quote:
Aahhwwwquote:
ik heb daar gewerkt en bij ons was echt veel variatie in papier enzo. is het full color werk? de vraag is nl wil je het laten drukken of wil je het laten printen, dat verschilt nl in prijsquote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef huuphuup het volgende:
Ons geboortekaartje is afjeuh! en ik we zijn er echt heel blij mee.
Maar nu nog laten afdrukken... Heeft iemand hier ervaring met MultiCopy? Ik kan op de website zo snel geen prijsindicatie vinden. Wel logisch ook natuurlijk maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar een beetje een indicatie qua prijs. Het gaat om een ontwerp in kleur, gevouwen vierkant kaartje met alle zijden bedrukt.
Hoe is de kwaliteit van MultiCopy? En hebben zij verschillende soorten papier enzo?
*zucht.steun.ende twijfel
k snap je helemaalquote:Op maandag 29 juni 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:
Thanks allemaal!
Dan ga ik daar binnenkort maar eens langs denk ik!
Ynske, we willen het laten printen en niet echt laten drukken zeg maar. Ik heb even snel naar prijzen gekeken van drukkers (die dus werken met drukplaten enzo) en dat komt al heel snel tussen de 250 en 300 euro. Als ik dan hoor dat je tegenwoordig als leek het verschil in kwaliteit haast niet kunt zien dan vind ik geprint wel prima eigenlijk. (cheapskate die ik ben) Ik had zelf namelijk bedacht dat zo 150 euro toch wel ongeveer het maximale was wat ik uit wilde geven.
oooh ik lees dit nu pas, wat jammerquote:Op maandag 29 juni 2009 12:58 schreef innepin het volgende:
Fijn dat je zo blij bent met je kaartje huup![]()
Ik ben eigenlijk nog steeds niet 100% tevreden over mijne, maar ik weet ook niet wat ik anders zou willen. Meh.
Jeej! Het is zo leuk als je weer zo'n stap hebt gemaakt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh ik lees dit nu pas, wat jammerben je nu wel tevreden met de proefdruk of heb je die nog niet?
Wij hebben de proefdruk binnen en we zijn er blij mee![]()
nu nog enveloppen scoren in de juiste maat en we zijn set
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh ik lees dit nu pas, wat jammerben je nu wel tevreden met de proefdruk of heb je die nog niet?
Wij hebben de proefdruk binnen en we zijn er blij mee![]()
nu nog enveloppen scoren in de juiste maat en we zijn set
ja de maat was prima, ik heb je wel nog een mail gestuurd met een verzoekje van de drukkerquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef innepin het volgende:
[..]Jeuj! was de maat goed dan
![]()
Wij mogen 'm morgenochtend ophalen
*mompelt iets over PM enzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ons kaartje is af!Ik ben er zo blij mee!
Ik moet me echt beheersen om hem niet nu al hierin te gooien!![]()
Nog 6-8 weken!
I know I know.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:22 schreef Sugar het volgende:
Bar, ik vind het leuk om mee te denken, dat weet je, he?
Ik kom op die site veel afbeeldingen tegen die niet werken, onjuiste links e.d. en vertrouw het niet. Ik heb ze gemaild met de vraag de site te repareren zodat ik het wat beter kan bekjiken. Wel jammer dat zo'n leuke site zo slecht onderhouden wordt, ik zou er niet zo 123 bestellen vanwege de vele fouten.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
Een collega van mij had een geboortekaartje van www.geboortedorp.com. Zag er leuk uit! (Misschien iets voor in de OP?)
Want daar stond mijn Jongste opquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:38 schreef lcicle het volgende:
Mooi kaartje Tessie! Heel liefEn ook een mooie foto natuurlijk!
En ik hoopte nog zo dat je misschien heel per ongeluk toch stiekum de proefdruk van het kaartje liet zien![]()
Ik heb even contact gehad met de webmaster en die heeft het gelijk gerepareerd. Was ik hier vergeten te meldenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:38 schreef lcicle het volgende:
Hier werkt de site prima willempjewever! Het kan natuurlijk ook aan je eigen computer en/of verbinding liggen..
Die van ons ook. Heb hetzelfde gevoelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ons kaartje is af!Ik ben er zo blij mee!
Ik moet me echt beheersen om hem niet nu al hierin te gooien!![]()
Nog 6-8 weken!
Ik heb een lelijk handschrift dus druk labels af met hetzelfde lettertype als op het geboortjekaartjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk he Juup!
Het proefje is nu binnen en ook goedgekeurd. Nu kan ik de enveloppen gaan schrijven.![]()
Kan ik jou inhuren?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga ze ook schrijven. Niet te veel achter elkaar, dan kan ik het redelijk netjes houden, hoop ik
Ik denk dat je sneller en mooier uit bent met printenquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat je sneller en mooier uit bent met printen
Zoals gezegd: dit topic gaat over de kaartjes, niet de namen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:10 schreef willempjewever het volgende:
Ik vind het kaartje niet mooi en de naam al helemaal niet... komop, Finn Roan? Maarja, het is niet mijn kind.
Ben ik nu de enige die het echt niks vind? Beetje eerlijker mogen jullie ook wel zijn, net als het kinderkamerfoto topic, iedereen enthousiast op de meest lelijke ikea meubeltjes reageren
Grappig, Ruben heeft ook een Ruben@ .net emailadresquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:01 schreef Jelief het volgende:
Ik vind die fan FTA voor Finn mooi! En zijn naam ook![]()
Ik heb Ruben zijn kaartje nog helemaal niet gepost hier![]()
Oh, de buitenkant vind ik ook mooi, hoor! Maar de binnenkant met die ene krul en die kleur, dat vind ik gewoon erg sterk overkomen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:32 schreef miss_sly het volgende:
De buitenkant moet je van houdenIk dacht eerst ook een heel ander, veel strakker kaartje te willen, maar uiteindelijk was dit het helemaal. Het paste, wonderlijk genoeg.
Ik zal de complimenten overbrengen
De schets ligt klaar en is goedgekeurd en nu moet ie nog gedigitaliseerd worden en naar de drukker. Wilde ik in mijn verlof gaan doen. Ik ben ook erg benieuwd wat mensen er van gaan vinden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
* is ook erg benieuwd naar het kaartje van Rockabella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |