Nee hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
Omdat ik denk dat je door die ene bosjosti een beetje een Jettatrauma opgelopen hebt waardoor je veel te snel Jetta's en de bestuurders daarvan over een kam gaat scheren.
Ja, zonde!! Dat zijn de ultieme bakken om een supermooie auto van te maken. Vaak de uniekste modellen met belachelijk weinig kilometers... die mannetjes snappen vaak niet wat ze op de stoep hebben staanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
Van die 45% opa's laat 80% hem 95% van de tijd voor 100% op stoep staan rotten O=) . Als ik zie hoe veel van die dingen er met gras om de banden staan.....
Een Corsa? Wat voor één?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:15 schreef Isdatzo het volgende:
Ben ook een keer bijna dood gereden door een opel corsa... 3 keer raden waar ik zelf in rijd.
Ze hebben iig geen toffe kleinzoon die de waarde zietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zonde!! Dat zijn de ultieme bakken om een supermooie auto van te maken. Vaak de uniekste modellen met belachelijk weinig kilometers... die mannetjes snappen vaak niet wat ze op de stoep hebben staan
Gelukkig!! Dan vind je mij dus niet een bosjosti? Die witte is namelijk van mijquote:
Zoiets vermoedde ik al ja. En neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gelukkig!! Dan vind je mij dus niet een bosjosti? Die witte is namelijk van mij
Ieder zijn eigen, zo blijven er meer over voor mijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze hebben iig geen toffe kleinzoon die de waarde ziet!
Die hele oude hebben wel iets tofs, maar zelf zou ik er geen hoeven. En het blijven lelijke bakstenen.
Doe maar duurquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
C, dacht ik (of D).. 2004 in iedergeval.
Mijn vader valt onder geen van bovengenoemde categorieënquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat maakt niet iedere Jettarijder een bosjosti dus hé
45% zijn opa's
45% zijn Turken
5% zijn Bosjosti's
5% zijn van die VWgekken als ik die er een hobby van maken
Was even heel erg globaal hèquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn vader valt onder geen van bovengenoemde categorieën
Hij is niet helemaal van mij though.. ik heb 'm me wel min of meer toegeëigendquote:
Mensen kunnen ook in méérdere categorieën vallenquote:
Nee, ik denk ook niet dat ik de 25 haalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:28 schreef jslavenburg het volgende:
Op naar de 2000 dan maar?(Denk persoonlijk dat ik die niet meemaak
)
Jajaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook in méérdere categorieën vallen.
Dat zou betekenen dat er nog ruimte is voor niet genoemde categorieën die er wél zijn...
Kijk, dat maak jij er dan weer van. Waarom interpreteer jij mij altijd verkeerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jajaals ik die post lees, denk ik meer aan dat hij een 'combinatie' van groepen zou zijn, wat zou inhouden dat mijn vader een Turkse bosjosti van 65+ is ofzo
EN WAT IS DAAR MIS MEE DANquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jajaals ik die post lees, denk ik meer aan dat hij een 'combinatie' van groepen zou zijn, wat zou inhouden dat mijn vader een Turkse bosjosti van 65+ is ofzo
Ik zeg toch dat ik het zo lees. Ik zeg niet dat je dat ermee bedoeltquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, dat maak jij er dan weer van. Waarom interpreteer jij mij altijd verkeerd![]()
.
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
EN WAT IS DAAR MIS MEE DAN.
WOLLAAAA IK JOUWWW SEGGG DISCRIMINATIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE^@%@
@%^@@
^@%@)(__@&!
!!
Da's 't principe van verkeerd interpreteren tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het zo lees. Ik zeg niet dat je dat ermee bedoelt
Misschien typ jij wel verkeerd wat je bedoeltquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Da's 't principe van verkeerd interpreteren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |