quote:Op vrijdag 5 juni 2009 06:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
En weer wakker.. laatste werkdag van de week, nog even doorzetten en het is weer weeeeeekend!
goedemorgen allemaal!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:00 schreef KudFokker het volgende:
Ik zie er zo netjes uit!
Zo'n mooi overhemd, lichte tommy hilfiger jeans & witte tommy hilfiger schoenen!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ouwe spijkerbroek,t-shirt en werkschoenen
Goed zo!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:22 schreef MNR het volgende:
Ik trek vandaag mijn grijze rok aan, mijn mooie zwarte truitje, mijn hele toffe witte sjaal en mijn black high heels. Die kleren zitten me als gegoten en ik voel me er ook altijd prettig in
Ik zeg: kijk in de spiegel, zie die glimlach waarvan je wel weet waar die vandaan komtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:46 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb genoeg geslapen vannacht, maar ben nog steeds erg moe.
Nou ja, dadelijk aan de koffie, dan lukt het wakker worden me ook wel.
Klinkt mooiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:22 schreef MNR het volgende:
Ik trek vandaag mijn grijze rok aan, mijn mooie zwarte truitje, mijn hele toffe witte sjaal en mijn black high heels. Die kleren zitten me als gegoten en ik voel me er ook altijd prettig in
het werktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zeg: kijk in de spiegel, zie die glimlach waarvan je wel weet waar die vandaan komt
En voel dan hoe wakker je bent, hoe blij je bent en hoeveel energie je dan opeens hebt.
Ik zeg: kijk in die spiegel![]()
Ben een jonge geest met een oude ziel. Zo word ik omschrevenquote:
Gister nog niemand gesmst dan ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoww
Wat een dag gister.. maar het is goed gekomen![]()
Ben benieuwd hoe laat die collega van gister langskomt
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beschrijven wat je aan hebt?![]()
Een zwarte boxer-short
Geen ondergoed?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan doe ik ook even mee.. Zwart-witte rok en zwart topje .. en laarzen
Ik had het erbij moeten vermelden.. maar dat welquote:
Hugo Bossquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:27 schreef KudFokker het volgende:
Het is gewoon gemaakt dóór een baas, vóór een baas
Jij hebt hem doorquote:
maak je geen zorgen je bent niet alleen, ik draag... nou ja draag... er ligt ook nog een dekbed overheenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beschrijven wat je aan hebt?![]()
Een zwarte boxer-short
Damnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
ik had trouwens wel weer een te geile droom
Grote zaal veel mannen en vrouwen. en dan om de zoveel tijd mocht je naar een andere man en daar lekker mee bezig gaan![]()
Uiteindelijk twee gevonden die heeeerlijk waren(waarvan 1 een vriend van m'n ex was en altijd al heb afgevraagd hoe dat zou zijn)
Maar daarvoor werd ik met rare dingen in m'n been geprikt en spiertjes in m'n hand opgezocht om te kijken hoe bepaalde reflexen werkte
aha... soort natte droom dus, maar dan voor vrouwenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
ik had trouwens wel weer een te geile droom
Grote zaal veel mannen en vrouwen. en dan om de zoveel tijd mocht je naar een andere man en daar lekker mee bezig gaan![]()
Uiteindelijk twee gevonden die heeeerlijk waren(waarvan 1 een vriend van m'n ex was en altijd al heb afgevraagd hoe dat zou zijn)
Maar daarvoor werd ik met rare dingen in m'n been geprikt en spiertjes in m'n hand opgezocht om te kijken hoe bepaalde reflexen werkte
Dat zijn de broek en schoenenquote:
Jah man!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:39 schreef kwaakvaak het volgende:
aha... soort natte droom dus, maar dan voor vrouwen
Vrouwen kunnen er niet nat van worden?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aha... soort natte droom dus, maar dan voor vrouwen
Droge grapquote:
Hebben we haar weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg heb ik het niet.. (geluid staat altijd uit).. maar ik heb dan wel vaak dat ik dan pas besef dat ik eigenlijk al in slaap aan het vallen wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:53 schreef rival het volgende:
Er is 1 ding echt gaar aan smsen wanneer je al in bed ligt....
je verstuurt een smsje en ligt daarna lekker te chillen.... zonder dat je het door hebt val je bijna in slaap...
En dan begint dat ding ineens te Trillen en te Gillen dat er een smsje binnen komt, hartaanval
Dat had ik vanachtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:53 schreef rival het volgende:
je verstuurt een smsje en ligt daarna lekker te chillen.... zonder dat je het door hebt val je bijna in slaap...
En dan begint dat ding ineens te Trillen en te Gillen dat er een smsje binnen komt, hartaanval
Hey mopje!quote:
Hoi!quote:
Ik schrik me echt de pestpleurisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het niet.. (geluid staat altijd uit).. maar ik heb dan wel vaak dat ik dan pas besef dat ik eigenlijk al in slaap aan het vallen was
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:54 schreef rival het volgende:
Hebben we haar weer
Fijn hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Heb jij nachtelijke sms-ers?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik schrik me echt de pestpleuris![]()
en 9 van de 10 keer zie ik 's ochtends een ongelezen sms
Aanstellerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:53 schreef rival het volgende:
Ik heb laatst half in slaap gesmst. Gelukkig geen gekke dingen, gewoon een leeg smsjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:57 schreef rival het volgende:
en 9 van de 10 keer zie ik 's ochtends een ongelezen sms
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik stuurde om 22:57 een smsje, en om 23:04 kreeg ik er een terugnormaal doet ze er zo'n 8 uur over
Soms, zegmaar degene met wie ik aan het smsen ben.... dus op een gegeven moment val ik echt in slaap en hoor ik de laatste niet meer....quote:
Haha grappig. En die ander maar denken dat jij haar ineens negeertquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:59 schreef rival het volgende:
Soms, zegmaar degene met wie ik aan het smsen ben.... dus op een gegeven moment val ik echt in slaap en hoor ik de laatste niet meer....
tsjah als ik eenmaal in een bed lig ben ik zo weg
Ik deed het er omquote:
Haha, okequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Hey, er is maar 1 ding waar ik me bij aanstel, kou![]()
Dat wat je quote is eerder overdrijven
Als de ander hem kent, dan weet hij/zij wel hoe het komtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Haha grappig. En die ander maar denken dat jij haar ineens negeert
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
Fijn hè
[onvoorspelbaar]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zekermakes my day
[/onvoorspelbaar]Dat is best euhmm.... domquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb laatst half in slaap gesmst. Gelukkig geen gekke dingen, gewoon een leeg smsje![]()
vandaar ook dequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als de ander hem kent, dan weet hij/zij wel hoe het komt
Dat soms, vandaar dequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha grappig. En die ander maar denken dat jij haar ineens negeert
Dat had je toch al gevraagd?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:02 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand zin om morgen mee te gaan naar Obsession Outdoor?
http://www.obsession-outdoor.nl/
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:02 schreef rival het volgende:
[onvoorspelbaar]
Ja zekermakes my day
[/onvoorspelbaar]
Best welquote:Dat is best euhmm.... dom
Ik heb een keer iemand gebeld die opnam in haar slaapquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb laatst half in slaap gesmst. Gelukkig geen gekke dingen, gewoon een leeg smsje
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:05 schreef mrbox het volgende:
Ik heb een keer iemand gebeld die opnam in haar slaapEcht vaag gesprek, kwam ook weinig nuttigs uit...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
Als de ander hem kent, dan weet hij/zij wel hoe het komt
gmtaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:03 schreef rival het volgende:
Maar iemand die me een beetje kent weet dan genoeg
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik slaap alleen overdag! Want 's nachts komen ZE!
Demonen!quote:
Hahaha nou zij dus niet en dat was ook de bedoeling eigenlijk. En dan de volgende afvragen waarom ik niet gebeld hadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Dat doe ik ook wel eens. Gelukkig word ik er wel wakker van
's nachts doet het me niks, in de ochtend wil ik er wel wakker van worden... nou ja, wilquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:01 schreef automatic_ het volgende:
Maar om bij het onderwerp te blijven:
Ik had vanmorgen twee ongelezen berichten en ik sta er echt van te kijken dat ik mijn telefoon niet gehoord heb. Normaal word ik altijd wel wakker, maar blijkbaar had ik écht mijn slaapje nodig
Moet je eens wat sturenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb volgens mij wel wat nummers hier in mijn telefoon staan van mede foksters uit deze reeks, maar een sms krijgen of sturen?
Moet je eens doen, is leukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb volgens mij wel wat nummers hier in mijn telefoon staan van mede foksters uit deze reeks, maar een sms krijgen of sturen?
Oow je ging bewijzen ofzo dat ze er echt niet wakker van werd?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:08 schreef mrbox het volgende:
Hahaha nou zij dus niet en dat was ook de bedoeling eigenlijk. En dan de volgende afvragen waarom ik niet gebeld had
Nog even een 'day-before reminder'quote:
quote:
quote:
Hahaha nee ze moest echt op voor iets belangrijks en was bang dat ze door de wekker heen sliep (wat ze ook deed) en daarom had ze gevraagd of ik toevallig ook ff wilde bellen (wat dus ook niet hielp)...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow je ging bewijzen ofzo dat ze er echt niet wakker van werd?
Jemig slechte telefoonquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn telefoon liep gisteren weer eens vast. Ik heb alle berichtjes van de maand mei eruit gegooid. 1091
Kolerequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn telefoon liep gisteren weer eens vast. Ik heb alle berichtjes van de maand mei eruit gegooid. 1091
Aaah vandaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:20 schreef mrbox het volgende:
Hahaha nee ze moest echt op voor iets belangrijks en was bang dat ze door de wekker heen sliep (wat ze ook deed) en daarom had ze gevraagd of ik toevallig ook ff wilde bellen (wat dus ook niet hielp)...
Er stond nog meer inquote:Jemig slechte telefoon
Ik kan het niet ontkennenquote:
Pffieuwquote:
Ik vraag me af of dat komt dan door een leuke jongen of dat het gewoon "normale" situatie isquote:
Tis vrijdag, ik ben niet zo moeilijk vandaagquote:
Beidequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef mrbox het volgende:
Ik vraag me af of dat komt dan door een leuke jongen of dat het gewoon "normale" situatie is
Alleen op vrijdagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Tis vrijdag, ik ben niet zo moeilijk vandaag.
Pocketline Swing?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn gsm kan maar maximaal 100 sms opslaan in totaal!
WTF! Welke collega? Majoor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke.. net telefoon gehad van die collega.. hij heeft een nacht in de cel gezeten wegens openbare dronkenschap
Was dat niet die telefoon waar je iemand dood mee kon slaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |