed plan.. die verdraaide kut wekker gaat alweer om kwart voor 7
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan houden we het op gezellig aangeschoten, zeker omdat Q. mij gewaarschuwd heeft voor alle kleuren die jij kan produceren
In je leven of dit jaar?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
![]()
maar dat gebeurd niet zo vaak dat ik dronken word, nu 3 keer gebeurd
Ik heb een belofte gemaakt, dus mijn vrijbrief heb jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
![]()
maar dat gebeurd niet zo vaak dat ik dronken word, nu 3 keer gebeurd
Moeilijk hè, keuzes maken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:39 schreef oshiro het volgende:
* oshiro stemt in met TT
Maar het is ook wel weer tof af en toe
Uhu.quote:
Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat ze slaapt. Zo niet dan word je vast ook wel wakker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
Uhu.
Maar ze is zo lief en leuk en knap en slim en spontaan en en en
Ze belde me 3 uur geleden. Ben nu nog steeds in de wolken, en de reden dat ik nu wakker ben is omdat ze misschien vannacht nog zou bellen als ze niet in slaap kon komen.
Meestal slaapt ze nog niet rond dit tijdstipquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat ze slaapt. Zo niet dan word je vast ook wel wakker.
Of je zet je geluid uit en laat haar de halve nacht wakker liggen omdat ze maar geen goede reden kan verzinnen waarom je niet op namquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Meestal slaapt ze nog niet rond dit tijdstip
Maar ik ga inderdaad wel slapen nu ja, ik zet m'n telefoon wel op volume luchtalarm.
Trusten
Oh godquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Of je zet je geluid uit en laat haar de halve nacht wakker liggen omdat ze maar geen goede reden kan verzinnen waarom je niet op nam
Verliefdheid is niet per definitie wederzijds. Het kan juist zijn dat het ineens volloopt met depressieve singles die hun liefde maar niet kunnen veroveren!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:02 schreef BekindRewind het volgende:
Verliefdheid zuigt idd, je schiet er niks mee op.
Hooguit dat het singles topic leegloopt omdat iedereen verliefd en in een
relatie zit.
O, ja slapen! Dat was ik vergeten! Dan ga ik nu maar slapen!quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 06:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
En weer wakker.. laatste werkdag van de week, nog even doorzetten en het is weer weeeeeekend!
goedemorgen allemaal!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik zie er zo netjes uit!
Zo'n mooi overhemd, lichte tommy hilfiger jeans & witte tommy hilfiger schoenen!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ouwe spijkerbroek,t-shirt en werkschoenen
Goed zo!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:22 schreef MNR het volgende:
Ik trek vandaag mijn grijze rok aan, mijn mooie zwarte truitje, mijn hele toffe witte sjaal en mijn black high heels. Die kleren zitten me als gegoten en ik voel me er ook altijd prettig in
Ik zeg: kijk in de spiegel, zie die glimlach waarvan je wel weet waar die vandaan komtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:46 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb genoeg geslapen vannacht, maar ben nog steeds erg moe.
Nou ja, dadelijk aan de koffie, dan lukt het wakker worden me ook wel.
Klinkt mooiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:22 schreef MNR het volgende:
Ik trek vandaag mijn grijze rok aan, mijn mooie zwarte truitje, mijn hele toffe witte sjaal en mijn black high heels. Die kleren zitten me als gegoten en ik voel me er ook altijd prettig in
het werktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg: kijk in de spiegel, zie die glimlach waarvan je wel weet waar die vandaan komt
En voel dan hoe wakker je bent, hoe blij je bent en hoeveel energie je dan opeens hebt.
Ik zeg: kijk in die spiegel![]()
Ben een jonge geest met een oude ziel. Zo word ik omschrevenquote:
Gister nog niemand gesmst dan ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoww
Wat een dag gister.. maar het is goed gekomen![]()
Ben benieuwd hoe laat die collega van gister langskomt
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beschrijven wat je aan hebt?![]()
Een zwarte boxer-short
Geen ondergoed?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan doe ik ook even mee.. Zwart-witte rok en zwart topje .. en laarzen
Ik had het erbij moeten vermelden.. maar dat welquote:
Hugo Bossquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:27 schreef KudFokker het volgende:
Het is gewoon gemaakt dóór een baas, vóór een baas
Jij hebt hem doorquote:
maak je geen zorgen je bent niet alleen, ik draag... nou ja draag... er ligt ook nog een dekbed overheenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beschrijven wat je aan hebt?![]()
Een zwarte boxer-short
Damnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
ik had trouwens wel weer een te geile droom
Grote zaal veel mannen en vrouwen. en dan om de zoveel tijd mocht je naar een andere man en daar lekker mee bezig gaan![]()
Uiteindelijk twee gevonden die heeeerlijk waren(waarvan 1 een vriend van m'n ex was en altijd al heb afgevraagd hoe dat zou zijn)
Maar daarvoor werd ik met rare dingen in m'n been geprikt en spiertjes in m'n hand opgezocht om te kijken hoe bepaalde reflexen werkte
aha... soort natte droom dus, maar dan voor vrouwenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
ik had trouwens wel weer een te geile droom
Grote zaal veel mannen en vrouwen. en dan om de zoveel tijd mocht je naar een andere man en daar lekker mee bezig gaan![]()
Uiteindelijk twee gevonden die heeeerlijk waren(waarvan 1 een vriend van m'n ex was en altijd al heb afgevraagd hoe dat zou zijn)
Maar daarvoor werd ik met rare dingen in m'n been geprikt en spiertjes in m'n hand opgezocht om te kijken hoe bepaalde reflexen werkte
Dat zijn de broek en schoenenquote:
Jah man!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:39 schreef kwaakvaak het volgende:
aha... soort natte droom dus, maar dan voor vrouwen
Vrouwen kunnen er niet nat van worden?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aha... soort natte droom dus, maar dan voor vrouwen
Droge grapquote:
Hebben we haar weerquote:
Zo erg heb ik het niet.. (geluid staat altijd uit).. maar ik heb dan wel vaak dat ik dan pas besef dat ik eigenlijk al in slaap aan het vallen wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:53 schreef rival het volgende:
Er is 1 ding echt gaar aan smsen wanneer je al in bed ligt....
je verstuurt een smsje en ligt daarna lekker te chillen.... zonder dat je het door hebt val je bijna in slaap...
En dan begint dat ding ineens te Trillen en te Gillen dat er een smsje binnen komt, hartaanval
Dat had ik vanachtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:53 schreef rival het volgende:
je verstuurt een smsje en ligt daarna lekker te chillen.... zonder dat je het door hebt val je bijna in slaap...
En dan begint dat ding ineens te Trillen en te Gillen dat er een smsje binnen komt, hartaanval
Hey mopje!quote:
Hoi!quote:
Ik schrik me echt de pestpleurisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het niet.. (geluid staat altijd uit).. maar ik heb dan wel vaak dat ik dan pas besef dat ik eigenlijk al in slaap aan het vallen was
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:54 schreef rival het volgende:
Hebben we haar weer
Fijn hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Heb jij nachtelijke sms-ers?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik schrik me echt de pestpleuris![]()
en 9 van de 10 keer zie ik 's ochtends een ongelezen sms
Aanstellerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:53 schreef rival het volgende:
Ik heb laatst half in slaap gesmst. Gelukkig geen gekke dingen, gewoon een leeg smsjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:57 schreef rival het volgende:
en 9 van de 10 keer zie ik 's ochtends een ongelezen sms
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik stuurde om 22:57 een smsje, en om 23:04 kreeg ik er een terugnormaal doet ze er zo'n 8 uur over
Soms, zegmaar degene met wie ik aan het smsen ben.... dus op een gegeven moment val ik echt in slaap en hoor ik de laatste niet meer....quote:
Haha grappig. En die ander maar denken dat jij haar ineens negeertquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:59 schreef rival het volgende:
Soms, zegmaar degene met wie ik aan het smsen ben.... dus op een gegeven moment val ik echt in slaap en hoor ik de laatste niet meer....
tsjah als ik eenmaal in een bed lig ben ik zo weg
Ik deed het er omquote:
Haha, okequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Hey, er is maar 1 ding waar ik me bij aanstel, kou![]()
Dat wat je quote is eerder overdrijven
Als de ander hem kent, dan weet hij/zij wel hoe het komtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Haha grappig. En die ander maar denken dat jij haar ineens negeert
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
Fijn hè
[onvoorspelbaar]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zekermakes my day
[/onvoorspelbaar]Dat is best euhmm.... domquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb laatst half in slaap gesmst. Gelukkig geen gekke dingen, gewoon een leeg smsje![]()
vandaar ook dequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als de ander hem kent, dan weet hij/zij wel hoe het komt
Dat soms, vandaar dequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha grappig. En die ander maar denken dat jij haar ineens negeert
Dat had je toch al gevraagd?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:02 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand zin om morgen mee te gaan naar Obsession Outdoor?
http://www.obsession-outdoor.nl/
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:02 schreef rival het volgende:
[onvoorspelbaar]
Ja zekermakes my day
[/onvoorspelbaar]
Best welquote:Dat is best euhmm.... dom
Ik heb een keer iemand gebeld die opnam in haar slaapquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb laatst half in slaap gesmst. Gelukkig geen gekke dingen, gewoon een leeg smsje
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:05 schreef mrbox het volgende:
Ik heb een keer iemand gebeld die opnam in haar slaapEcht vaag gesprek, kwam ook weinig nuttigs uit...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
Als de ander hem kent, dan weet hij/zij wel hoe het komt
gmtaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:03 schreef rival het volgende:
Maar iemand die me een beetje kent weet dan genoeg
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik slaap alleen overdag! Want 's nachts komen ZE!
Demonen!quote:
Hahaha nou zij dus niet en dat was ook de bedoeling eigenlijk. En dan de volgende afvragen waarom ik niet gebeld hadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Dat doe ik ook wel eens. Gelukkig word ik er wel wakker van
's nachts doet het me niks, in de ochtend wil ik er wel wakker van worden... nou ja, wilquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:01 schreef automatic_ het volgende:
Maar om bij het onderwerp te blijven:
Ik had vanmorgen twee ongelezen berichten en ik sta er echt van te kijken dat ik mijn telefoon niet gehoord heb. Normaal word ik altijd wel wakker, maar blijkbaar had ik écht mijn slaapje nodig
Moet je eens wat sturenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb volgens mij wel wat nummers hier in mijn telefoon staan van mede foksters uit deze reeks, maar een sms krijgen of sturen?
Moet je eens doen, is leukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb volgens mij wel wat nummers hier in mijn telefoon staan van mede foksters uit deze reeks, maar een sms krijgen of sturen?
Oow je ging bewijzen ofzo dat ze er echt niet wakker van werd?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:08 schreef mrbox het volgende:
Hahaha nou zij dus niet en dat was ook de bedoeling eigenlijk. En dan de volgende afvragen waarom ik niet gebeld had
Nog even een 'day-before reminder'quote:
quote:
quote:
Hahaha nee ze moest echt op voor iets belangrijks en was bang dat ze door de wekker heen sliep (wat ze ook deed) en daarom had ze gevraagd of ik toevallig ook ff wilde bellen (wat dus ook niet hielp)...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow je ging bewijzen ofzo dat ze er echt niet wakker van werd?
Jemig slechte telefoonquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn telefoon liep gisteren weer eens vast. Ik heb alle berichtjes van de maand mei eruit gegooid. 1091
Kolerequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn telefoon liep gisteren weer eens vast. Ik heb alle berichtjes van de maand mei eruit gegooid. 1091
Aaah vandaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:20 schreef mrbox het volgende:
Hahaha nee ze moest echt op voor iets belangrijks en was bang dat ze door de wekker heen sliep (wat ze ook deed) en daarom had ze gevraagd of ik toevallig ook ff wilde bellen (wat dus ook niet hielp)...
Er stond nog meer inquote:Jemig slechte telefoon
Ik kan het niet ontkennenquote:
Pffieuwquote:
Ik vraag me af of dat komt dan door een leuke jongen of dat het gewoon "normale" situatie isquote:
Tis vrijdag, ik ben niet zo moeilijk vandaagquote:
Beidequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef mrbox het volgende:
Ik vraag me af of dat komt dan door een leuke jongen of dat het gewoon "normale" situatie is
Alleen op vrijdagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Tis vrijdag, ik ben niet zo moeilijk vandaag.
Pocketline Swing?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn gsm kan maar maximaal 100 sms opslaan in totaal!
WTF! Welke collega? Majoor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke.. net telefoon gehad van die collega.. hij heeft een nacht in de cel gezeten wegens openbare dronkenschap
Was dat niet die telefoon waar je iemand dood mee kon slaan?quote:
Nee die was er niet ..quote:
Vertel waar is hij opgepaktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke.. net telefoon gehad van die collega.. hij heeft een nacht in de cel gezeten wegens openbare dronkenschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |