Zoals gezegd: dit topic gaat over de kaartjes, niet de namen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:10 schreef willempjewever het volgende:
Ik vind het kaartje niet mooi en de naam al helemaal niet... komop, Finn Roan? Maarja, het is niet mijn kind.
Ben ik nu de enige die het echt niks vind? Beetje eerlijker mogen jullie ook wel zijn, net als het kinderkamerfoto topic, iedereen enthousiast op de meest lelijke ikea meubeltjes reageren
Grappig, Ruben heeft ook een Ruben@ .net emailadresquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:01 schreef Jelief het volgende:
Ik vind die fan FTA voor Finn mooi! En zijn naam ook![]()
Ik heb Ruben zijn kaartje nog helemaal niet gepost hier![]()
Oh, de buitenkant vind ik ook mooi, hoor! Maar de binnenkant met die ene krul en die kleur, dat vind ik gewoon erg sterk overkomen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:32 schreef miss_sly het volgende:
De buitenkant moet je van houdenIk dacht eerst ook een heel ander, veel strakker kaartje te willen, maar uiteindelijk was dit het helemaal. Het paste, wonderlijk genoeg.
Ik zal de complimenten overbrengen
De schets ligt klaar en is goedgekeurd en nu moet ie nog gedigitaliseerd worden en naar de drukker. Wilde ik in mijn verlof gaan doen. Ik ben ook erg benieuwd wat mensen er van gaan vinden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
* is ook erg benieuwd naar het kaartje van Rockabella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |