Oooooh dat valt mee! Dat is al over *rekent* 6 uurtjes!! Dat ga je gewoon overlevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
tot half 4dan komt Mr. MoBlo me ophalen en gaan we als het goed is mijn motor bij de dealer ophalen.
Nek is gelukkig zo goed als over![]()
Daar heb ik zo'n 5 Jetta's voor manquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
de motor die kapot isga zo even bellen om te vragen wat de schade is
![]()
het werd geschat op 2200 euro
Lúktor!quote:
quote:
quote:
Die dingen zijn ook vrijwel onverwoestbaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn vader heeft 'm geloof ik 6 of 7 jaar geleden verkocht (wij hadden 'm volgens mij 8 jaar) en hij rijdt nog steedsIk heb alleen geen idee uit welk jaar die was
Niet alle jettabestuurders zijn bosjosti'squote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:06 schreef Isdatzo het volgende:
Jetta's. Lelijke bakstenen
.
En ooit (VRUUGAH) heeft een josti in een jetta onze (geparkeerde) auto kapot gereden. En nee, dat was niet omdat onze auto debiel geparkeerd stond maar omdat de jetta-bestuurder gewoon een bosjosti was.
Misschien thuis, zit nu op school. Zal straks eens kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook vrijwel onverwoestbaar
En heerlijke wagens om te rijden, en lekker veel ruimte!
Foto van?
Dat maakt niet iedere Jettarijder een bosjosti dus héquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:06 schreef Isdatzo het volgende:
Jetta's. Lelijke bakstenen
.
En ooit (VRUUGAH) heeft een josti in een jetta onze (geparkeerde) auto kapot gereden. En nee, dat was niet omdat onze auto debiel geparkeerd stond maar omdat de jetta-bestuurder gewoon een bosjosti was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |