kijk je Ned-1 ? indrukwekkend...Paul Haarhuis met z'n autistische zoontje !quote:
Neequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk je Ned-1 ? indrukwekkend...Paul Haarhuis met z'n autistische zoontje !
zonde !quote:
Kijk ik terug via uitzending gemist.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
Indrukwekkend portret van het gezin van Paul Haarhuis vanavond, over hun autistische zoontje Tom.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef Bjoro het volgende:
kijk je Ned-1 ? indrukwekkend...Paul Haarhuis met z'n autistische zoontje !
een uurtje later, maar toch ....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
Indrukwekkend portret van het gezin van Paul Haarhuis vanavond, over hun autistische zoontje Tom.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:21 schreef borisz het volgende:
Ik ga eens beginnen in Dit was Veronica van Auke Kok.
Slapen
plas je wel in de pot?quote:
Zeker is dat een geluk maar ik zou toch vooral zeggen: lieve ouders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:16 schreef golfer het volgende:
Intussen bekeken. Mooie uitzending en wat heeft die Tom een geluk met zulke rijke ouders.
Nog steeds niet... Ik doe m'n best hoor!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:10 schreef SCH het volgende:
Hey zeeuw, nog niet afgedreven?
Ja, en terecht ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef borisz het volgende:
College in Noord-Holland weg.
Wel logisch.
Vanwege Icesave toch? moet ik ook weg dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef borisz het volgende:
College in Noord-Holland weg.
Wel logisch.
Ik heb daar nog nooit gekeken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:43 schreef SCH het volgende:
Ik zit meer in de slowchat tegenwoordig, je zult me wel een nsb-er vinden
Ja sorry ik zit Europese verkenning 7 te lezen: Markten en macht in 2030 en de publieke opinie over de Europese Uniequote:Op woensdag 10 juni 2009 19:42 schreef tong80 het volgende:
Nog maar eens een nummertje van Hazes opzetten.
'Ik zit hier alleen feest te vieren.'
Wordt het al drukkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:42 schreef tong80 het volgende:
Nog maar eens een nummertje van Hazes opzetten.
'Ik zit hier alleen feest te vieren.'
Ja daar zou ik ook de voorkeur aangeven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja sorry ik zit Europese verkenning 7 te lezen: Markten en macht in 2030 en de publieke opinie over de Europese Unie
SCHandalig!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:43 schreef SCH het volgende:
Ik zit meer in de slowchat tegenwoordig, je zult me wel een nsb-er vinden
Hop hop, je hebt nog ff tijd voor het voetbal om bier te halenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm ik heb ook wel zin in bier, maar heb niets in huis.
Dat gebeurt mij alleen op zondagavondquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm ik heb ook wel zin in bier, maar heb niets in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |