ik hoop het voor jequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:50 schreef MNR het volgende:
Dat hij me maar helemaal gek mag maken en daarna er heeeeele leuke dingen gaan gebeuren![]()
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:50 schreef MNR het volgende:
Dat hij me maar helemaal gek mag maken en daarna er heeeeele leuke dingen gaan gebeuren![]()
Heb nu spijt dat ik hem zo hoog heb ge plaats hebtquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat heeft het anders voor zin om het op de wasmachine te doen?
Hoi MNRquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:46 schreef MNR het volgende:
Whehe, de waskamer. Grappig, heb ik net verteld
tvp and good night everyone
Ow ja, en verliefd zijn zuigt
Geen ideequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat heeft het anders voor zin om het op de wasmachine te doen?
Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
Avond
Waarom zuigt verliefdheid? Is toch lekker! Ik wou dat ik verliefd was!
Hoi Pienquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
Avond
Waarom zuigt verliefdheid? Is toch lekker! Ik wou dat ik verliefd was!
Eh ....... te makkelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?
Ja ik ben domquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?
Oke dat is wel herkenbaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
Okay even wat meer verklaring: het zuigt omdat je soms een beetje onzeker bent over jezelf. Maar dat is nu.
De rest van het moment is het gewoonweg geweldig en voel je je helemaal happy na zo'n klein dingetje, zo'n klein gebaartje![]()
Ik wilde gewoon even uiten dat ik het haat om onzeker te zijn![]()
Dat zuigt. En dat is gewoon menselijk. En ik ben menselijk![]()
Nu echt weg. Good night people.
Ik vind m zo leuk!!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wou dat ik me zo voelde als MNR..
Ik ga maar naar bed..
Dat vind ik dus lastigquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:59 schreef Ernemmertje het volgende:
Verliefdheid is heerlijk!! Altijd ervan genieten, zelfs als die ander niet verliefd op jouw is, haha
Nou als jij er bent blijf ik nog wel evenquote:
ik zeg, onmogelijk...quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:59 schreef Ernemmertje het volgende:
Altijd ervan genieten, zelfs als die ander niet verliefd op jou is, haha
Kijk haar is even lief doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou als jij er bent blijf ik nog wel even
You're turning into a spellingnazi!quote:
Nou je zou er bang van wordenquote:
Altijdquote:
Ik zou niet durven, ik gaf gewoon mijn mening op wat zij zeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat het bij jou dus foutquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nou je zou er bang van worden
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:04 schreef rival het volgende:
Ik zou niet durven, ik gaf gewoon mijn mening op wat zij zei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Na al die jaren wat bij jij toch een wijs manquote:
Bummerquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:05 schreef rival het volgende:
Klinkt geloofwaardig, maar toch geloof ik dat niet![]()
what you 2?
waarbij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Na al die jaren wat bij jij toch een wijs man
quote:
toevallig is er nog een plekje vrij op mijn bank...quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef Ofresca het volgende:
Oh jongens, ik heb zin om ff tegen iemand aan te kruipen en te vergeten hoe naar de wereld kan zijn.
Ik kom uit amsterdam schat, zo spreek ik het toch ook uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bummer![]()
Spellingnazi(Heb bij jou wat aangepast
)
Dacht toch niet dat ik helemaal naar Groningen komquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef Ofresca het volgende:
Oh jongens, ik heb zin om ff tegen iemand aan te kruipen en te vergeten hoe naar de wereld kan zijn.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
toevallig is er nog een plekje vrij op mijn bank...
*spreid zijn armen*
Heb je geen huisdier?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef Ofresca het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:07 schreef Ofresca het volgende:
ben je wel knuffelbaar?quote:
Is goed pap, nog heel eventjes danquote:
Zegt iemand die zich druk maakt om jou/jouwquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:08 schreef rival het volgende:
Ik kom uit amsterdam schat, zo spreek ik het toch ook uit
pluspuntje prrrrrrquote:
Ja, het is nu heel donkerbruin met een klein beetje highlights.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil ook weer eens in een paar ogen kijken en de wereld om me heen vergeten.....
[HW-Mode] fotoquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is nu heel donkerbruin met een klein beetje highlights.
Het zou voor mij momenteel niet echt handig zijn i.v.m studie maar tis wel fijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil ook weer eens in een paar ogen kijken en de wereld om me heen vergeten.....
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is nu heel donkerbruin met een klein beetje highlights.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ze zijn bij mij altijd uitverkochtquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
het lijkt zowaar of ik een leven heb, zo weinig ben ik nog maar hier de laatste tijd
Hoi.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Nouk84 het volgende:
Jij ook al? Het moet niet erger worden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
het lijkt zowaar of ik een leven heb, zo weinig ben ik nog maar hier de laatste tijd
Wederzijdse verliefdheid komt altijd uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:16 schreef mrbox het volgende:
Het zou voor mij momenteel niet echt handig zijn i.v.m studie maar tis wel fijn![]()
Ik ben blondquote:mooizo niet meer dat blonde gedoe
ze bedoelde wegdromen, niet van schrik de wereld vergetenquote:
Ik zie je ogen nietquote:
Ja!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
wil je mijn 2e handse leven hebben??? Krijg je er gratis een stelletje verdrink ogen bij
Nu willen we natuurlijk meer info!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:17 schreef Haushofer het volgende:
Ik hoorde vanavond een mooi verhaal over een barbecuebezoek dat geloof ik mede door dit topic tot stand is gekomen
Maar nou ga ik weer weg, want ik ben geen single![]()
Blijft een goeie film toch?quote:
Ja, daar was ik al bang voor, maar ik heb opperste discretie beloofd zoals altijd en weet niet eens zeker of het nou wel dit topic wasquote:
Zoals het hoort. Zou vanavond naar T4 gaan maar heb dat afgezegd en ben bij mijn oma langs gegaan. Was niet heel tof enzo.quote:
Haha, handigquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:21 schreef Haushofer het volgende:
Ja, daar was ik al bang voor, maar ik heb opperste discretie beloofd zoals altijd en weet niet eens zeker of het nou wel dit topic was
Volgende keerquote:
Totaal niet mijn ding. Hou wel van films, maar dat vind ik geen reet aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |