)
)

! Wat leuk Tessie!
! Wat leuk Tessie! 

We zijn er zelf ook heel blij mee
 We zijn er zelf ook heel blij mee 
 (al vinden sommige mensen het nogal zoetsappig
  (al vinden sommige mensen het nogal zoetsappig   )
 )

We noemden (nog steeds soms trouwens) Graeme altijd Erwt, dus vandaar de erwtjes op het kaartje, en het streepjesprintje is het behang in zijn kamertje. En die foto die chell van hem gemaakt heeft is natuurlijk weer helemaal super!!
 We noemden (nog steeds soms trouwens) Graeme altijd Erwt, dus vandaar de erwtjes op het kaartje, en het streepjesprintje is het behang in zijn kamertje. En die foto die chell van hem gemaakt heeft is natuurlijk weer helemaal super!!   

quote:

Aahhwwwquote:

Hopelijk komt de postbode voor ik naar mijn werk ga, anders moet ik tot vrijdag wachten.
 Hopelijk komt de postbode voor ik naar mijn werk ga, anders moet ik tot vrijdag wachten.  

.
. 

De namen staan er nu ook op en dat maakt het echt helemaal af
 De namen staan er nu ook op en dat maakt het echt helemaal af   

(en heb stiekem nog even mn beklag gedaan bij
 (en heb stiekem nog even mn beklag gedaan bij  dat het 'm allemaal niks uitmaakt)
 dat het 'm allemaal niks uitmaakt)  

En ook een mooie foto natuurlijk!
 En ook een mooie foto natuurlijk! 

jeuh! en ik we zijn er echt heel blij mee.
 jeuh! en ik we zijn er echt heel blij mee. 

ik heb daar gewerkt en bij ons was echt veel variatie in papier enzo. is het full color werk? de vraag is nl wil je het laten drukken of wil je het laten printen, dat verschilt nl in prijsquote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef huuphuup het volgende:
Ons geboortekaartje is afjeuh! en ik we zijn er echt heel blij mee.
Maar nu nog laten afdrukken... Heeft iemand hier ervaring met MultiCopy? Ik kan op de website zo snel geen prijsindicatie vinden. Wel logisch ook natuurlijk maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar een beetje een indicatie qua prijs. Het gaat om een ontwerp in kleur, gevouwen vierkant kaartje met alle zijden bedrukt.
Hoe is de kwaliteit van MultiCopy? En hebben zij verschillende soorten papier enzo?
*zucht.steun.ende twijfel

) Ik had zelf namelijk bedacht dat zo 150 euro toch wel ongeveer het maximale was wat ik uit wilde geven.
 ) Ik had zelf namelijk bedacht dat zo 150 euro toch wel ongeveer het maximale was wat ik uit wilde geven.

k snap je helemaalquote:Op maandag 29 juni 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:
Thanks allemaal!
Dan ga ik daar binnenkort maar eens langs denk ik!
Ynske, we willen het laten printen en niet echt laten drukken zeg maar. Ik heb even snel naar prijzen gekeken van drukkers (die dus werken met drukplaten enzo) en dat komt al heel snel tussen de 250 en 300 euro. Als ik dan hoor dat je tegenwoordig als leek het verschil in kwaliteit haast niet kunt zien dan vind ik geprint wel prima eigenlijk. (cheapskate die ik ben) Ik had zelf namelijk bedacht dat zo 150 euro toch wel ongeveer het maximale was wat ik uit wilde geven.
 tuurlijk is conventioneel drukwerk heul mooi, maar ook aardig aan prijs, vooral bij fullcolor drukwerk. en die prints die ze daar maken doen echt niet onder aan kwaliteit.
 tuurlijk is conventioneel drukwerk heul mooi, maar ook aardig aan prijs, vooral bij fullcolor drukwerk. en die prints die ze daar maken doen echt niet onder aan kwaliteit. 

oooh ik lees dit nu pas, wat jammerquote:Op maandag 29 juni 2009 12:58 schreef innepin het volgende:
Fijn dat je zo blij bent met je kaartje huup
Ik ben eigenlijk nog steeds niet 100% tevreden over mijne, maar ik weet ook niet wat ik anders zou willen. Meh.
 ben je nu wel tevreden met de proefdruk of heb je die nog niet?
 ben je nu wel tevreden met de proefdruk of heb je die nog niet?  

Jeej! Het is zo leuk als je weer zo'n stap hebt gemaakt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh ik lees dit nu pas, wat jammerben je nu wel tevreden met de proefdruk of heb je die nog niet?
Wij hebben de proefdruk binnen en we zijn er blij mee
nu nog enveloppen scoren in de juiste maat en we zijn set

[/spuit 11]
 [/spuit 11] 

quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh ik lees dit nu pas, wat jammerben je nu wel tevreden met de proefdruk of heb je die nog niet?
Wij hebben de proefdruk binnen en we zijn er blij mee
nu nog enveloppen scoren in de juiste maat en we zijn set
 Jeuj! was de maat goed dan
 Jeuj! was de maat goed dan  

ja de maat was prima, ik heb je wel nog een mail gestuurd met een verzoekje van de drukkerquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef innepin het volgende:
[..]Jeuj! was de maat goed dan

Wij mogen 'm morgenochtend ophalen

Ik ben er zo blij mee!
 Ik ben er zo blij mee! 

Ik wil het eigenlijk ook al hier posten en mijn moeder laten zien enzo, maar dit is nou eens iets wat we niet vantevoren al bekend maken. Moeilijk hoor!
 Ik wil het eigenlijk ook al hier posten en mijn moeder laten zien enzo, maar dit is nou eens iets wat we niet vantevoren al bekend maken. Moeilijk hoor!

*mompelt iets over PM enzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ons kaartje is af!Ik ben er zo blij mee!
Ik moet me echt beheersen om hem niet nu al hierin te gooien!
Nog 6-8 weken!

I know I know.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:22 schreef Sugar het volgende:
Bar, ik vind het leuk om mee te denken, dat weet je, he?

Hij ligt hier thuis ook gewoon op de koelkast (de proefafdruk dan) met andere namen erop.
 Hij ligt hier thuis ook gewoon op de koelkast (de proefafdruk dan) met andere namen erop.

Ik kom op die site veel afbeeldingen tegen die niet werken, onjuiste links e.d. en vertrouw het niet. Ik heb ze gemaild met de vraag de site te repareren zodat ik het wat beter kan bekjiken. Wel jammer dat zo'n leuke site zo slecht onderhouden wordt, ik zou er niet zo 123 bestellen vanwege de vele fouten.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Een collega van mij had een geboortekaartje van www.geboortedorp.com. Zag er leuk uit! (Misschien iets voor in de OP?)

Want daar stond mijn Jongste opquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:38 schreef lcicle het volgende:
Mooi kaartje Tessie! Heel liefEn ook een mooie foto natuurlijk!
En ik hoopte nog zo dat je misschien heel per ongeluk toch stiekum de proefdruk van het kaartje liet zien

Ik zag net een mailtje van mijn vriendinnetje naar de drukker waarin ze om een proefje vraagt en de naam van de file is [naambaby_drukklaar.zip]!
 Ik zag net een mailtje van mijn vriendinnetje naar de drukker waarin ze om een proefje vraagt en de naam van de file is [naambaby_drukklaar.zip]!  Zo echt, zo gaaf!
 Zo echt, zo gaaf!  

Ik heb even contact gehad met de webmaster en die heeft het gelijk gerepareerd. Was ik hier vergeten te meldenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:38 schreef lcicle het volgende:
Hier werkt de site prima willempjewever! Het kan natuurlijk ook aan je eigen computer en/of verbinding liggen..

Maarja, vrouwlief vindt het veel te extreem allemaal.
 Maarja, vrouwlief vindt het veel te extreem allemaal. 

Die van ons ook. Heb hetzelfde gevoelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ons kaartje is af!Ik ben er zo blij mee!
Ik moet me echt beheersen om hem niet nu al hierin te gooien!
Nog 6-8 weken!

Ik heb een lelijk handschrift dus druk labels af met hetzelfde lettertype als op het geboortjekaartjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk he Juup!
Het proefje is nu binnen en ook goedgekeurd. Nu kan ik de enveloppen gaan schrijven.

Kan ik jou inhuren?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga ze ook schrijven. Niet te veel achter elkaar, dan kan ik het redelijk netjes houden, hoop ik

Ik denk dat je sneller en mooier uit bent met printenquote:

quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat je sneller en mooier uit bent met printen

Wat een zeurpiet ben ik eig. zeg!
 Wat een zeurpiet ben ik eig. zeg!  

nu we definitief de naam hebben kan ik ook weer verder mijn ontwerp af maken!
 nu we definitief de naam hebben kan ik ook weer verder mijn ontwerp af maken! 

ook de combi van t envelopje!
 ook de combi van t envelopje!

de namen zou ik niet gekozen hebben, maar echt lelijk vind ik die ook niet. en bovendien: daar gaat het hier niet om.
 de namen zou ik niet gekozen hebben, maar echt lelijk vind ik die ook niet. en bovendien: daar gaat het hier niet om.

Zoals gezegd: dit topic gaat over de kaartjes, niet de namen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:10 schreef willempjewever het volgende:
Ik vind het kaartje niet mooi en de naam al helemaal niet... komop, Finn Roan? Maarja, het is niet mijn kind.
Ben ik nu de enige die het echt niks vind? Beetje eerlijker mogen jullie ook wel zijn, net als het kinderkamerfoto topic, iedereen enthousiast op de meest lelijke ikea meubeltjes reageren

Grappig, Ruben heeft ook een Ruben@ .net emailadresquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:01 schreef Jelief het volgende:
Ik vind die fan FTA voor Finn mooi! En zijn naam ook
Ik heb Ruben zijn kaartje nog helemaal niet gepost hier

, beetje suf wel. De teksten voor Ruben en Emma zijn gewoon nog steeds waar.
 , beetje suf wel. De teksten voor Ruben en Emma zijn gewoon nog steeds waar. 

die zijn ook van jij bent de liefste
 die zijn ook van jij bent de liefste 
 )
 )

Ik dacht eerst ook een heel ander, veel strakker kaartje te willen, maar uiteindelijk was dit het helemaal. Het paste, wonderlijk genoeg.
 Ik dacht eerst ook een heel ander, veel strakker kaartje te willen, maar uiteindelijk was dit het helemaal. Het paste, wonderlijk genoeg. 

Ik vind die krullerige dingen (geen idee hoe je dat eigenlijk noemt) altijd zo mooi. En wat leuk, die vlindertjes naast haar naam.
  Ik vind die krullerige dingen (geen idee hoe je dat eigenlijk noemt) altijd zo mooi. En wat leuk, die vlindertjes naast haar naam.   

)
 ) 

ik vind hem ook erg bij jullie passen.
 ik vind hem ook erg bij jullie passen.  

Oh, de buitenkant vind ik ook mooi, hoor! Maar de binnenkant met die ene krul en die kleur, dat vind ik gewoon erg sterk overkomen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:32 schreef miss_sly het volgende:
De buitenkant moet je van houdenIk dacht eerst ook een heel ander, veel strakker kaartje te willen, maar uiteindelijk was dit het helemaal. Het paste, wonderlijk genoeg.
Ik zal de complimenten overbrengen

De schets ligt klaar en is goedgekeurd en nu moet ie nog gedigitaliseerd worden en naar de drukker. Wilde ik in mijn verlof gaan doen. Ik ben ook erg benieuwd wat mensen er van gaan vinden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
* is ook erg benieuwd naar het kaartje van Rockabella

Ik hou erg van zelfbedachte en niet originele kaartjes
  Ik hou erg van zelfbedachte en niet originele kaartjes  

. Eigenlijk heel erg wat ik verwacht had bij jullie dus helemaal goed. En ik houd van simpel. Jasja's kaartje was ook simpel en die was toch maar mooi de winnaar bij de Fok-verkiezingen
 . Eigenlijk heel erg wat ik verwacht had bij jullie dus helemaal goed. En ik houd van simpel. Jasja's kaartje was ook simpel en die was toch maar mooi de winnaar bij de Fok-verkiezingen   .
 .

we zijn net voor nog een rondje proefdrukken geweest voor het geboortekaartje, even een ander bestandstype aangeleverd enzo en gevraagd of we een proefdruk konden krijgen op 300 grams papier ipv 200 grams.
 we zijn net voor nog een rondje proefdrukken geweest voor het geboortekaartje, even een ander bestandstype aangeleverd enzo en gevraagd of we een proefdruk konden krijgen op 300 grams papier ipv 200 grams.  
  maar waar... needless to say dat ik hoop dat het eerste bedrag niet klopt en het tweede veel lagere bedrag juist is
 maar waar... needless to say dat ik hoop dat het eerste bedrag niet klopt en het tweede veel lagere bedrag juist is  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |