Love moet je ook kiezen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:14 schreef RacerDKB het volgende:
Haat: muay-toy
Je mag er maar eentje kiezen! En kies duidelijk een persoon. Ik maak een Excel-lijstje, maar zo gaat het niet lukken he beste mensen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:23 schreef IJsblock het volgende:
Haat:
-Mods die te vroeg overal een slotje op knallen, voor iemand weer een wereldreply wil posten....
Love:
-Ensaf
-RacerDKB
-Pirania
-Buffalo-Soldier
-Rosbief
-Federer-fan
-Tong80
-IJsblock
-Crane
-Porsche1
-Biels
-Boor-rat
Oftewel zo'n beetje heel [KLB]
Murp is een vrouw!?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:55 schreef Xebrozius het volgende:
Murp mag wel met d'r nek op een spoorrails vastgebonden worden terwijl ik met smart op de intercity wacht.
Wat is giostyle?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:55 schreef beertenderrr het volgende:
TS heeft een giostyle avatar
Als ik zijn/haar/het fotoboek mag geloven is het een heel erg lelijke vrouw met een stoppelbaard.quote:
veranderd (smart-ass en breathtaking).quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dude, ik ben geliefd, niet gehaat!!1
Als er evolutie bestaat, ben jij duidelijk het overblijfsel van een neanderthaler.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:26 schreef Heathen. het volgende:
Love: Heathen
Ik denk dat jij dichter bij de resten bent beland. Smerige jehovapijper.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als er evolutie bestaat, ben jij duidelijk het overblijfsel van een neanderthaler.
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dichter bij de resten bent beland. Smerige jehovapijper.
Love: Heathen.
Die voelde ik ook niet aankomenquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:49 schreef Smart_ass het volgende:
Love: Fascination, Servus_universitas
Hate: Buffalo-soldier
Je haat zelfs mij nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Iemand haten is energie schenken aan iemand die je niet mag, of denkt te mogen, zonde van de tijd!
Ik haat niemand, kijk altijd naar de goede dingen in mensen en denk dan ach ja...ts
lama
Waarom moet dat dan?quote:
Zulcks een mooie ende prachtige woorden!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waarom moet dat dan?
Jij bent net als iedereen een fictief persoon in cyberspace, achter een nickname online, dus
hoe kun je mensen haten, die je niet eens persoonlijk kent?
Dan neem je internet wel heeeel erg serieus als je dat denkt.
Lijkt mij tenminste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |